מסמו לזרחוביץ': כוכבת "אבא מטפלת" מחליפה פרטנר. גיא צראף

מסמו לזרחוביץ': כוכבת "אבא מטפלת" מחליפה פרטנר

אחרי שכבשה את המסך ב"אבא מטפלת" וב"מסיבת כיתה", השחקנית הצעירה מור עזריה קוטפת תפקיד נוסף בעולם הנוער והפעם לצד ערן זרחוביץ'

השחקנית הצעירה מור עזריה היא אחת מהכוכבות העולות שצוברות כבר בגיל 12 רזומה עשיר במיוחד. אחרי שכיכבה והנחתה במספר עונות אינסופי של "מסיבת יצירה" בערוץ ניקלודיאון והמשיכה לתפקיד הראשי בסדרה הקומית המצליחה "אבא מטפלת" (לצד יובל סמו) - כעת הגיע הזמן לקטוף תפקיד נוסף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי השחקנית המבטיחה לוהקה לסדרה חדשה של "כאן חינוכית", כשהפעם היא תחליף את סמו (אל דאגה, "אבא מטפלת" ממשיכה על המסך) בכוכב בולט אחר מ"ארץ נהדרת" - ערן זרחוביץ'. גם הפעם מדובר בסיטקום אשר ייקרא "בלוגה בלוז". הסדרה עוסקת בשני חברי ילדות לוזרים בני 24 שמוצאים עבודה כמדריכים של מחנה קיץ בשם "וולקנו". השניים מדריכים במחנה קבוצה בשם "בלוגה" הכולל חניכים והורים מוזרים למדי.

ב"אבא מטפלת". עזריה וסמו
ב"אבא מטפלת". עזריה וסמו © אורית פניני
ראיון
מור עזריה: "עדיין חשוב לי להרגיש ילדה"
נועם ארבל
תפסנו את מור עזריה (בת 12 בלבד!) לשיחה בה היא סיפרה לנו על החוויות מהצילומים, על הלימודים בתקופת הקורונה ואיך בכלל נכנסה לעולם המשחק?

עזריה תגלם את ליר שטרלינג, בת ה-12. מדובר בילדה עשירה מאוד ומפונקת אשר חושבת שכולם עובדים אצלה. ליר לא רגילה לתנאי מחנה. למעשה היא הגיעה לשם כי ההורים שלה רצו שתלמד לחיות לפחות בתנאים בסיסיים על מנת להתקדם בחייה.

הצילומים צפויים לצאת לדרך כבר באזור מרץ-אפריל, והסדרה תשודר בהמשך השנה בערוץ המחודש של "כאן חינוכית". את הסדרה יביים ירון ארזי ("נעלמים", "מועדון החנונים", "הבאר") ויפיקו ב"טדי הפקות" ("השיר שלנו", "הפיג'מות", "PPS").

© אינסטגרם @morazaria410
 
תגובות