הבינג' השבועי: 10 דברים שאני שונאת אצלך. gettyimges.IL\David Livingston

הבינג' השבועי: 10 דברים שאני שונאת אצלך

נמאס לכם מסדרות ארוכות? רוצים סדרה קצרה קלילה וקומית להעביר איתה את הזמן? "10 דברים שאני שונאת אצלך" היא הסדרה המומלצת שלנו הפעם לבינג' בסוף השבוע!

הסדרה עוקבת אחר קאט, נערה מרדנית, דעתנית, ודי אאוטסיידרית שלא מפחדת להגיד את דעותיה ולהיות שונה מכולם. יחד עם זאת לקאט יש אחות צעירה בעלת אופי הפוך לחלוטין: סימפטית, נחמדה ודי מקובלת בשם ביאנקה. לשתי האחיות יש אב נוקשה במיוחד - לפיו ביאנקה לא יכולה לצאת עם אף אחד עד שלקאט יש חבר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נער בשם קמרון אשר מאוהב בביאנקה ויודע שעם אופיה של קאט יקח שנים רבות עד שדבר כזה יקרה, מחליט לעשות מעשה ולשחד אדם שיצא עם קאט, באופן לא מפתיע במיוחד המשימה לא הייתה כל כך קלה אך לבסוף הוא מצליח לשכנע את פטריק, נער קשוח אפל ודי בעייתי לצאת עם קאט. אך העניין לא מסתיים כאן כי העלילה רק מסתבכת כאשר פטריק מתחיל לפתח רגשות לקאט...

 

בניגוד להרבה סדרות נוער אחרות בשנים האחרונות, "10 דברים שאני שונאת אצלך" ממש לא מנסה לקחת את עצמה ברצינות והיא מלאה בקטעים קלילים ומשעשעים שלא יכולים שלא להעלות חיוך על פני הצופה. מעבר לכך עלילת הסדרה סוחפת ומעניינת, אמנם אין בה הרפתקאה שגדולה מהחיים ואף אחד שם לא צריך להציל את העולם, אבל בתור קומדיה רומנטית קלילה לבני הנעורים אין ספק שהיא עושה את העבודה.

בנוגע לדמויות הסדרה - הליהוק מדויק להפליא ואין ספק שהשחקנים עושים עבודה נפלאה בתפקידם, הכימיה בין השחקנים מצוינת, בייחוד בין קאט לפטריק, אך גם בין שאר הדמויות בסדרה.

 

"10 דברים שאני שונאת אצלך" למעשה מבוססת על סרט בעל אותו השם משנות התשעים, שבעצמו מבוסס על מחזה של שייקספיר בשם "אילוף הסוררת". בין אם אתם נמנים בין מעריצי הסרט או אפילו המחזה, הסדרה שונה למדי מהסרט, אמנם בבסיסה העלילה היא אותו דבר אך הכיוונים אותם היא לוקחת שונים לגמרי מהסרט ומובטחת לכם חוויה שונה ומוצלחת לא פחות.

אגב, אם אתם טיפוסים של בינג' קליל ולא אוהבים סדרות ארוכות, סדרה זו נוצרה במיוחד בשבילכם זאת מפני שיש לה עונה אחת בלבד בעלת 20 פרקים (כל אחד באורך של כ-20 דקות).

תגובות