יום גיבורי העל: הסדרות הכי טובות בז'אנר. NETFLIX, דיסני+, CW

יום גיבורי העל: הסדרות הכי טובות בז'אנר

לכבוד יום גיבורי העל הבינלאומי, אספנו לכם את סדרות גיבורי העל הטובות ביותר, החזקות ביותר ופורצות הדרך הגדולות שנמצאות ממש אצלנו בסלון!

היום, יותר מתמיד, נדמה שאפשר למצוא גיבורי על בכל מקום שאליו נסתכל, במיוחד כשישנם שני ענקים בתעשייה כמו אולפני ״מארוול״ וכן גם אולפני ״DC״. נדמה היום שכל שירות סטרימינג שמכבד את עצמו חייב סדרה על גיבורי על שתזניק את אחוזי הצפייה ולא רק בעולם הקולנוע. לכן, לכבוד יום גיבורי העל הבינלאומי (כן, יש יום כזה) הרכבנו עבורכם רשימה של סדרות שתוכלו ליהנות מהן ממש על הספה בסלון. הכינו לעצמכם קצת פופקורן והתכוננו לבינג' שאחריו תרגישו שגם לכם יש כוחות על מטורפים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וונדהוויז'ן

מה קורה כשמשלבים סרט של מארוול עם סדרות סיטקום מכל הזמנים? מקבלים סדרה מדהימה שעוסקת באחת הגיבורות החזקות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול! וונדה מובילה את העלילה יחד עם בן הזוג שלה ויז׳ן ושם מוצגים החיים החדשים שלהם בפרברי ניו ג׳רזי. וונדהוויז׳ן תגרום לכם לשאול את עצמכם: "מה? למה? מי הם? איך זה קרה?" ולהרגיש תחילה שהסדרה לא מובנת בעליל. אבל עם קצת סבלנות הכל מסתדר ועם הזמן אנחנו לומדים להבין את העולם העגום והעצוב של וונדה. כמו כן, הסדרה חושפת צדדים חדשים של הזוג המוזר שלא ידענו עליהם קודם לכן, ומחזקת עוד יותר את האהבה שיש בין השניים. הסדרה עדיין לא זמינה בישראל, אך תגיע לכאן יחד עם הגעת "דיסני+" לארץ (שיכריזו על זה כבר!).

 

הפאלקון וחייל החורף

סדרה נוספת של דיסני פלוס שמציגה: איך אנשים חוזרים לחיות חיים רגילים לאחר אירועי "הנוקמים: מלחמת האינסוף"? התשובה היא שרובם לא מצליחים לחזור לחיים הרגילים, ולהרבה אנשים זה נמאס. באקי וסאם משתפים פעולה יחד בכדי לעצור את קבוצת ״שוברי הדגלים״ שמטרתם היא להפוך את העולם למדינה אחת גדולה, בלי גבולות. בדרך הם נתקלים בסוגיות כמו גזענות, מוסריות כלפי הטוב והרע ומי נחשב באמת לגיבור. הסדרה מוציאה אותנו להרפתקה ברחבי אירופה וארה״ב ומעלה את השאלה ״מי באמת ראוי לשאת את המגן ולייצג את המדינה?״.

 

הפלאש

מה זה מהיר אדום ויכול לרוץ מהר מאוד? זה הפלאש כמובן! אחד מגיבורי העל המוכרים של DC הפלאש מהיר יותר מקליע שנורה ולפעמים מהיר יותר מהזמן עצמו. לאחר אירוע טראומתי בילדותו בארי אלן הופך לחוקר במשטרה ומתמחה במקרים לא פתורים בעלי רקע על טבעי. הוא בעצמו מקבל כוחות על בצורה שאף אחד לא היה מצליח לדמיין. בעונה האחרונה הנבלית התורנית הייתה לא אחרת מהשחקנית אפרת דור! ("החממה", "עספור"). לעומת המהירות המטורפת של אלן, הסדרה לא ממהרת לשום מקום וכבר רשמה לעצמה כ-7 עונות מלאות  (עם אחת נוספת בדרך) ועם לא פחות מ-134 פרקים, לכן ראו הוזהרתם מדובר בהתחייבות!

 

סופרגירל

איך אפשר בלי קצת עוצמה נשית בדמותה של קארה זר-אל המוכרת גם בשם ״סופרגירל״, בת דודתו של האחד והיחיד סופרמן. קארה כאן בכדי להראות לנו שגם היא יכולה להשיג לא פחות מבן הדוד המפורסם שלה, שבמקור בכלל היתה היא זו שנשלחה לשמור ולהגן עליו בעודו היה תינוק. תוך כדי שהיא הופכת לסמל בעיר נשיונל סיטי היא נאלצת להתמודד בחייזרים אחרים וכן פושעים מרובים שאמה התחילה לטפל בהם אך לא השלימה את העבודה, כל זאת בזמן שהיא מקבלת ליווי ממגוון גיבורים וחברים שבאים לעזרתה כשהיא זקוקה להם. חדי העין יבחינו בתפקיד אורח של יעל גרובגלס ("האי", ג'ין הבתולה") באחד הפרקים.

 

ג׳סיקה ג׳ונס

ג׳סיקה ג׳ונס היא לא הגיבורה הנחמדה ביותר וגם לא בהכרח הנחמדה ביותר שאי פעם תפגשו, למען האמת היא בעצמה לא קוראת לעצמה גיבורה של ממש. הסדרה עצמה הרבה יותר אפלה וכבדה ממה שהיינו מצפים מסדרה של מארוול להיות, סדרה שמתעסקת בנושאים קצת יותר קשים כמו התמכרויות והצד החשוך יותר של כוחות על. הגיבורה היא חוקרת פרטית שגרה בניו יורק ומתמודדת עם העבר הקשה מלא ההתעללות שלה, תוך כדי שהיא נעזרת בסופר חוזקה שלה למגר את הפשע הגדול יותר השורר בעיר. הסדרה הופכת בהרבה רגעים למותחן דרמטי שמשאיר אותנו על קצה הכיסא פעם אחר פעם לאורך כל שלוש העונות שלה.

 

המגינים

מי צריך את הנוקמים כשיש את המגינים? חבורת הגיבורים של מארוול ונטפליקס נפגשים ביחד לאחר שנחשפנו אליהם בסדרות הסולו שלהם בנפרד למפגש חגיגי במיוחד שמלא באקשן ללא הפסקה. ג׳סיקה ג׳ונס, לוק קייג׳, דרדוויל וגם איירון פיסט מתאחדים יחד בכדי לעצור את הפשע שמתרבה בניו יורק ועוקבים יחדיו אחר תעלומות שלא מפסיקות להגיח מכל פינה אותה הם עוקפים. המסע של החבורה המגוונת הזו יגיע לבסוף לסיום, אך האם הם יצליחו להציל את העיר והעולם או שהם יכשלו במשימה ויצטרכו להקריב מעצמם ללא הצלחה.

 

אקדמיית המטריה

למי אפשר לקרוא כשהעולם בצרה? לכל אחד חוץ מהמשפחה המהוללת של אקדמיית המטרייה. אולי הם כן מצליחים לפתור את הבעיות בסופו של דבר אבל לא לפני שהם מספיקים לריב ביניהם ולהרוס את כל התוכניות המקוריות שהיו להם בדרך. עם זאת אי אפשר שלא לצחוק ולגחך במהלך הצפייה בהרפתקאות של המשפחה של האחים הצעירים שנאלצים שוב ושוב לעצור את העולם מלהיהרס בעזרת מסע בזמן, קשרים בסוכנות הזמן וכן גם מזל, הרבה מזל. הדמויות שכל כל קל להזדהות איתן והכתיבה המשובחת של הסדרה הפכו אותה לאחת מסדרות גיבורי העל האהובות ביותר, גם על אנשים שלא בהכרח אוהבים גיבורים כאלו.

 

 

תגובות