תלבושות פשוטות? זה מה שקורה על הסט של "בנות הפאוור פף". מתוך הסדרה המצוירת

תלבושות פשוטות? זה מה שקורה על הסט של "בנות הפאוור פף"

פרק הפיילוט של "בנות הפאוור פף" המצולם בימים אלו כבר מעורר תלונות ברשת על כך שהתלבושות של הגיבורות נראות פשוטות למדי • אבל מה באמת הסיפור מאחורי התלבושות? כל הפרטים

החידוש לסדרת הטלוויזיה המצויירת, "בנות הפאוור פף" מצליח לעורר סקרנות רבה. גיבורות העל המצוירות הפכו לגרסאות בוגרות בלייב אקשן המתוכנן של רשת CW ("רייברדיל", "הפלאש" ועוד) ובכיכובן של דאב קמרון, קלואי בנט ויאנה פרו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כרגע ההפקה עומלת בימים אלו על צילומי פרק הפיילוט ועדיין לא ברור אם הסדרה תזכה לעונה שלמה וכמה פרקים היא תכלול. על פי הביקוש - ככל הנראה שזה אכן יקרה, אבל בינתיים כבר הצילומים הראשוניים מעוררים תגובות ותלונות ברחבי העולם.

הסיבה? תמונות פפארצי שנחשפו מהסט של הגיבורות בתלבושות. טענות רבות בקרב גולשים וצופים ברחבי העולם טוענים כי התלבושות של הפאוור פף נראות פשוטות מדי ואפילו הבד נראה ככזה המתקמט בקלות ולא מרשים בכלל.

אלא שבעקבות שחרור התמונה הרשמית של השלוש בעמודי האינסטגרם שלהן וכן דרך רשת CW שתשדר את הסדרה נראה כי התלבושות שנחשפו בפיילוט אינן התלבושות הרשמיות. על פי דיווחי באתרים שונים מעבר לים נטען ממקורות כי התלבושות הישנות וה"פשוטות" נועדו אך ורק לסצינות הפלאשבקים של הפאוור פף מילדותן, שכן העלילה תעסוק בחיי הדמויות בשנות העשרים לחייהן שהן כועסות על כך שהן העבירו את הילדות שלהן בלוחמה בפשע. השאלה הגדולה היא - האם הן יסכימו להתאחד שוב לפעולה כשהעולם זקוק להן יותר מתמיד?

תגובות