אוראל צברי ודנה פרידר יככבו בתכנית מפתיעה. אור דנון, רפי דלויה

אוראל צברי ודנה פרידר יככבו בתכנית מפתיעה

אוראל צברי עושה זאת שוב, ולפרוגי נודע כי השחקן והקומיקאי האהוב יככב בסאטירה חדשה של תאגיד השידור ״כאן 11״ לצד דנה פרידר, נעמי לבוב ונוספים • כל הפרטים

במגרש של הגדולים: אחרי שכבש את עולם הנוער ובזמן שהוא עוד מצטלם ל"גולסטאר מרוקו", אוראל צברי יככב בתכנית הסאטירה החדשה של כאן 11 לצד כמה שמות בולטים בתעשייה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רק בשנתיים האחרונות כיכב צברי ב"זיגי", "תעשה לי סאב" (תפקיד עליו זכה ב"פריצת השנה במשחק" בטקס נבחרי פרוגי), ב"פליי פסטיגל", "שמשון גיבור", "מופע הבנים והבנות" ואף הצטלם לעונה השנייה של "שבאבניקים" לאחד מהתפקידים הראשיים בעלילה.

 

לתכנית הסאטירה השבועית החדשה בכיכובו יקראו "ערוץ אפס" (מהיוצרים של שב״ס) -  המדמה ערוץ טלוויזיה שמגיב לאירועי השבוע, באמצעות מערכונים ופינות שיתבססו על התוכן שהערוץ הפיקטיבי ישדר (מהדורות חדשות, פרומואים, פרסומות, קליפים, וכל מה שאפשר לראות על המסך). מדובר בסאטירה פרועה על ענייני היום בפוליטיקה, בחברה ובתרבות, והאופן שבו הטלוויזיה מסקרת אותם, מכתיבה את סדר היום ומקבעת את המחשבה. בנוסף, התוכנית תכלול שירים חדשים שיולחנו במיוחד על ידי גיא מזיג.

ולצד צברי תככב בה גם דנה פרידר, שאפילו עבורה מדובר בתכנית סאטירה ראשונה בה היא לוקחת חלק בקריירה העמוסה שלה. פרידר וצברי כבר נפגשו לפני כשלושה שבועות להקראה ראשונה יחד עם היוצרים ויחד עם השחקנית והמנחה מרב פלדמן והשחקן אורי יניב ("מותק בול באמצע, "חצויה"), נעמי לבוב (״מחנה אבא״, ״על הספטקרום״), איתי זבולון ועוד.

סטורי מההקראה
סטורי מההקראה © צילום מאינסטגרם

בנוסף, יגיעו מדי פעם אורחים מיוחדים בתפקידי אורח כמו: נועה קולר, אלונה סער (״פלמח, ״המפקדת״), גילי איצקוביץ (״כדברא״, ״מותק בול באמצע״), איציק כהן, יגאל נאור, שני קליין, אמיר שורוש, לואי נופי, אמג'ד באדר, יוסי ואסה, יובל סגל, קובי פרג' ואחרים.

אם לא יהיו שינויים בעקבות המבצע, התכנית צפויה לעלות לשידור לקראת סוף החודש (ה-27 במאי ומדי יום חמישי ב-21:35 בכאן 11 ובפלטפורמות הדיגיטל), מה שאומר שצברי ככל הנראה יפספס את תכנית הבכורה, כי כאמור בימים אלו הוא שוהה בצילומים במרוקו, אך במקרה כזה - הוא יצטרף לחבריו כבר בתכנית השנייה.

תגובות