ה"באד בויז" שהכי אהבנו על המסך. באדיבות yes

ה"באד בויז" שהכי אהבנו על המסך

מ"יומני הערפד" ועד "גוסיפ גירל": אנחנו לא יודעים למה, אבל יש לנו חיבה מסויימת גם לדמויות הבנים הקשוחות והבעייתיות

דמויות גבריות רבות בהרבה מאוד סדרות וסרטים אהובים הם מה שנקרא "באד בויז", אפלים, קשוחים ונוטים להסתבך בצרות. יחד עם זאת צופים וצופות נוטים לאהוב דווקא את הדמויות הללו, ולכן - אספנו כמה מהבאד בויז האהובים עלינו על המסך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צ'אק באס - אחת שיודעת

אין ספק שצ'אק באס הוא אחד הדמויות האהובות ביותר בסדרה "אחת שיודעת", אך לצד זאת הוא לא בחור כל כך טוב ובטח שלא מודל לחיקוי... החל מהעובדה שהוא פלייבוי אגואיסט ודי חמום מוח וכלה בכך שמערכת יחסיו עם בלייר, אייקונית ככל שתהיה, היא לא בדיוק מודל לזוגיות בריאה (בלשון המעטה).

 

דיימון - יומני הערפד

דיימון סאלבטור הוא אמנם גבר חלומותיהן של הרבה מעריצות של הסדרה, אך יחד עם זאת הוא לא הגבר האידיאלי בכלל: הוא בן אדם די אכזרי, אנטיפת ובטח שלא אכפתי או נחמד. למרות שההיגיון אומר שלא הייתם רוצים להיות חברים של אדם כזה, זה לא מונע ממנו להיות דמות אהובה במיוחד.

 

הרדין - אחרי ש...

הסרט "אחרי ש" זוכה לפופולריות רבה בקרב הקהל והרדין, כוכב הסרט, זכה לאהדה רבה בקרב המעריצים ובעיקר המעריצות. כשחושבים על זה הרדין הוא בחור עם עבר די בעייתי שכל מה שהוא עושה זה להסתבך בצרות ולסבך את האנשים שקרובים אליו (בעיקר את טסה).

© באדיבות yes

אדוארד - דמדומים

אמנם אדוארד נחשב מאז ומתמיד כאחד הדמויות האייקוניות ביותר בקרב בני הנוער והוא אהוב עד מאוד. יחד עם זאת לא מדובר באדם כל כך סימפטי. הוא אפל, מסתורי, מסוכן, ובואו נודה על האמת גם קצת קריפי לפעמים (בכל זאת לבהות בבלה בזמן שהיא ישנה?).

© באדיבות yes

צוקו - אווטאר

בניגוד לשאר הדמויות ברשימתינו הוא בכלל דמות מצוירת, אבל אין מתאים ממנו לתואר "באד בוי". הוא חמום מוח, אכזר ובכלל לא אמפטי ואכפתי (לפחות בתחילת דרכו), שלא לדבר על כישרונו להסתבך בבעיות. למרות זאת צוקו עודנו נחשב לאחת הדמויות האהובות בסדרה ואנחנו לא יכולים לדמיין אותה בלעדיו.

 
תגובות