הכוכבים שנמצאים במגעים עם הפסטיגל. מתוך פסטיגל 2020, סולן הפקות

הכוכבים שנמצאים במגעים עם הפסטיגל

רוצים להתעדכן בחדשות הפסטיגל? בכתבה הזו נעדכן מעת לעת על כוכבים שנמצאים במגעים עם הפקת המופע הגדול של חנוכה

מבולבלים מכל הפרסומים? בכתבה הבאה נעשה לכם סדר בכל הנוגע לליהוקים ולמשאי המתן של הכוכבים עם הפסטיגל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את הפסטיגל הקרוב (2021) יכתוב אורי גרוס וזה יהיה הפסטיגל הרביעי שלו ("היי סקול 1+2", "סטורי של פסטיגל"). לפי המתווה המסתמן בפסטיגל נערכים לחזור למופע בימתי, לאחר שבשנה שעברה הפסטיגל נערך במתכונת וירטואלית בלבד.

פרסומים ראשונים:

אליעד וזהבה בן

כפי שפרסמנו לראשונה באינסטגרם שלנו בשבוע שעבר, הזמר אליעד נחום והזמרת זהבה בן צפויים להשתתף בפסטיגל הראשון בקריירה שלהם, וכעת (26/5) זה סופי!

© אינסטגרם, מיכה לובטון

סטטיק ובן אל

גם הצמד המוזיקלי האהוב קיבל הצעה מהפקת המופע, עליה פרסמנו כבר לפני כחודש. (עדכון: 28/5 - השניים אכן ישתתפו במופע). זה יהיה הפסטיגל הרביעי של השניים ("היי סקול 2", "סטורי של פסטיגל", "מיי פסטיגל").

© טל שחר

לי בירן

היום (א׳) פרסמנו הזמר, השחקן והיוצר האהוב קיבל פנייה מההפקה ואם אכן ישתתף זה יהיה הפסטיגל השישי בקריירה שלו. אך אל תשכחו כי מעבר להיותו משתתף, הוא גם כתב לא מעט שירי פסטיגל במהלך השנים (גם בכאלו בהם הוא לא השתתף).

© @_leebiran_ מתוך אינסטגרם

בר מיניאלי ושחר טבוך

שניים מכוכבי ״סקיי״ האהובים המנהלים קריירה ארוכה בעולם הנוער, חותמים עוד הצלחה בשנה הנוכחית ולפרוגי נודע כי הם אכן עתידים לככב בפסטיגל בחנוכה הקרוב. עבור שניהם יהיה זה הפסטיגל הראשון בקריירה.

© מעין רחימה

קים אור אזולאי

30/5: לאחר שנאלצה לוותר על השתתפותה בפסטיגל 2019 העקבות ריבוי צילומים לסדרות בכיכובה, לפרוגי נודע כי קים אור אזולאי נמצאת במשא ומתן מתקדם מאוד מול הפקת המופע וצפויה לככב על הבמות בחנוכה 2021. עדכון 4/6: לאחר המגעים - קים אכן צפויה להשתתף בפסטיגל הראשון שלה!

© טל שחר

על מי עוד דווח בתקשורת?

בת הזוג אליאנה תדהר נמצאת גם היא במשא ומתן - (עדכון: 26/5 - תרשו לנו לבשר כי תדהר אכן לוהקה לקאסט! מדובר בפסטיגל ה-11 שלה ברציפות); גם נועה קירל כמובן קיבלה הצעה (עדכון 26/5: ולפרוגי נודע סופית כי היא לוהקה!); רן דנקר נחשב גם הוא לאחד מהשמות המבוקשים בהפקה השנה לאחר הקאמבק בשנה שעברה למופע ולאחר שחרך את הפלייליסט עם הלהיט "בית משוגעים"; עוד נודע כי ציפי שביט גם היא קיבלה הצעה; גם נציגת ישראל לאירוויזיון בשנתיים האחרונות - עדן אלנה במשא ומתן עם ההפקה ועשויה לחנוך את הפסטיגל הראשון שלה; גם כוכב הנוער קווין רובין צפוי להשתתף וזה יהיה הפסטיגל שלישי שלו ברציפות.

© מתוך האינסטגרם ו-My פסטיגל

 

תגובות