זאת מיקה: הכירו את כוכבת הנוער החדשה. גיא צראף, באדיבות yes

זאת מיקה: הכירו את כוכבת הנוער החדשה

מכירים את זה שפורצת כוכבת חדשה? תתחילו לשנן את השם - מיקה סגל, בת 18 וכבר מסתמנת כדבר הבא בעולם הילדים והנוער. לכבוד עליית הסדרה "זאת שלי" שעלתה לאוויר בתחילת השבוע, תפסנו את סגל לשיחה על הכניסה למסך הקטן, על החששות והרצון לפרוץ בענק

את הראיון עם מיקה סגל ערכנו רגע לפני שעלתה הסדרה הראשונה בכיכובה בתחילת השבוע. ב"זאת שלי" (טין ניק ב-yes) מגלמת סגל את הדמות הראשית - נערה בת 14 החיה עם אמה בארה"ב ומגיעה לביקור מולדת אצל אביה שבדיוק סגר את מועדון הסטנד-אפ הכושל שלו, אלא שבמהרה, ביקור המולדת משנה את פניו ושלי הוגה רעיון גאוני להפוך את המקום למועדון סטנדאפ לילדים בלבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בגלל שאת חדשה על המסך אנחנו פשוט נשאל - מי את מיקה סגל?

"אז אני קודם כל בת 18, עכשיו סיימתי בית ספר. להיות שחקנית זה חלק ממני מאז ומתמיד. זה סוג של משהו שהוא בלתי נפרד ממני, אי אפשר להפריד את מיקה מהמילה שחקנית. משחק זה תמיד היה החלום הגדול שלי, אז אם אני צריכה להגדיר את עצמי זה הדבר שלי. אני במגמת תיאטרון ובלהקת תיאטרון, ככה שאני תמיד משחקת. זו השגרת חיים שלי; משחק ותיאטרון".

 

איך היה לעבוד על סדרה שכזאת?

"זה היה די מטורף, האנשים שהכרתי הם מדהימים ולא יכלתי באמת לבקש צוות יותר טוב מהאנשים שעבדתי איתם בפעם הראשונה שלי. הם הפכו את זה למשמעותי וענק עבורי. הייתה לי תמיכה מכל כיוון שהרגשתי שאני צריכה לנצל בכל רגע ולבוא עם גישה טובה ולהינות. זה דבר שאני תמיד אזכור".

תפקיד משחק ראשי ראשון שלך. הייתה התרגשות?

"הייתה המון המון התרגשות. המון להכיל, זה תפקיד ראשון וזה תפקיד גדול. התמזל מזלי מה שנקרא, ממש. ההתרגשות שלי מאוד גדולה כי עוד לא ראיתי את עצמי על מסך ועוד לא שמעתי את עצמי. תמיד הייתי בתיאטרון ושם את יכולה לומר, 'אוקי, עשית הצגה את יכולה לקבל הערות ולשפר לפעם הבאה'. כאן, זה באמת לסמוך על הבמאי ועל הצוות ומה שיוצא יוצא. אז ההתרגשות היא מאוד גדולה, אני מתרגשת בטירוף".

היו חששות?

"כן, אני לא אשקר, היה המון לחץ, במיוחד לפני שהתחלנו את הצילומים ואמרו לי שהתקבלתי. דבר ראשון אמרתי לעצמי - אמאל'ה! אני עוד לא מכירה את העולם הזה, הייתי צריכה ללמוד הכל מאפס וזה היה מדהים. יש את הלחץ של לפני הצילומים, ביום הראשון שרק נכנסתי לשם הייתי בלחץ מטורף, חשבתי שאני לא אסיים את היום הזה בחיים, חשבתי שיקרה לי איזה משהו והיום הזה פשוט לא יעבור. ברגע שנכנסתי לכל הסט, אמרתי לעצמי - אוקי, זה זה, והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות. אילן (רוזנפלד, נ"א) הבמאי, וכל הצוות עשו כל מה שהם יכולים שיהיה לי הכי כיף העולם בצילומים ותהיה תוצאה טובה. עכשיו יש את הלחץ של הלפני, כי בא לי שהקהל יאהב את זה ושיהיה להם כיף לצפות בזה כמו שלי היה לשחק את זה".

נחזור אחורה בזמן. יום לפני תחילת הצילומים - מה עובר עלייך באותם רגעים?

"לחץ, קטן, לא מורגש ממש", עונה בציניות. "אני חושבת שהכחשתי את העובדה, רוב היום, הייתי בסבבה ואז לקראת הערב, אילן דיבר איתי וביקש ממני להגיע לסט, לראות מה הולך שם כדי שלמחרת אהיה בהרגשה טובה. כשהגעתי, אמרתי לעצמי שזה באמת קורה! פשוט חזרתי הביתה ואמרתי לעצמי 'זה קורה, לילה טוב לכולם'. זו הייתה התרגשות, לחץ וציפייה של מה יהיה. כשזו פעם ראשונה וזה תפקיד גדול זה מרגיש המון אחריות, הרגשתי שאני לא לבד וזה מה שהרגיע אותי".

איך את חושבת שאנשים הולכים להגיב לסדרה?

"אני לא באמת יכולה לדעת. אני מאוד נהנתי בצילומים וצחקתי המון! אני מקווה שזה יעבור ואני סומכת מאוד על מי שעובד מאחורי הקלעים שהדבר הזה יעבוד".

© גיא צראף

את רואה קווי דמיון בינך לבין הדמות של שלי?

"קודם כל שלי היא מאוד מצחיקה, שנונה וצינית. ציניות זה מה שאני רוב הזמן. יש לה תשוקה מאוד גדולה לסטנד אפ - זה הדבר שלה. כמו שאמרתי לך בהתחלה שמשחק זה הדבר שלי, אז הסטנד אפ הוא שלה. היא תעשה הכל כדי להצליח בזה, ואותו דבר גם עלי כשזה קשור למשחק. לשתינו יש הומור ותשוקה בלתי מוסברת לבמה".

שלי נערה מלאה בהומור. יכולה להעיד זאת גם על עצמך?

"אני נורא לא אוהבת להעיד על עצמי, זה מרגיש לי מוזר. אבל... יש האומרים, אני לא יודעת. אני רוצה לקוות ואני רוצה להאמין שאם קיבלתי את התפקיד הזה אני יכולה להצחיק אנשים. אני מאוד אוהבת לחקות את חברים שלי. הומור וכל הדבר הזה זה מה שמגדיר אותי, אני גם בן אדם מאוד ציני, אז אני מאמינה שכן, יש בי הומור".

 

בין היתר, שלי מתוארת כנערה חדורת מטרה וחריפה, שתעשה הכל כדי להגשים את חלומותיה. מה הדבר הכי מטורף שעשית על מנת להגשים חלום?

"האמת שאני תמיד רציתי להיות שחקנית משאני קטנה אבל תמיד פחדתי ללכת לנסות.
בסוף כיתה ט' חברה אמרה לי ללכת לראות הצגה של להקת תיאטרון בעיר שלי,
הלכתי לראות ופשוט הייתי בשוק מזה שילדים בגיל שלי יכולים להופיע ככה על במה בשיא החופשיות והכריזמה. הרגשתי שאם אני לא עושה את זה בעצמי אני אתפוצץ. עשיתי כל מה שאני יכולה כדי להשיג אודישן ותוך יומיים הגעתי, ובסוף התקבלתי.

© סאלי בן אריה

בגלל שהגעתי באמצע השנה הייתי חייבת להשלים כל מה שהם למדו ועבדו עליו בלי שום ניסיון במשחק או שירה וריקוד, וגם תוך כדי להתחבר לקבוצה חדשה של אנשים שאני לא מכירה. בתחילת השנה שאחרי היו צריכים מחליפים לאותה ההצגה שראיתי ובחרו בי. הייתי שורה אחרונה בצד, איפה שבקושי רואים אבל כל כך התלהבתי מסגירת המעגל הזו שלא היה לי אכפת מכלום והרגשתי כאילו אני שורה ראשונה באמצע. בדיעבד האנשים האלו היום והצוות הזה זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי".

את קרובת משפחה של השחקנית ליאנה עיון. לוקחת ממנה טיפים לעולם המשחק?

"האמת שהיו לי איתה ועם יסמין (עיון. נ"א) כמה שיחות על התקופה של לפני הצילומים, כל מיני דברים פה ושם. חוץ מזה אני גם עובדת עם אסף שלמה, שהוא מכין לאודישנים והוא מאוד עזר לי. אני צמאה לידע, מחפשת את הטיפים מכל מקום".

איך הייתה העבודה עם אילן רוזנפלד בתור במאי?

"זאת שאלה שאני מאוד אוהבת ואני אגיד לך גם למה. זו אולי הזכות הכי גדולה שזכיתי בה מכל הדבר הזה. הוא הבן אדם הכי מכיל והוא הכין אותי לדבר הזה הכי טוב שאפשר. היה לו כל כך חשוב שאזכור את החוויה הזאת לטובה כמה שרק אפשר והוא באמת עשה הכל מהלב. אני באמת לא יודעת איך להודות על זה, זו המתנה הכי טובה שקיבלתי מהתהליך הזה. אני גדלתי על הפיג'מות, זה היה מרגש".

בסופו של דבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שאת בת 18 ועודך תלמידה. איך שילבת את הצילומים עם בית הספר?

"זו הייתה תקופת קורונה, אז המון פעמים הלימודים באו איתי לסט וגם בית הספר מאוד עזר לי. הייתה לי המון תמיכה מהחברים ומהבית. שישי ושבת היו הימים העמוסים שלי יותר מבחינת הלימודים. כולם ידעו שזה חלום ענק שלי ובאמת נרתמו ונתנו לדבר יד".

© סאלי בן אריה

למי הכי התחברת מהקאסט.

"קודם כל לאילן, אם זה נחשב קאסט. וגם האמת שהתחברתי מאוד לכולם בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה שלי אז כולם היו שם בשבילי ונורא תמכו בי. מאוד התחברתי לעידן שמשחק את ליעד, הוא אחד החברים הכי קרובים שלי והכרנו על הסט. התחברתי לכולם, באמת לכולם, היה לי כיף ברמות".

מה מחכה לנו בהמשך?

"אני מקווה שהמון דברים, בואי נראה. אני בנתיים לא רוצה להגיד יותר מדי אבל אני רוצה לקוות שיקרו דברים מעניינים".

מכוונת לחו"ל?

"אני תמיד מכוונת גבוה, אני רוצה להצליח. כרגע אני אומרת לעצמי שזה תפקיד ראשון, אבל תמיד אני מכוונת. הלוואי, אי אפשר לדעת".

© גיא צראף, באדיבות yes
תגובות