פסטיגל של מלאכים: כל מה שצריך לדעת על פסטיגל 2021. רפי דלויה, אביגיל עוזי, מיכה לובטון, לינוי מסטבוים, ערן לוי, משה נחומוביץ', אינסטגרם, פיני סילוק, גיא כושי ויריב פיין, רונן פדידה

פסטיגל של מלאכים: כל מה שצריך לדעת על פסטיגל 2021

מבולבלים מכל עדכוני הפסטיגל? הכנו לכם כתבה מיוחדת שתרכז עבורכם את כל השאלות החשובות בנושא • מי הקאסט הסופי ומה הנושא של הפסטיגל? כל הפרטים

ליהוקי הפסטיגל הסתיימו באופן רשמי - והגיע הזמן לעשות סדר בכל מה שמצפה לנו בחנוכה 2021 ממה שנוגע לנו בפרוגי עד כה. אומנם בהפקת הפסטיגל טרם התייחסו בפומבי ובאופן רשמי לכלל הדיווחים בתקשורת, אך כמדי שנה, המהלך הרשמי קורה בשלב מאוחר יותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך יעשו את הפסטיגל השנה?

נתחיל עם העובדה שלאחר שנה בה הפסטיגל נערך במתכונת וירטואלית, השנה המופע יחזור לבמות ויתקיים כסדרו.

מי יכתוב את הפסטיגל?

את המופע יכתוב השנה היוצר אורי גרוס שכתב כבר שלושה פסטיגלים בעבר. על הבימוי, כמובן, חנוך רוזן שרק בשנה שעברה קיבל את פרס "אייקון הביצה" של פרוגי (כמו גרוס שקטף את הפרס ב-2018).

© יאיר שגיא

מתי מצלמים את הסרט?

צילומי סרט ההצצה יחלו כבר בתחילת חודש יולי וישודר לקראת החגים. מסורת הסרט המקדים החלה מ-2015, השנה בה גרוס כתב לראשונה את הפסטיגל. גם הפעם תינתן טעימה מהעלילה ולחלק מהשירים שיהיו בו.

© מתוך פסטיגל 2020, סולן הפקות

מהו הנושא של הפסטיגל ומה השם שלו?

השם הרשמי עוד לא נקבע, אך הנושא יהיה עולם המלאכים ועולם בני האדם. בעולם המלאכים יציגו את המלאכים המתלמדים (במעין אקדמיה מיוחדת), זאת במקביל לעולם בני האדם. כמובן שהעלילה תתערבב בין שני העולמות.

רגע, אז מי בפסטיגל?

כאמור, הליהוקים הסתיימו ויש קאסט מפתיע השנה! כפי שפרסמנו לראשונה יככבו בו זהבה בן, אליעד נחום, שחר טבוך, בר מיניאלי, קים אור אזולאי, סטטיק ובן אל, רונה לי שמעון. וזה ממש לא נגמר כאן: בפסטיגל יככבו גם עדן אלנה, קווין רובין, אליאנה תדהר, נועה קירל, בר ברימר, רן דנקר וישראל קטורזה.

הכנו לכם הדמייה של פוסטר אפשרי!

© רפי דלויה, אביגיל עוזי, מיכה לובטון, לינוי מסטבוים, ערן לוי, משה נחומוביץ', אינסטגרם, פיני סילוק, גיא כושי ויריב פיין, רונן פדידה

ומה עם השירים?

לצד קאברים מתבקשים משיריהם של זהבה בן, רן דנקר ואליעד, יכללו השנה גם שירים מקוריים (לראשונה מזה שנים).

תגובות