סדרת הספרים "כראמל" תעובד לסדרת נוער. באדיבות כאן חינוכית

סדרת הספרים "כראמל" תעובד לסדרת נוער

סדרת נוער חדשה בדרך למסך והפעם בהשראת סדרת ספרים מצליחים ואהובים ובכיכובם של אפרת בוימולד ויובל סגל • כל הפרטים

סדרת דרמת פנטזיה חדשה לנוער יוצאת לדרך והחלה להצטלם בימים האחרונים. הפעם  מדובר בעיבוד טלוויזיוני בהשראת סדרת הספרים המצליחה "כראמל" שכתבה מאירה ברנע גולדברג, ויצאו לאור החל משנת 2014. הסדרה מתוכננת לעלייה בהמשך בערוץ כאן חינוכית.

עוד במדור הספרים של פרוגי:

מספרי "כראמל"
מספרי "כראמל" © הוצאת כנרת זמורה-דביר

הסדרה עוסקת בשלושה אחים (רובי, גול ואל-אל), שנאספו מבית יתומים ואומצו ע"י גברת 'מילה'. אל אל הוא הבכור המטופח, גול האמצעי שלא ניחן בחוכמה רבה, ורובי האח הקטן, טוב הלב גיבור הסדרה.

העלילה מתחילה כשאל ביתם של השלושה מגיעה חבילה מסתורית מדוד עשיר שנפטר, ושעל קיומו לא שמעו מעולם. בתוך החבילה שלוש טבעות קסם שעוברות במשפחתם של האחים כבר יותר משלוש מאות שנים. כל אח צריך לבחור טבעת שתקבע את חלקו בירושה.

© באדיבות כאן חינוכית


השחקן יונתן בר אור לוהק לתפקיד של "רובי" – גיבור הסדרה. טוב לב, הוא אהוב מאוד ותמיד יש לו ניצוץ של שובבות בעיניים. השחקן עומרי לקס לוהק לתפקיד של "אל אל" – אחיו הגדול של רובי. חושב שהוא כליל השלמות ולכן הוא תמיד מטופח ומביט שעות במראה. השחקן ליר עיסא לוהק לתפקיד של "גול" – האח האמצעי, שתמיד חושב שמפלים אותו לרעה. מבין דברים באיחור רב ונוטה להתעצבן בקלות מכל דבר. השחקנית מאי קורץ לוהקה לתפקיד של "הלנה" – הבת של גברת בלום, מנהלת משק הבית של הטירה. היא מסתורית ומתוחכמת.

© באדיבות כאן חינוכית

השחקנית אפרת בוימולד לוהקה לתפקיד של "מילה" – האימא המאמצת של שלושת הבנים. היא מאוד אימהית, דאגנית, קצת חרדתית ותמיד חוששת שהיא עושה עבודה לא מספיק טובה.

בנוסף, בסדרה יככבו כמה שמות מוכרים נוספים: השחקן האהוב יובל סגל, השחקנית ענת מגן שבו, הילה הרוש ("שוברי גלים", "בת השוטר", "זגורי") ועוד.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yuval Segal (@yuvalsegal)

תגובות