רגע לפני: כוכבי "אחרי שהתנגשנו" משתפים הכל בראיון. באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

רגע לפני: כוכבי "אחרי שהתנגשנו" משתפים הכל בראיון

הסרט השני בסדרת סרטי "AFTER" מגיע סוף סוף לישראל, אבל רגע לפני - בואו לשמוע מה יש לכוכבי הלהיט הרומנטי לשתף מהחויוות ומה שמתוכנן לכם בו!

כל מעריצי סדרת הסרטים "אפטר"- תתחילו להתרגש! לאחר שראינו את סיפור האהבה של טסה והארדין בסרט הראשון של "אחרי ש...", ואת גורלם בסופו, כעת, לאחר עיכוב של למעלה משנה, סרט ההמשך - "אחרי שהתנגשנו", מגיע למסכים בישראל בחמישי הקרוב. לא רק שאנחנו הולכים לקבל את מנת "ההסה" (השם שהמעריצים העניקו למערכת היחסים של הדמויות – הארדין וטסה) הנדרשת לנו סוף סוף, אלא גם שהסרט יביא את סיפור האהבה המרתק והמושך של השניים לרמה חדשה לגמרי, שכן הוא מבוים על ידי מפיק הסרטים ההוליוודי הוותיק - רוג'ר קומבל. בעלילה נזכה לראות גם משולש אהבה, כי מהו סיפור אהבה אמיתי ללא אחד כזה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סדרת הסרטים מבוססת מבוססת על רבי המכר של הסופרת אנה טוד. טסה (ג'וזפין לנגפורד) מקבלת את התמחות חלומותיה בואנס הוצאה לאור, יחד עם טרוור, המגולם על ידי דילן ספראוס, קולגה לעבודה שנדמה כי הוא הגבר המושלם, בעל שיער גולש, חליפות מושלמות ועיניים שאפשר לטבוע בהן. כמו כל משולש אהבה, טסה גם מרגישה משיכה מהיקום לכיוון האקס שלה, הארדין (הירו פיניאס טיפין), שהיא מאוהבת בו נואשות . טסה מנסה לעבור הלאה אחרי הפרידה של השניים, אך הדבר לא כזה פשוט, כי אי אפשר להכחיש את הכימיה שממשיכה לבעור ביניהם, ואת הדברים שעברו יחד כזוג שצרובים לה בזיכרון.

 
 

"כשצופים בסרט השני, מבינים למה טסה והארדין הם פשוט בלתי נפרדים", מספרת טוד היוצרת. "בסרט הראשון אתה מרגיש כמו 'או אוקיי, היא מחבבת אותו והוא חמוד והיא חמודה' אבל לא באמת מרגישים או מבינים למה הם לא יכולים להתרחק אחד מהשנייה, גם כשהם עושים רע זה לזו. בסרט השני מאוד השתדלנו להבהיר ולגרום גם לצופי הסרט להבין את השורש של מערכת היחסים הזו, ולאהוב אותם ואת הזוגיות שביניהם, למרות הכאוס שהם גורמים".

מאז הסרט הראשון, זה ברור שיש מעגל טבעי של אבולוציה שקורית בין טסה להארדין בעקבות הפרידה שלהם (שקורית אחרי שטסה מגלה שמערכת היחסים שלה החלה בעקבות התערבות), טסה מאוד מתבגרת, ומתחילה להבין מי היא ומה היא רוצה כשהיא נכנסת לעולם הנשלט על ידי מבוגרים בואנס (הוצאה לאור בה היא מתחילה להתמחות).
"אני חושבת שרואים טסה אחרת, בוגרת יותר בסרט הזה", מספרת לנגפורד, "היא מאוד שונה בסרט הזה, היא במקום אחר בחייה, בשנה אחרת בחייה".

בזמן שטסה מנסה להמשיך הלאה עם חייה אחרי הפרידה מהארדין, גם בפן הרגשי וגם קריירסטית, הארדין מתקשה לעשות כן. בסרט השני אנחנו רואים צד אפל יותר של הארדין, כזה שמתסבך וגורם לבעיות רבות. פיניאס טיפין אומר כי הצד הזה תמיד היה נוכח בדמותו, אך ככל שמתקדמים עם העלילה אנו זוכים לראות עוד ועוד "שכבות" של הדמות המורכבת הזו. בסרט הזה גם נזכה לראות עוד חלקים מעברו של הארדין, ונלמד מה גורם לו לעשות את הדברים שהוא עושה.

"אני לא חושב שהוא השתנה במיוחד", אומר הירו. "הצד הזה תמיד היה שם, אנחנו פשוט לא שמנו זרקור עליו בסרט הקודם, ואני מאוד מתרגש שכולם יראו את הדמות שלו כך בסרט הזה".

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

בסרט אנחנו לומדים על הטראומה שהארדין עבר ועל דרך ההתמודדות וההתבגרות שלו.
טוד נעזרת בקווי דמיון מחייה האישיים על מנת להבין אותו כדמות ומשתפת "אנחנו זוכים לראות הרבה יותר מהטראומה שעברה על הארדין, ואלו דברים שקורים. אם הארדין היה אדם אמיתי, ואני יודעת את זה כי אני עצמי גדלתי בבית של מכורים, אם אתה רואה רק סוג אחד של בן אדם, זה יהיה לך כמעט בלתי אפשרי להבין, אם אף פעם לא הרגשת אהבה ללא תנאים, יהיה לך מאוד קשה פתאום לאהוב מישהו או לדאוג לו, כשאתה לא יודע איך להתנהג אליו או לפעול. אין לך אף אחד שאתה יכול לחקות, למרות שאמא של הארדין היא דמות נהדרת ומנסה לעשות את המקסימום, היא עובדת 60 שעות בשבוע בבר כדי שיהיה לו מה לאכול, אבל היא לא הייתה הרבה בבית, כך שהוא לא באמת הרגיש אהבה".

טוד משתפת כי למרות שהארדין קיבל ביקורות רבות ונתפס כ"ילד הרע" בסרט הזה אנחנו מקבלים הצצה לחסרונות של טסה, ולדרך לא נכונה בה היא מתנהלת.
"אני אוהבת את זה שבסרט השני אנחנו רואים את טסה עושה טעויות. זה לא רק הארדין. מסיבה מסוימת, הביקורת על הארדין גדולה בהרבה מזו על טסה, וגם טסה היא לא דמות מושלמת. היא מאוד ביקורתית, היא מבקרת בנות על ההתנהלות שלהן עם בנים בצורה לא מכבדת. היא עושה הרבה דברים שהיא לא צריכה לעשות ועדיין נתפסת כמסכנה, בעוד שבמציאות זה בכלל לא המצב. בסרט הזה ממש הדגשנו את החלקים האלו של טסה, שניהם אנשים בעייתים, ולשניהם יש טראומות עבר".

"קשה להגדיר את מערכת היחסים בין הארדין לטסה, אבל מערכת היחסים ביניהם היא בהחלט אחת כזו שהרבה יכולים להתחבר אליה. היא מלאה ברגעים מלאי תשוקה, ובזמן שנדמה שהיקום מנסה להפריד ביניהם בכל דרך אפשרית, הם תמיד מוצאים את הדרך שלהם חזרה לחיים אחד של השנייה".

לנגפורד מאמינה שהמילה "התמכרות" היא הדרך המדויקת לתאר את הקשר בין השניים. "היא מאוד אינטנסיבית ולא מאוד בריאה, לכן אני חושבת שהתכרות זו המילה הנכונה".

גם פיניאס טיפין מסכים ואומר: "אני חושב שזה די טיפוסי לדעת שאתה רוצה משהו אבל לא לדעת למה או אם אם זה נכון. המודעות שלך לכמה הרצון שלך חזק היא בערך הדבר היחיד שאתה יודע".

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

בסרט הזה אנחנו מקבלים תוספת מרעננת בצורתו של טרבור, המגולם על ידי דילן ספראוס, טרבור נדמה כי הוא החבר הפוטנציאלי המושלם, הוא נראה טוב, מלא בקסם אישי ואחריות, נדמה כי הוא בעל "כל החבילה".

"טרבור רואה משהו בטסה שהוא אולי רואה גם בעצמו, היא מאוד מחויבת, ותמיד רוצה להשתפר ולהפוך טובה יותר", אומר ספראוס על הדמות שלו. "אני חושב שהם מתחברים בגלל הדמיון הזה, הם שניהם מאוד מרוכזים בעבודה שלהם. אני חושבת שהוא מייצג לטסה חלק מההיבטים שלהראדין אין בתנאים של הסיטואציה הנוכחית, ולכן הוא מייצג גם בעיה".

למרות שבהתחלה טסה לא אוהבת את טרבור אחרי שנפגשו ביום הראשון שלה לעבודה, זה נהיה ברור כי הנסיבות הלא מוצלחות בהן הם נפגשו לראשונה, יפרחו בהמשך להתחלה של חיבור חדש. "טסה מהר מאוד מתחילה להכיר אותו וזה נהיה משהו גדול יותר מרק חברות והערכה למישהו שעובד איתה ונחמד אליה בעבודה", אומרת לנגפורד.

טוד מוסיפה על דמותו של טרבור: "הוא הסיוט הכי גדול של הארדין, הוא מהווה לו מן מראה. הוא דמות משל עצמו, אבל בשבילי, כמפיקה וכותבת, טרבור הוא מראה לפחדים של הארדין, שמתעוררים לחיים. הוא מן בחור מושלם, הוא באמת בחור די טוב".

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

כאמור טוד לקחה על עצמה בסרט הזה גם את תפקיד המפיקה, היא בילתה על הסט כל יום ווידאה שהסרט מצליח לשקף בצורה הטובה ביותר את הכתוב בספר "היו יותר חלקים ונושאים מהסרט שניסנו להמיר לסרט, בסרט הראשון אפשר היה לראות מהחמש דקות הראשות ששמרנו על סרט מלא תקווה, אבל להגיד שהדמיון היה אחד לאחד יהיה לא נכון, זה פשוט לא אפשרי. הקשבנו לצופים ולקוראים וניסינו להבין וליישם את הדברים שהם אהבו ושהם לא אהבו גם בסרט השני. אני מאוד מעורבת ביצירת הסרט, אבל אני לא מחליטה על הכל ולא הכל עובר דרכי", מסבירה טוד.

לנגפורד אומרת כי הסרט הזה מתקדם מהר יותר מהראשון והמעריצים יכולים לצפות לצד אחר של מערכת היחסים בין השניים, שלא היה בקודמו. "הסרט מתקדם בקצב מהיר יותר, הוא גם הרבה יותר קליל בחלקים מסוימים ובוגר יותר באחרים".

למרות שהסיבוב התקשורתי נתקל בבעיות רבות בגלל מגפת הקורונה, טוד לא מודאגת בנוגע למחויבות של המעריצים וההגעה שלהם לסרט. הסרט הראשון גרף 70 מיליון דולר מאז ההשקה שלו באפריל 2019. ואפשר להסתמך על קהל המעריצים שיעזרו לסרט הזה לשחזר את הישגיו של הראשון.

"הסיבוב התקשורתי ממש העיר את כולנו", אומרת לנגפורד. "לצערנו השנה לא קיבלנו את ההזדמנות אבל בשנה שעברה אני חושבת שזה היה מאוד מרגש שזכינו לתקשר עם כולם ולראות כמה מעריצים יש לספרים ולסיפור, בשבילי זה היה פשוט 'וואו'".

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

ספראוס, השחקן החדש בקאסט, מנסה להיות מוכן לפאנדום ולכל ההד שיבוא אחרי היציאה של הסרט. הוא מספר שכבר קיבל המון אהבה ואפילו ציורים ואומנות על סוגיה ממעריצים, הדבר מאוד מרגש אותו והוא מנסה להיות מוכן נפשית, כמה שיוכל. "אני חושב שזה גם מפתיע ומגניב לראות", אומר, "ואני מנסה כמה שאני יכול להיות מוכן לכל מה שהולך לקרות סביבי".

השחקנים סיפרו שהיה כיף אדיר על הסט, לנגפורד סיפרה כי היו הרבה שיחות ופיניאס טיפין שיתף כי נהג להביא צעצועים: "הבאתי איתי מכונית עם שלט ולגו שהיו דרך נהדרת להעביר הפסקות קצרות על הסט".

ספראוס שיתף כי אטלנטה, אתר הצילומים של הסרט, היה מקום חלומי בשביל מישהו כמוהו, שפשוט מאוד אוהב אוכל. "זה היה במהלך הזמן שעוד יכולנו לצאת החוצה ולאכול לפני שהקורונה התפרצה בשנית. הלכנו לחקור קצת את האוכל המקומי, לא ביליתי הרבה זמן באטלנטה לפני כן, אז זה היה נחמד בשבילי לגלות מקומות שונים וסוגים אחרים של אוכל".

© באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג
תגובות