רכילות בקטנה: הכוכבת שויתרה על האירוויזיון. Gettyimages.IL/Dean Mouhtaropoulos

רכילות בקטנה: הכוכבת שויתרה על האירוויזיון

השבוע ב"רכילות בקטנה": ירח הדבש של אריאנה גרנדה, הבן של השחקנית המפורסמת מגיע למסך, הדרמה של מילי בובי בראון וגם: המסר של דמי לובאטו

אם הייתם עסוקים מדי בבילויים של החופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היישר מאל איי

ימים ספורים אחרי שחזרה מהוליווד, שם ריף נאמן מקדמת את הקריירה הבינלאומית שלה ונפגשה עם מפיקים ובמאים מהשורה הראשונה, השבוע התייצבה השחקנית  לצילומי קמפיין חדש של מותג הקוסמטיקה "קרליין".

© גיל חיון, באדיבות יחסי ציבור

חוגגים יחד

אריאנה גרנדה שיתפה בתחילת השבוע תמונות מירח הדבש שלה ושל בעלה הטרי דלטון גומז. השניים בחרו באמסטרדם, בירת הולנד, כיעד הרומנטי שלהם לחגיגות ולנופש הזוגי הראשון כזוג נשוי.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande)

גם השנה לא

דוגמנית העל היידי קלום מבטלת גם השנה את מסיבת ליל כל הקדושים המסורתית שלה, בגלל נסיבות קורונה בעולם. זו לא פעם ראשונה שקלום ועוד רבים אחרים מבטלים מסורת בגלל הקורונה וכאמור גם בשנה שעברה, ביטלה את המסיבה. "עם כל מה שקורה בעולם כרגע, אני מרגישה שעוד מוקדם בשבילי להרגיש בסדר לערוך מסיבה, אני לא רוצה שאף אחד ייפגע בגלל שאנחנו נהנים אז אני לא רוצה לעשות את זה", אמרה קלום.

היידי בתחפושת
היידי בתחפושת © Michael Loccisano/gettyimagesIL

יצא מפרופורציה

השבוע הופץ סרטון בטיקטוק, בו נראה כי הזמר ג'סטין ביבר צועק על אשתו, היילי. בסרטון ביבר בדיוק יצא מהופעה, מעריצים צילמו אותו והעלו לרשת. לאחר שהסרטון קיבל סערה סביבו, עדי ראיה ששהו במקום בזמן המקרה, מגיבים לסרטון הויראלי. "הוא לא צעק ואנחנו היינו שם כדי להיות עדים למה שקרה. הוא היה על אדרנלין ישר מההופעה. הוא לא כעס על היילי והוא לא צעק עליה. זה מעצבן שהוא תמיד מצטייר  כבחור הרע כשפועל הוא הדבר הכי רחוק מזה", נראה שהדבר יצא מפרופרציות וביבר סך הכל שיתף את ההתלהבות שלו מההופעה.

© אינסטגרם

לא כולם זוכרים

לפני כמה חודשים הזמרים דמי לובאטו יצאו מהארון כנון בינארים, וביקשו לקרוא להם בלשון פנייה ברבים. השבוע דמי פירסמו בעמוד האינסטגרם שלהם פוסט, ובו הם מזכירים את לשון הפנייה שלהם ומזדהים עם הקושי. "הרגשתי צורך לפרסם את זה כיוון שלעתים קרובות אנחנו מוצאים ששינוי לשון הפנייה שלי יכול להיות מבלבל עבור חלק, חשוב לי שתנסו, אבל אם אתם טועים, זה בסדר, תזכרו שאנחנו אוהבים אתכם", שיתפו באינסטגרם.

מתחדשת

יעל שלבייה בקמפיין לקולקציית נעלי ה-Forum החדשות. את הקמפיין מובילה יעל לצד קהילת היוצרים של אדידס, אשר כוללת ציירים, רקדנים, ספורטאים ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור adidas

מוותרת על האירוויזיון

השחקנית מיקה צור הייתה אמורה להשתתף בעונה הקרובה של אקס פקטור לאירוויזיון, אך פרשה ברגע האחרון בגלל צילומי סדרות ולימודים בבית הספר למשחק. כזכור, בעבר ניסתה להיבחר כנציגת ישראל באירוויזיון בעונה השלישית של ״הכוכב הבא״, שם הרימה את המסך עם 81%.

© יאיר שגיא

עובר בגנים

יורש חדש למשפחת בנאי: בנה של אורנה, אמיר בנאי, לוהק לעונה החדשה של הסדרה ״שקשוקה״ המשודרת ב״כאן חינוכית״. אמיר החל להצטלם לסדרה לאחרונה ועבורו זה תפקיד משחק קבוע ראשון, שכן בעבר עשה תפקידי אורח במערכוני "ארץ נהדרת".

© צילום מהאינסטגרם של אמיר

קסם של השקה

ביום שישי שעבר, הושקה סדרת הטלוויזיה החדשה "קסם של ילד". אל האירוע של אופק כהן כוכב הסדרה, הגיעו יתר כוכביה: טל מוסרי, אריק משעלי, גילי איצקוביץ, שחר טבוך, כיתריה פאוץ'.

© שוקה כהן

מילי מכחישה

לאחרונה נראה כי אדם בשם האנטר קרימוביץ' טוען כי ניהל מערכת יחסים בת שמונה חודשים עם השחקנית מילי בובי בראון, כשהיא הייתה בת 16. השבוע האנטר שידר לייב באינסטגרם ובו המשיך לספר על "הקשר", בנוסף טען כי הוא מתכוון להתנצל. "אתם לא יודעים כלום" הוא אמר. בנוסף, נציגו של מילי בסיפור הבהיר כי אין לו כוונה להמשיך את הסיפור הזה בצורה חשופה לתקשורת, ויטפל בזה כמה שיותר מהר. בובי בראון הכחישה כל קשר למקרה וכינתה אותו כמלא בשנאה.

© צילום מסך מאינסטגרם @

 הזוג הזה - חתונה

אמש התקיימה הפרמיירה החגיגית לסרט ״אחד בלב״ של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"), בכיכובם של רן דנקר ואביגיל הררי. השניים מגלמים זוג נשוי שזה עתה סיים את החתונה, וכבר הם נאלצים להתמודד עם משבר ראשון ומפתיע. דנקר הגיע יחד עם בעלו איתי וייזר ואף חלק איתו נשיקה לעיני המצלמות.

© משה אבוטבול
תגובות