הסרטים שהיינו רוצים לראות כסדרות . KATIE YU/NETFLIX © 2021 | באדיבות yes

הסרטים שהיינו רוצים לראות כסדרות

קרה לכם פעם שצפיתם בסרט וחשבתם לעצמכם מה היה קורה אילו הסרט היה ארוך יותר והיה ניתן להרחיב יותר על העלילה והעולם שמסביבו? בדיוק בגלל זה הכנו לכם את הכתבה הבאה!

לא רק על המסך הגדול - יש לא מעט סרטים שהיינו רוצים לראות גם על מסך הטלוויזיה שלנו ועם עלילה של יותר משעה וחצי/שעתיים. אספנו כמה מהסרטים שהכי צריכים לקבל את הבמה גם על המסך הקטן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משחקי הרעב

סדרת הסרטים מבוססת על סדרת ספרים עם אותו השם. "משחקי הרעב" כבשה המוני צופים ברחבי העולם וזכתה להצלחה עצומה, הצלחה כל כך גדולה שתהינו לעצמינו איך היא תראה בתור סדרת טלוויזיה כשיהיה אפשר לתת יותר נפח לדמויות ולהוסיף צירי עלילה נוספים סביב קטניס, פיטה, גייל ושאר הדמויות.

© צילום: באדיבות yes

לכל הנערים שאהבתי

חיי האהבה המתוסבכים של לארה ג'ין עניינו צופים רבים ברחבי העולם לאורך שלושת סרטי הסדרה, על כן ניתן להסכים שאם ינתן זמן מסך נוסף לעלילת הסרטים נוכל להפיק מכך רק טוב. למשל, נוכל להתעמק עוד יותר במערכת יחסיהם של פיטר ולארה ג'ין, בעליות ובמורדות בחייהם ובחיי האהבה של אחיותיה.

© Katie Yu / Netflix

הארי פוטר

הארי פוטר נחשבת לאחת מסדרות הספרים האהובות בעולם וגם לסדרת סרטים אהובה בהחלט. יחד עם זאת קוראי הספרים לא יכלו שלא לשים לב לכך שהרבה פרטים מהספרים הושמטו מהסרטים בשל קוצר בזמן, דבר שלדעתנו סדרת טלוויזיה יכלה לפתור בקלות. על כן אנו מודים שהיינו מקבלים בברכה סדרת טלוויזיה על הארי פוטר.

© צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

לשבור את הקרח

לשבור את הקרח נחשב לאחד הסרטים המצוירים המצליחים ביותר בכל הזמנים. גם בגלל העלילה וגם בגלל השירים, והרבה בגלל הדמויות. לכן אנחנו חושבים שאם היו נותנים לדמויות כגון אולף או אלזה לפרוח בסדרת טלוויזיה זה היה עושה רק טוב.

© צילום: Disney באדיבות yes

בחזרה לעתיד

טרילוגיית הסרטים נחשבת עד היום לקלאסיקה שהיא בגדר חובה, אפילו אם אתם לא חובבים גדולים של מדע בדיוני! היינו שמחים לראותו גם בסדרת טלוויזיה אולי בסוג של ריבוט ל"בחזרה לעתיד" או כל מיני נקודות זמן ופרדוקסים שהיו מקבלים חיים חדשים בסדרת טלוויזיה, ולא אנחנו לא מתכוונים לסדרה המצויירת ששודרה בשנות התשעים, אלא ללייב אקשן אמיתי.

© באדיבות yes

 

תגובות