אורי בלופרב: ״רואה את עצמי כיוצר ומכוון לשם״. מתוך בלוגה בלוז, כאן חינוכית

אורי בלופרב: ״רואה את עצמי כיוצר ומכוון לשם״

את אורי בלופרב הספקנו להכיר בסדרות כמו: ״מועדון החנונים״, ״הבאר״ ו״נעלמים״, וכעת הוא מגיע לסדרה קומית חדשה של כאן חינוכית (״בלוגה בלוז״) שהעלתה בתחילת השבוע. לכבוד עליית הסדרה תפסנו אותו לראיון!

אורי בלופרב עובר עובר שנים בין סדרות הנוער המצליחות השונות, אך בימים אלו תוכלו לצפות בו כ׳גב׳ בסדרה הקומית החדשה של כאן חינוכית: 'בלוגה בלוז'. העוסקת בחוויותיהם במשעשעות של חבורת בני נוער במחנה קיץ לא שגרתי במיוחד בטבע. לכבוד עליית הסדרה תפסנו אותו לראיון מיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני מגלם את ׳גב, גב גאבר׳, המוצלח של החבורה. כל הילדות הוא הציק לירמי ונגה, המשיך את דרכו בתור מדריך במחנה ואז כשהם הגיעו אליו הוא ממשיך במה שהוא עושה הכי טוב, מה שנקרא".

"אני מרגיש שבפנים הוא נורא רגיש ומתוק והרבה דברים שהוא עושה נובעים מפגיעות ומחוסר ביטחון ועם זה אני יכול מאוד להתחבר", מספר לנו בלופרב על הדמיון לדמות.

כילד, היית במחנה קיץ?

"הייתי בצופים כמה שנים, יצא לי להיות במחנות קיץ כאלה, הייתי בשבט דן, וכן, אני מכיר קצת את התחושה, את האמוציות וגם זה פשוט לא יאמן, הסט שהם בנו הוא פשוט סט מטורף, אשכרה מחנה קיץ בשטח, זו הייתה חוויה כיפית".

© מתוך בלוגה בלוז, כאן חינוכית

איך לדעתך הסדרה שונה מקומדיות אחרות לילדים ונוער שעלו בתקופה האחרונה?

"קודם כל הכותבות נועם ויעל, כתבו את הסדרה הזו מתוך איזשהו כאב, מתוך איזשהו פצע שלהן של אנשים שאולי לא מבינים אותם ושאולי לא מבינים את ההומור שלהם או לא קיבלו אותם בילדות. אני חושב שמהטקסט, שהוא מופרע לגמרי, משוגע ומצחיק, יוצא משהו נורא רגיש. בכל הדמויות יש איזה פצע כזה של רגישות שבעיני מייצר עוד הרבה רבדים שהם מעבר לסדרת קומדיה רגילה, וכמובן שלל שחקנים פנומנליים וערן זרחוביץ׳ אחד. אז אני מרגיש שזו סדרה מנצחת".

איך התפקיד בסדרה שונה ממתפקידים אחרים שעשית?

"באופן כללי עשיתי עד עכשיו הרבה תפקידי 'חנון' בכותרת שלהם אז כן יש פה איזשהו שוני בכותרת של הדמות כי גב הוא לא חנון, גב הוא כביכול הכי מקובל, הכי, חזק, הכי טוב, הכי שווה, אבל מה שיפה בזה זה שהפנימיות שלו היא כל כך דומה להרבה דברים שעשיתי עם כותרת של חנון שזה הופך את הדמות למאוד מורכבת ויפה אז זה גם שונה וגם דומה".

© באדיבות כאן חינוכית

אלו באמת מהפעמים היחידות שאתה מגלם דמות ששנתפשת כיותר ׳מקובלת׳

"אין דבר כזה, אני עדיף לשחק דמות רגישה ומורכבת, אין פה העדפה של כותרת כזאת או אחרת, זה לא עובד לפי ׳מקובל זה כיף, עצבני זה כיף, רגוע זה כיף׳, אני רוצה שהדמות תהיה כתובה טוב ומורכבת וזה מה שקיבלתי מנועם ויעל, אז אני מבסוט מאוד".

לו היית ילד , היית רוצה ללכת למחנה קיץ כזה מרצונך?
"לגמרי, לגמרי, לגמרי, השאלה באיזו קבוצה?"

גם מבוגרים יוכלו ליהנות?

"כן לגמרי וזה בדיוק בגלל מה שאמרתי מקודם שיש פה את האקסטרה, את הרבדים האלה שגם מבוגרים ככולם, כל בני האדם הם כאלה, שכשבאים מתוך פצע ומתוך רגישות ומתוך הומור עצמי ומתוך קבלה. כולם מבינים את זה, אני לא חושב שזו סדרת ילדים פרופר".

© משה נחומוביץ' | כאן חינוכית

מהו הדבר שהכי נהנית ממנו בצילומי הסדרה?

"פשוט לצאת ולעבוד בעבודה שאני אוהב עם אנשים טובים, זה היה ממש בתקופת הקורונה, זה לא משהו שהוא מובן מאליו. היינו מגיעים כל בוקר לסט וזה היה ממש חוייה. עכשיו עוד משהו שאני מודה עליו חוץ מזה שלשחק עם ערן זה כיף גדול, ובכלל, כולם שם, כרמל, דוד וטל. כולם מהממים, גם הבמאי ירון ארזי, הוא חבר קרוב שלי ואני מאוד אוהב אותו אז הכל יצא מאוד משפחתי והתחושה היא מאוד משפחתית וכיפית, וזה כיף כיף גדול".

אתה וירון ארזי באמת עושים מלא פרויקטים ביחד. איך זה מרגיש שהוא בוחר בך כל פעם מחדש?

"זה מאוד משמח, אנחנו מאוד אוהבים לעבוד ביחד וכמה שיותר, מכינים עוד הפתעות בהמשך".

חושב שגם אתה תכתוב סדרה או סרט בעתיד?
"זה בדיוק בנוגע להפתעות שאני מכין בהמשך. אני מאוד אשמח, אני כותב. מאוד חשוב לי בתור שחקן לא להישאר ברובריקה של השחקן, אני רואה את עצמי כיוצר, אני מכוון לשם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Uri Blufarb (@uriblufarb)

לדעתך כבר מעכשיו יש סיכוי לעונה שניה של ׳בלוגה׳?
"בטח, למה לא? הכל תלוי בנועם ויעל. זה ממש מוצלח בעיני"

תגובות