רכילות בקטנה: כוכב "משחק הדיונון" משתף באמת מאחורי ההצלחה. צילום: Noh Juhan | Netflix

רכילות בקטנה: כוכב "משחק הדיונון" משתף באמת מאחורי ההצלחה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הסלבס עוזרים לחיות, כוכבת ״אהבה חדשה״ חושפת את האקס, הכוכב הויראלי שנפצע והמהלך הבינלאומי של אנה זק

אם הייתם עסוקים בלהבין מה קורה בחיי האהבה של נועה קירל ולא הספקתם להתעדכן בשאר הדברים שקרו בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מכיר אותה

השבוע, קארדי בי בת ה -29 התלהבה לגמרי כשגילתה שכוכב הסדרה "את", פן בד'גלי, הזכיר אותה בראיון. באירוע מעריצים של נטפליקס, בדג'לי שמשחק את ג'ו בסדרה, דיבר על הדרכים השליליות שבהן הדמות שלו משתמשת במדיה החברתית והודה שהוא לא ממש יודע איך להשתמש בה. לעומת זאת, הוא אכן שיבח את "מערכת היחסים" של קארדי בי עם המדיה החברתית. "אני מעריך מאוד אנשים שיש להם את הקשר הטבעי הזה כאשר יש משהו מהותי לפרסם, קארדי בי היא דוגמה מצויינת לכך", אמר השחקן בראיון. לאחר מכן פרסמה קארדי בטוויטר בהקשר לסרטון "אומיגאד! הוא מכיר אותי!". השניים הגיבו אחד לשני ואפילו שינו את תמונות הפרופיל בטוויטר שלהם לתמונות זו של זו.

סיוע מהלב

ביום שלישי התקיים אירוע הוקרה והצדעה עבור SOS חיות, אותו ארגן נשיא ידידי SOS מרצ׳לו אינצ׳ליני, במעמד לא מעט אנשים משפיעים ומוכרים. הגיעו לעשות טוב למען SOS חיות: משפחת בוזגלו, אבי נוסבאום, מאור שוויצר, מושיק גלאמין, דנה לפידות ובעלה יוסי, ארקדי דוכין, שימי אטיאס ועוד.

© אור גפן

אדומים מתמיד

השבוע התקיימה השקת ׳red׳, רשת סלולר חדשה של קבוצת פוקס ו-HOT. אל האירוע הגיעו כוכבי ׳זיגי׳, מאור שוויצר, עופר חיון, תום חיימוב, ירדן הראל, אלירז שדה, ליאם גולן ורבים נוספים.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור


דו"ח משמעותי

עם עליית העונה החדשה של "להיות איתה", נראה שהיה בלבול קטן בין הסדרה למציאות. השחקן עופר חיון המגלם את אסף דהרי, נעצר בכביש על ידי המשטרה בטענה ש"הלך עם ונסה" בסדרה. חיון כמובן לקח את הסיטואציה בחיוך ובדיחה ותיעד את זה בסרטון. הסרטון הפך לויראלי וסחף אחריו אלפי תגובות שתומכות בשוטרים, וטענו כי באמת לא היה צריך ללכת עם ונסה.

מלח הארץ

עדן פינס, ריף נאמן, עדי הימלבלוי ועוד דוגמניות ישראליות הגיעו יחד לים המלח לצלם סט צילומים. הבנות התמקמו בוילות מפנקות הצופות לים המלח, לטובת צילומים ייחודיים של קולקציית מוצרי הפילינג הצבעונית של מותג הביוטי הבין לאומי SABON. מי שכמעט פספסה את יום הצילום היא רוסלינה רודינה אשר העלתה סטורי בשעות הבוקר כי היא לא מרגישה, אך לבסוף הגיעה לים המלח והצטרפה ליום הכיף.

© אמיר יעקובי

עדיין המום

השבוע קורטני קרדשיאן העלתה לאינסטגרם כי היא ובן זוגה, טראוויס בארקר התארסו. אך בתוך כל השמחה, כולם תהו גם מה סקוט דיסיק, בן זוגה לשעבר ואב לשלושת ילדיה, מרגיש בנוגע לזה. גורמים שיתפו את ערוץ E (הערוץ בו שודרה הסדרה "משפחת קרדשיאן") כי סקוט נמצא ב"דאון" ועדיין מאוד עצוב, למרות שידע שזה הולך לקרות. "הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת קרדשיאן, אבל קשה לו להיות בסביבת קורטני וטראוויס. אך הוא תמיד ידאג לקורטני, היא אם ילדיו".

מאחורי ה-X

לקראת עלייתה של העונה החדשה, השחקנית והזמרת רוני נדלר נבחרה ללוות את מתמודדי העונה של "אקס פקטור לאירוויזיון" מאחורי הקלעים.

© באדיבות יחסי ציבור

כל הבאז עליה

אנה זק הכוכבת הבינלאומית לוהקה לקמפיין חדש של פול אנד ביר ותטוס ביום ראשון לארבעה ימי צילום בספרד!

© שי תמיר

מישהי אחרת

קטריקס חזר השבוע מדובאי, שם מנסה לקדם קריירה בינלאומית, לטובת צילומי הקליפ לסינגל החדש שלו ושל הרפארית העולה, שריי אדר חביב. את השיר היה אמור לבצע במקור קטריקס עם האקסית שלו, אנג׳ל ברנס.

© באדיבות יחסי ציבור

חדש בתעשייה

לאחר ההצלחה של סדרת הנטפליקס "משחק הדיונון", השחקן בן ה -77, המכונה ״שחקן 001״, משתף בהופעת הטלוויזיה הראשונה שלו. במהלך הופעתו, הוא סיפר כי הוא דחה את כל ההצעות המסחריות שקיבל, כולל הצעה לככב בפרסומת של עוף מטוגן. בנוסף דיבר על מה שמכנה "תסמונת משחק הדיונון": "אני מרגיש שאני צף באוויר. זה גורם לי לחשוב שאני צריך להירגע, לארגן את המחשבות שלי ולעצור את עצמי כרגע", אמר. הוא סיפר כי אלפי אנשים יוצרים איתו קשר ואין לו מנהל שיעזור לו, אז הבת שלו עוזרת לו. השחקן שיתף כי בתוך כל הדרמה הייתה הרגשה שמחה של חזרה לילדות. בנוסף דיבר על הפילוסופיה האישית שלו בנוגע לסדרה: "החברה שלנו מכירה לעתים קרובות רק במקום הראשון, כאילו כל השאר לא חשובים והמקום השני הוא חסר משמעות, למרות שזה לא נכון".

© Youngkyu Park\Netflix

מחנה הקיץ מגיע

השבוע נערכה השקה לסדרה הקומית החדשה "בלוגה בלוז" של כאן חינוכית. באירוע השתתפו: ערן זרחוביץ׳, אמיר שורוש, טל לוי, דוד שאול, כרמל נצר, עלמה זק, נועה קולר, אביעד בנטוב, מולי שגב ואסף שלמון ורבים נוספים. הסדרה תעלה כבר ביום ראשון הקרוב.

© טל זנזורי

מלכות היופי חוגגות

רגע לפני הטקס הגדול שייערך ביום ראשון, הגיעו 12 המועמדות בתחרות "מלכת היופי של ישראל" לבר הצרפתי – poupee למפגש עם מלכות היופי לשעבר בהן: רתם רבי, תהילה לוי, טלי קרסנופולסקי , קארין עליה, סלע שרלין, ניקול רזניקוב ואוליאנה פרידריך, ששיתפו אותן בחוויות האישיות שלהן וציידו אותן בעצות טובות. בטקס, אותו תנחה ריף נאמן, תופיע נועה קירל והוא יועבר בשידור חי ב-ynet.

© יאיר שגיא

החלמה מהירה

הקומיקאי הכי ויראלי שיש, גיא הוכמן, נפצע קל השבוע בתאונת קורקינט ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב.

תהיי מי שאת

הצצה ראשונה למאחורי הקלעים לקליפ הראשון של אגם בוחבוט למייבלין ניו יורק עם המסר החשוב- תהיי מי שאת רוצה להיות.

© באדיבות יחסי ציבור

בין כוכבים

ג׳ורדי (ירדן פלג) השוהה בימים אלה בארצות הברית, הוזמן על ידי המפיק המוזיקלי של הסרט ״נצחיים״ של מארוול לפרימיירה הראשית של הסרט בלוס אנג׳לס. המפיק הישראלי עטור הפרסים צעד על השטיח האדום לצד כוכבים הוליוודים ענקיים כמו אנג׳לינה ג׳ולי, ריצ׳רד מאדן, סלמה הייק, קיט הרינגטון ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות