הצעירים מגיעים: הכירו את כוכבי הנינג'ה המבטיחים. באדיבות קשת 12

הצעירים מגיעים: הכירו את כוכבי הנינג'ה המבטיחים

רגע לפני שהעונה החדשה של נינג'ה ישראל תחל (הערב, קשת 12), השגנו לכם חשיפה של כמה מהשמות החדשים, הצעירים והמבטיחים של העונה!

רגע לפני שמתחילה העונה החדשה של נינג'ה ישראל, השגנו לכם את רשימת הצעירים המבטיחים של העונה. מי ברשימה? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלון מרון בן ה-17 הוא מטפס מקריית אונו, רשג"ד בצופים, מתגייס בקרוב. לפני חמש שנים נכנס לעולם הטיפוס ומאז הוא מטפס תחרותי בנבחרת ישראל בבוגרים ובנוער. במשפחתו של אלון חיים את עולם הטיפוס. אמא של אלון מנהלת ברשת קירות טיפוס ואחותו הקטנה גם מטפסת מגיל צעיר. הוא מהדור הצעיר של המטפסים, שמסתכל בהערצה על המטפסים הוותיקים שאיתו בנבחרת, וחולם להוכיח להם שעל מסלול הנינג'ה כולם שווים.

© באדיבות קשת 12

יהונתן ביטון בן ה-19 הוא חייל מרחובות שמתאמן בנינג'ה וטיפוס. מתמודד חוזר מ"מקצה היהונתנים" של העונה השלישית שנפל במכשול הטרפז מוקדם משציפה. מאז ההשתתפות בעונה הקודמת יהונתן כבר ממש לא קטן והוא חי ונושם נינג'ה, מתאמן ומאמן בנינג'ה ואף מתחרה בליגה עם כל הגדולים. הוא מסומן להיות אחד מהכוכבים הבולטים של העונה. זה הקטן גדול יהיה!

© באדיבות קשת 12

יהונתן הרן בן ה-17 הוא תלמיד תיכון מירושלים. "הילד המושלם" – מצטיין בלימודים, רשג"ד בצופים, מחובר מאד לאימו ובן זוג למופת לחברתו שגדולה ממנו בשנתיים. גם לצבא הוא מתמיין לתפקידים נחשקים כמו טיס ומודיעין. נכנס לעולם הנינג'ה אחרי שהתנסה בתחרות הראשונה בחייו וזכה במקום הראשון. מאז כבר הספיק להשתתף בתחרויות נינג'ה ברחבי הארץ ואף לתפוס את המקום השלישי כשמעליו נמצאים יובל שמלא וגיל מרנץ. יהונתן הוא "שמלא הבא" והוא מגיע במטרה לקחת לו את המקום הראשון.

© באדיבות קשת 12

יוגב מלכה בן ה-21 מקרית אתא הוא חייל משוחרר שמתאמן בטיפוס, אגרוף תיאלנדי ונינג'ה. הוא אחד המתמודדים המבטיחים של העונה; המתמודד שבשנה שעברה נפל במוקדמות בגלל גובהו, התמסר לחלוטין לאימונים לנינג'ה ומגיע השנה עם סיכוי ריאלי לזכות בתואר. הרבה מתמודדים מהקליקה של הנינג'ה מסמנים אותו, והציפיות סביבו לא מרתיעות אותו כלל. יוגב מקדיש את כל חייו לנינג'ה. הוא ניתק קשר עם חברים, ונוסע בלילות בכדי להתאמן במכונים הטובים ביותר. את בת הזוג שלו הוא בקושי רואה. אבל המטרה מקדשת את האמצעים, והמטרה של יוגב היא להפוך לנינג'ה הטוב בישראל, ובהמשך, בעולם כולו.

© באדיבות קשת 12

עידו פידל בן ה-17 הוא מטפס מנס ציונה, מתגייס בקרוב. מטפס תחרותי בנבחרת ישראל, מוכשר ומעוטר, אשר מגיע לנינג'ה לאחר שהיה מתמודד מבטיח בנינג'ה ילדים, והגיע "רק" לחצי הגמר. עכשיו הוא בא לעשות תיקון במגרש של הגדולים. עידו, המכונה "סטטיק ג'וניור" בגלל הדמיון שלו לזמר המפורסם, הוא חלק אינטגרלי מקהילת המטפסים בישראל.

© באדיבות קשת 12

 

תגובות