גדי פניבילוב: "ראו בי מנהיגות מהיום הראשון". אוהד קב, רשת 13

גדי פניבילוב: "ראו בי מנהיגות מהיום הראשון"

הוא כובש את המסך בכל רביעי ושבת ב"הישרדות VIP" ברשת 13, ועכשיו הוא בריאיון מיוחד על החברויות שנוצרות על האי, על הריבים שמלווים גם את החיים מחוץ למשחק, על הדרך שלו להוביל מהלכים וקצת על מי שהוא באמת • גדי פניבילוב, ללא סודות ובלי מעצורים

אל גדי פניבילוב נחשפנו בדיוק לפני שנתיים (ינואר 2020) בתוכנית "האח הגדול" ובה גרם לכולנו להתאהב בו כשהוא סגור בבית מרושת מצלמות. עכשיו הוא עושה זאת שוב, עם החזרה למסך, בריאליטי נוסף, ב"הישרדות VIP" המשודרת ברשת 13. בכל רביעי ושבת הוא גורם לנו לצחוק, לכעוס, לשאול, לחשוב ובעיקר להתחבר. פגשנו את גדי לשיחה צפופה על הבחירה ללכת לריאליטי בפריים טיים פעם שנייה, על החברויות שיצר על האי והאם הוא באמת פחות חד כמו שכולם באי טוענים שהוא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קודם כל ברכות על האיחוד, ציפית שתגיע לשם?

"לפני שיצאתי לאי הייתה לי המטרה, להביא את הפרס שבשבילו הגעתי. בשביל הפרס הזה אני צריך להגיע לגמר והגעתי לאיחוד עברתי את השלב הראשוני, עכשיו אנחנו בשלב השני ונותר לי רק להגיע לגמר". 

ראינו אותך ב"האח הגדול" מגיע לגמר יש סיכוי שנראה אותך גם ב"הישרדות VIP" מגיע לגמר?

"אני שואף להגיע הכי רחוק שיש. אני תמיד עם הרגל על הגז ולא מוריד הילוך. זו אחת המטרות שלי".

מאיפה הגיעה ההחלטה ללכת לריאליטי נוסף?

"שאלה טובה. ל׳האח הגדול׳ הגעתי סתם לעולם הזה של הריאליטי ואחרי שיצאתי מהבית, הדבר הראשון שעשיתי הוא לאו דווקא לקטוף את פירות התהילה, אלא פשוט נרשמתי ללימודים והתקבלתי לפקלוטה למשפטים. אמנם היציאה מהבית הייתה בגל הראשון של הקורונה, אבל כבר בתוך הבית הדבר הראשון שידעתי שאני הולך לעשות הוא לחזור למשפחה ולחיים שלי. החברים בבית כבר בתוכו דיברו על קמפיינים ופרסומות וכשיצאתי מספר העוקבים שלי עלה, אבל לא העלתי כמות מספיקה של תוכן. קיבלתי הרבה הודעות מהעוקבים שלי שהם רוצים שאתפעל את העמוד בתדירות גבוהה יותר, לא היה לי כוח לזה ופשוט סגרתי את האינסטגרם. אני רחוק שנות אור מללכת להשקות ולמרות שקוראים לי לבוא, אני לא שם וזה גם לא מעניין אותי. לכן, במשך ארבעה חודשים אחרי ה׳אח הגדול׳ הייתי במכינה וכשהגיעה ההצעה להשתתפות ב׳הישרדות׳ שקלתי אותה בכובד ראש.  המטרה שלי היא לא לעשות ריאליטי בשביל להתפרסם או בשביל לחזור לתודעה. זה כיף לי, אני אוהב לחוות, לטוס ליעדים, לנסות לישון בתנאים שהם לא נוחים. אני אוהב לעשות דברים שהם כביכול מעליי ומעמידים אותי בפני אתגרים. אין ספק ש׳הישרדות׳ זו החוויה הכי אקסטרימית שאי פעם עשיתי".  

© צילום: אוהד קב

נראה אותך בריאליטי נוסף? בכל זאת פעם שלישית גלידה...

"מה שיגיע יגיע וברוך הבא. אני אף פעם לא סוגר דלתות שנפתחות אבל בריאליטי נוסף כנראה שלא תראו אותי בשנה הקרובה". 

מה יקרה ביום של אחרי "הישרדות"?

"אחרי שייגמר הישרדות אחזור לחיים שלי ולפרטיות ואתן פול גז בלימודים".

אמנם אתה עכשיו באיחוד, אבל בוא נחזור רגע להתחלה, איך נוצר הקשר הטבעי והראשוני עם אלה?

"בימים הראשונים באי חיפשתי את עצמי ולא הבנתי מה אני עושה. ראיתי את זוהר ואמרתי לו שאני רוצה להיות איתו ובו זמנית ראיתי איך שאלה נאמנה לאוהד ואוהבת אותו. האינטיליגנציה הרגשית שלי תמיד קולטת באנשים נאמנות, אהבה וחיבה ואלה היא אישה מאוד מצחיקה. דיברנו את אותה השפה. לכן, אחרי שאוהד הודח אלה הייתה שבורה ואני גיליתי פוטנציאל באלה כדי לחבור אליי. עבדתי קשה כדי לקרב אותה אליי, אם זה לחבק, להרגיע ולהבטיח לה שנשמור אחד על השנייה. הרבה פעמים היא אמרה לי 'גדי עזוב אותי' אבל אני השתמשתי בכל האמצעים הכשרים כדי להביא אותה אליי והחברות שנרקמה היא מעבר לברית". 

© צילום: אוהד קב

הכרת את אלה כבר מ-"המירוץ למיליון"?

"אני לא רואה ריאליטי וטלוויזיה בכלל ואפילו לא ראיתי את העונה של עצמי ב׳האח הגדול׳. גם ׳הישרדות׳ לא ראיתי אף פעם והעונה הזו של ׳הישרדות׳ היא התוכנית הראשונה שאני רואה ואני מאוד נהנה לצפות בטלוויזיה".

בשבט הראשוני בו היית, בחלק מהמשימות השבטיות הושיבו אותך בצד, מה היה תחושותיך בנוגע לכך?

"ביום הראשון בשבט אפולאקי נחבאתי אל הכלים והאסטרטגיה שלי הייתה לבחון את השטח כמו שועל. בחנתי מי האדם שרלוונטי עבורי והשתמשתי כביכול בשאלות טיפשיות כדי לגלות את חקר האמת. המסקנה שעלתה לי בעקבות השאלות ששאלתי היא כי לא הייתי חביב עליהם והבנתי שהולכים להיות לי חיים קשים עם חברי השבט. זה בא לידי ביטוי בזה שרצו להדיח אותי ולא נתנו לי לדבר ולהשתתף במשימות, לא נתנו לי להביע דעה, אפשר להגיד שהייתי צריך להילחם על החיים שלי במשחק כי אם לא הייתי עושה את זה הייתי מוצא את עצמי מהר מאוד בחוץ. הבנתי שאני חייב לעשות פעולה פיזית כדי לשרוד ורתמתי עור וגידים כדי להדיח את מעיין. המהלך על מעיין הביא את מקומי למקום מבטחים וההדחה שלה גרמה לי להתחזק ולביטחון עצמי גבוה יותר. הבנתי במשחק שאני הכי צעיר וכי עליי ללמוד להסתדר. ברגע שאתה עושה מהלך אחד, נפתח לך התיאבון לעוד".

אתה חושב שהיא כועסת עליך עד היום?

"אני לא יודע אם היא כועסת, וגם אם כן בטוח שלא עליי, אנחנו לא בקשר, אבל היא לא כועסת עליי כי אף פעם לא הצעתי לה הצעת ברית, לא הייתה כוונה לשנינו להיות אחד לצד השני במשחק. היה על האי בינינו קשר חברי בלבד שלא מלווה בשיחות אסטרטגיה".

© צילום: אוהד קב

מה אתה חושב שהיה תפקידך בשבט?

"מנהיג. מהיום הראשון אני מרגיש שאנשים ראו בי מנהיגות וניהלנו הרבה שיחות אסטרטגיה מאחורי הקלעים שאני מוביל מהלכים. היינו כמו חתולים ערמומיים שמחפשים ציד בכפר וביער והייתי מנהיג כי הייתי תמיד מדבר על מהלכים עתידיים".

אם כבר הזכרנו מהלכים, מה קרה שם ביחסים בינך לבין קובי וג'קי?

"קובי לא ראה במשחק דברים שהוא רואה היום במסך. הצפייה עושה לו לא טוב וזה מאכזב אותו לראות שהוא סמך על אנשים שלכאורה הבטיחו לו אמונים. זה לא רק להגיד 'אני בברית' אלא, המטרה היא בסופו של דבר לשמור אמונים. המשחק בנוי הרבה על אמונה. למעשה, לא צריכים להגיע ספורטאים, צריכים להגיע עם לב, אמונה וכלים. קובי אחד כזה שחשוב לו שיהיו דוגרים איתו והוא כל הזמן חשד ועובדה... החשד היה אמיתי. היום הוא רואה שג'קי רצתה להדיח אותו וזה צר לו. אין לי ספק שקובי מתחרט על הדרך שלו במשחק. הוא עזב את 'החיים הטובים' ונסע להישרדות כדי להגיע ולהראות שיש לו Say אבל הוא פשוט היה עוד מספר בברית מסוימת. לצערי ולצערו הוא מצא את עצמו מחוץ למשחק. אני חושב שקובי אם הוא חוזר לענה נוספת, הוא מגיע לגמר וזוכה. יש לו לב טוב וכצופה מהבית הוא מבין שהוא לא שיחק את המשחק".

אמרת שקובי לדעתך מתחרט על הרבה דברים במשחק, לך יש דברים שאתה מתחרט שאתה רואה עכשיו על המסך?

"אני מתחרט על שני דברים, הדבר הראשון שבתחילת המשפט קראתי לג'קי ג'וק ולטאה, ובדבר השני שבמועצה האחרונה של האיחוד לא נתתי לקובי להשחיל מילה וזה גרם לו לאבד את עשתונותיו לרגע. הייתי בסערת רגשות".  

הרבה פעמים כשהגנת על מישהו אחר בשבט, ואפילו לא מהשבט כמו במקרה עם לייה, לא היה לך אכפת לצאת כביכול נגד כולם, למה?

"אני כל החיים תמיד מצאתי את עצמי מגן ושומר על החברים שלי או שומר על החלש, אבל תמיד כשזה היה מגיע אליי, לא מצאתי את המילים הנכונות לשמור על עצמי. הייתי ילד שטותניק ותמיד אמא שלי קיבלה טלפונים ממורים. אני לא מצאתי את הדרך לבוא ולהגן על עצמי ולכן לכל אורך הדרך שלי, אני רואה סיטואציות, מגן ושומר על חברים קרובים, לא כי צריך, אלא כי חייב והמצפון שלי לא ייתן לי לישון בלילה אם אהיה עד לסיטואציה לא טובה ולא אגיד כלום. בגלל זה אני לומד את המקצוע משפטים וכסנגור אני מניח שאהיה בצד של הקורבן". 

זה לא הפריע לך שזה גרם לך להיתקלויות רבות עם חברי השבט?

"כל מה שאמרתי והגנתי בחירוף נפש ובכללי כל מה שאני אמרתי ספציפית טוב או לא, תמיד שבט אפולאקי היו עושים לי עיניים, מצקצקים לדבריי והרגשתי שלאו דווקא שאני מגן על מישהו או מטיח כלפי הצד השני, הרגשתי שמפקפקים בי ואפילו מלגלגים. ניסו להשתיק אותי לאורך כל הדרך ובליבולן זה לא קרה והרגשתי חופשי לדבר על דברים ועל סיטואציות. אני אדם שנוי במחלוקת, לרוב אוהבים אותי אבל יש תמיד אנשים שלא התחברו לדברים שלי ולאג'נדות שלי".

הרבה אומרים עליך גם עכשיו וגם החברים במשחק, שאתה משחק את עצמך כלא חכם, מה יש לך להגיד על זה?

"כשאני בסביבה שאני מרגיש בבית, אני נוטה להשתטות לעיתים קרובות ואני לא כמו אנשים אחרים שיכולים לשמור על איפוק וריסון לאורך זמן ולא להיות אני. זה אני, לרוב אני ילד ומתנהג כמו ילד ואני נהנה מזה. אני אוהב איך שאני נראה ומתנהג. בעבודה ובחיים האמיתיים שלי, אני מאוד רציני. אולי אני מתנהג כמו מטומטם אבל חושב כמו אדם מבריק. בסופו של דבר, אני לא כמו שאני נראה".

© צילום: אוהד קב

היום אנחנו יודעים שאתה בברית מאוד חזקה, לדעתך המשחק יכול לייצר חברויות שממשיכות גם אחרי האי?

"האי יכול לייצר חברויות שהם לכל החיים ולקחתי כמה חברים מהאי לחיים. עברנו את אותה החוויה והיינו תחת אותם התנאים. כשאני מספר לאשתי על החוויה היא פשוט לא מאמינה לי והיא חושבת שנותנים לנו דברים מאחורי הקלעים. שרדנו את התנאים הקשים ואת הסיפורים האלו אני חולק עם אלו שהיו איתי באי, רק הם מבינים אותי. יש גם ריבים שהיו על האי ונמשכים גם אחרי המשחק והטיפ שלי שלי למי שעתיד להיכנס לריאליטי, שיידע שמראש אין מה לקחת את המשחק לחיים האמיתיים, אחרת זה ילווה אותו לכל החיים וייקח לו הרבה שנים להתגבר על זה". 

אם כבר חברים, שמענו מיובל על פרויקט שלך ושל יהונתן איתו ואפילו הוא הביא לנו רמז, מה יש לך להגיד עליו?

"שאם היו אומרים לי בעבר שאני איכשהו אשתתף עם יובל המבולבל באיזשהו פרויקט לא הייתי מאמין".

ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים על גדי, שלדעתך גם לא עובר במסך.

"כל מה שרואים על המסך זה אני וחשפתי את עצמי אפילו יותר מדי. אני מאוד פתוח, אני מאוד שקוף וזה אני". 

תגובות