הזוגות המפתיעים של "אקס פקטור". gettyimges.IL\ John Phillips, צילום פרטי

הזוגות המפתיעים של "אקס פקטור"

מי אמר שהתמודדות בתכנית ריאליטי מוזיקלית לא יכולה להיות רומנטית? קבלו כמה מהזוגות שהתמודדו יחד או התאהבו בפורמט המצליח

בזמן שהשמועות על זוגיות אפשרית בין מתמודדי "אקס פקטור לאירוויזיון", אלי חולי לבין ענבל ביבי חוגגות (על אף שהשניים שללו את השמועות),  נזכרנו בכמה מהזוגות הבולטים שהופיעו או התאהבו בפורמט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מזלי ודודו

במהלך העונה השנייה של "אקס פקטור" בישראל, שני מתמודדי העונה, מזלי ודודו התאהבו מאחורי הקלעים. השניים הפכו לזוג, נצפו מתנשקים במקומות ציבוריים - אך גם סופם בתכנית ובמציאות לא היה טוב. השניים הודחו וגם נפרדו בהמשך.

 

ליאם פיין ושריל

פה מדובר בסיפור קצת שונה! ליאם פיין היה מתמודד בעונות הבריטיות של הפורמט (הגרסה המקורית!). פיין, שלימים הפך לחבר "וואן דיירקשן" ב"אקס פקטור", השתתף בשתי עונות של התכנית. בפעם הראשונה כשהיה בן 14 ובפעם השנייה כשהיה בן 16. מי שהייתה מנטורית בעונות היא לא אחרת מהזמרת שריל. שנים אחרי, ב-2016, כשפיין כבר ביסס את הקריירה והפך לכוכב לוהט ואהוב, אותה המנטורית הפכה לבת הזוג שלו ובהמשך הם אף הביאו ילד משותף בשם "ביר". כיום הם כבר לא ביחד אבל הוא לנצח יהיה ה"אקס שלה" (הבנתם מה עשינו פה?).

© gettyimges.IL\ John Phillips

אלכס וסיירה

בעונה השלישית בגרסה האמריקאית של הפורמט התמודדו זוג צעיר וחמוד במיוחד בשם אלכס וסיירה. השניים בלטו עם אהבתם וביצועים מושלמים לאורך כל העונה ואף ניצחו בגדול. עם זאת, כארבע שנים לאחר מכן, השניים נפרדו לאחר שמונה שנות זוגיות. באסוש! אגב, כיום סיירה מאורסת לסולן להקת 5sos,  לוק המינגס!

 

שירן ורון

בחזרה ל"אקס פקטור" המקומי - בעונה הנוכחית משתתפים זוג מתוק ומגניב במיוחד - רון ושירן, שיודעים לשלב בין האווירה הים תיכונית והחפלה לבין אלקטרוני וקצב. השניים מבצעים לאורך העונה שילובים מעניינים ואין ספק שהם מוכיחים שכשיש אהבה יוצאים מזה רק דברים טובים.

 

תגיות
תגובות