TOP5: אלו הסדרות שאנחנו הכי מחכים לראות בדיסני פלוס. adobestock אילוסטרציה

TOP5: אלו הסדרות שאנחנו הכי מחכים לראות בדיסני פלוס

כבר מחכים להגעתו של ״דיסני פלוס״ לישראל בקיץ? חודשים ספורים לפני שזה קורה, החלטנו לאסוף עבורכם חמישה תכנים מומלצים! • לגזור ולשמור

לאחר למעלה משנתיים, שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" יגיע לארץ בקיץ הקרוב, ואנחנו בהתרגשות שיא! לקראת ההגעה, אספנו כמה מהסדרות והסרטים הכי מומלצים בדיסני שאנחנו הכי מחכים להם. צפייה מהנה!

היי סקול מיוזיקל - המחזמר: הסדרה

כפי שניתן להבין מהשם, "היי סקול מיוזיקל" היא סדרת המשך לסרטים האהובים של ערוץ דיסני. הסדרה המצליחה מספרת על תלמידים בתיכון בו צולמו סרטי "היי סקול מיוזיקל", אשר מעלים מחזמר שמבוסס על אותם הסרטים. הסדרה הכירה לנו שניים מהזמרים הכי מצליחים בשנה האחרונה, אוליביה רודריגו וג'ושוע באסט, אשר מככבים בתפקידים הראשיים בתור ניני וריקי. בסדרה משולבים שירים מהסרטים המקוריים וגם שירים מקוריים, כמו השיר "All I Want" שכתבה רודריגו. עבור כל חובבי "היי סקול מיוזיקל" וגם עבור מעריצים חדשים, זוהי הסדרה המושלמת.

אולף מציג

"אולף מציג" היא בדיוק הסדרה שאנחנו רוצים לראות! אולף, איש השלג החמוד שקם לחיים ב"לשבור את הקרח", מקבל מיני סדרה משלו בה הוא ממחיז את הקלאסיקות של דיסני. החל מ"מלך האריות" ועד ל"מואנה", אולף מביא לחיים את היצירות העל זמניות של דיסני כמו שרק הוא יודע, והתוצאה היא סדרה קצרה ומקסימה שאפשר לצפות בה עם חברים, וגם ביחד עם האחים הקטנים.

 

המילטון

"המילטון" שנכתב על ידי לין מנואל מירנדה, מספר על אלכסנדר המילטון, אחד מהאבות המייסדים של ארצות הברית. המחזמר הפך לאחד ממחזות הזמר הכי מצליחים אי פעם – הוא היה מועמד למספר שיא של 16 פרסי טוני, והפך את מנואל מירנדה לאחד מכותבי השירים העסוק ביותר, אשר כתב גם את השירים של "מואנה" ו"מרי פופינס חוזרת" וביים את הסרט "טיק טיק... בום!". בזכות הצלחתו של "המילטון", עלה בשירות הסטרימינג "דיסני פלוס" גרסה מוקלטת של הופעת ברודווי המקורית אשר זכתה באינספור פרסים, החל משחקני הדרמה של השנה ועד סרט השנה. בהחלט אחד הסרטים שאנחנו הכי מחכים לראות!

 


הוקאיי

הוקאיי הפציע בסרט האחרון של הנוקמים בתור רונין, ולא סופר הרבה על אודותיו מאז "מלחמת האינסוף". בסדרה החדשה אנו מגלים מה עבר עליו בתור רונין, וגם מכירים את קייט בישופ (היילי סטיינפלד), נערה שמעריצה את הוקאיי ומנסה להחליף אותו. העלילה מתמקדת בקשר בין בישופ לגיבור אותו היא מעריצה מאז ילדותה, ובמלחמה של השניים כנגד האויבים שרכש הוקאיי בתור רונין. בסדרה אנו מכירים לראשונה את "רוג'רס: המחזמר" – מחזמר שנכתב על הקרב של הנוקמים בסרטם הראשון ועל קפטן אמריקה, שמעריצים רבים משתוקקים לראות במציאות.

המנדלוריאן

היקום הקולנועי של מארוול הוא לא היחיד שמתרחב בזכות "דיסני+" – בשנתיים האחרונות כולנו שמענו על הסדרה החדשה והמושקעת "המנדלוריאן", אשר מתקיימת בתקופת הזמן שבין סיום הטרילוגיה השנייה של הסדרה לבין תחילת השלישית. העלילה עוקבת אחר צייד ראשים נטול שם המוכר בשם "המנדלוריאן", אשר נקרא על שם כוכב "מנדלור" ממנו הגיע, המוכר לנו ככוכב המקור של בובה פט. הסדרה הכירה לנו את אחד הכוכבים הכי גדולים ביקום "מלחמת הכוכבים" המכונה בייבי יודה, אשר כבש את הלבבות של כולנו כבר מהטריילרים הראשונים לסדרה.

 
תגיות
תגובות