רשמי: "דיסני פלוס" יגיע לישראל בקיץ הקרוב. באדיבות דיסני ישראל

רשמי: "דיסני פלוס" יגיע לישראל בקיץ הקרוב

זה רשמי! שירות הסטרימינג המדובר מתרחב לעוד מדינות מסביב לעולם והבוקר נודע כי יגיע לישראל בעוד חודשים ספורים • כל הפרטים

אחרי ״נטפליקס״, אמזון פריים ושירותי סטרימינג רבים שממלאים את המסך שלנו, הצופים הישראלים ללא ספק חיכו לשירות הצפייה של דיסני פלוס שהושק ב-2019. כעת, אפשר להפסיק להמתין כי בחברה בישרו היום על הגעתה למדינתנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבוקר (ד׳) יצא ההודעה רשמית מטעם החברה ובה נודע כי בקיץ הקרוב השירות יורחב לעוד 42 מדינות ובהן גם ישראל. בשנה האחרונה עמלו אולפנים מקומיים רבים על תרגום ודיבוב של שלל התכנים בשירות ואף פרסמו מודעות ובהן גייסו עובדים לשלוחה שתוקם בארץ.

© Disney באדיבות yes

בין המדינות הנוספות אליהן יגיע השירות בקיץ: מרוקו, יוון, ירדן, רומניה, פולין, טורקיה, מצרים, תימן, בולגריה ועוד.

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, (General Entertainment) סטאר. תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד.

© באדיבות פורום פילם

שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני. השירות כולל תוכן ללא פרסומות, ומציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני+ הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.

תגובות