רשמית: התאהבנו בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". שי פרנקו

רשמית: התאהבנו בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים"

מי היה מאמין שנהנה ככה מריאליטי סלבס בזמן שמשודרים לא מעט פורמטים בז׳אנר? ״רוקדים עם כוכבים 2022״ (קשת 12) עושה עבודה מעולה בהכל, ואנחנו רק מתיישבים, צופים ונהנים • ביקורת פתיחת עונה

חיכינו לחלק השני של פרק הבכורה בגרסה החדשה של ״רוקדים עם כוכבים״ (קשת 12) כדי להכריז רשמית - שהתאהבנו. וואו, כמה שהתגעגענו, כמה שזה היה חסר וכמה כיף שהפורמט הזה שב אלינו למסך ועוד עשוי כל כך טוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החל מהשופטים שלשם שינוי לא חוסכים בביקורת כלפי השותפים שלהם לביצה המקומית והקטנה (שלעיתים עשויה להלחיץ בדיוק בגלל הגודל שלה וכי אותם הסלבס נפגשים אחר כך במקומות נוספים ומקושרים באופן כזה או אחר) - דוד דביר כנה, קשוח אך לא שוכח גם לפרגן כשצריך, אנה ארונוב עניינית וסוגרת מעגל בצורה הטובה ביותר, רונה לי שמעון על תקן השופטת הטובה ומנסה תמיד למצוא את נקודות האור, גם כשיש לה ביקורת ואלי מזרחי מקצועי ומביא איתו גם את אווירת העונות הקודמות לתכנית; גם לוסי איוב מצטיינת כמנחה סוליסטית ועושה עבודה מרשימה בפריים טיים, כאילו נולדה לכך והיא לא צריכה לידה אף מנחה, על אף שהיה מתבקש וקל לשבץ אחד או אחת נוספת באופן אוטומטי. בכללי יש אווירת גירל פאוור לאורך התכנית וזה מרענן לכשעצמו.

© שי פרנקו

קאסט הכוכבים מעולה, מגוון ואכן יש VIP רציניים ורלוונטיים, מה שלא תמיד קורה בפורמטים עם סלבס בשנים האחרונות. כרגע מסתמן ניצחון לאלכס שטילוב, אך גם יב״ז מפציצה לטובה, עדי אשכנזי מפתיעה, אוראל צברי מהפנט והרשימה עוד עמוסה במחמאות לסלבס שעמלו קשה. 

© שי פרנקו

הרקדנים והרקדניות פשוט חמודים והיינו רוצים קצת לשמוע מהם יותר, כי יש כמה וכמה כוכבים בפוטנציאל שמסתתרים ביניהם (תשאלו את אנה ארונוב שחוותה זאת בעצמה). תעודות הזהות קלילות, מצחיקות ועומדות בקצב הנדרש לדור הנוכחי שצופה בתכנית והתרגל לרקוד בעצמו דרך הטיקטוק.

© שי פרנקו

דבר אחד שהיה חסר לנו וזו העובדה שבעבר התכנית שודרה בלייב, נכון הימים הם ימי קורונה וזה לא מתאפשר (אך יהיו תכניות לייב בהמשך הפרקים), והיינו שמחים שדווקא את האתגר האמיתי נראה בזמן אמת.

בקיצור, רוקדים עם כוכבים 2022 עושה חשק לרקוד ופשוט מאפשרת לצפות בהנאה טהורה מול המסך בכיף ובנינוחות.

תגובות