פרסום ראשון: סדרת טיקטוק בכיכובם של מייקל לואיס, לירז עוזרי ובן זיני. מיכה לובטון, צילומים מהאינסטגרם של לירז ובן

פרסום ראשון: סדרת טיקטוק בכיכובם של מייקל לואיס, לירז עוזרי ובן זיני

הדור הבא של הסדרות יגיע מהטיקטוק? לפרוגי נודע כי בימים אלו יוצאת לדרך הפקת סדרה חדשה בטיקטוק, אותה יביים רובי דואניאס ויככבו בה כמה מהשמות שאתם הכי אוהבים • כל הפרטים

מי אמר שאי אפשר לצרוך סדרות גם בטיקטוק? אחרי שזה כבר קרה בעבר באינסטגרם וביוטיוב, כעת הגיע הזמן לסדרה חדשה והפעם באפליקציית הטיקטוק. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי בימים אלו יוצאת לדרך הפקה חדשה, סדרה קומית חדשה בשם "שליליים" שתעלה באפליקציית הטיקטוק. כל פרק בסדרה (10 פרקים סך הכל) לא יעלה על שלוש דקות.

© adobestock אילוסטרציה

בהתאם לאווירה, הסדרה תעסוק במתחם בדיקות קורונה. "שליליים" תתמקד בעובדים לא חרוצים במיוחד במתחם בדיקות קורונה ובמנהלת המתחם המעופפת. הסדרה מתרחשת על רקע דעיכת המחלה ו"התייתרות" מכוני הבדיקות. 

אל הסדרה לוהקו כמה שמות מעניינים במיוחד: מייקל לואיס יגלם את ג'קסון הפלרטטן חסר המודעות, הטיקטוקרית והשחקנית לירז עוזרי עושה גם היא צעד קדימה בתחום ותגלם בסדרה את אריק - אחראית על עטיית המסיכות והניקיון, וזו שבכלל חולמת להיות שחקנית.

© ענת מוסברג, מתוך האינסטגרם של לירז

גם רועי רביב ("בת השוטר", "בעלת החלומות") יככב בסדרה ויגלם את סמאלי. מדובר בדמות נון בינארית (ללא מגדר); השחקנית סבינה ברנד תגלם בעלת המקום.

© באדיבות הילה ערן הפקות

אם זה לא מספיק נראה גם את בן זיני בתפקיד אורח קבוע בתור עצמו. הוא יהיה על תקן ההיפוכנדר שמגיע להיבדק שוב ושוב.

© רון טרויאן

גם השחקנית הילה ערן ("הנפילים", סרטי "ג'סטה", "מתחתנת" ועוד) תככב בסדרה ותגלם את לילי - בוגרת תואר שני שבאה להתפרנס ולנסות לסחוט אנשים עבור בדיקות שליליות. ערן גם נמנת בין יוצרות הסדרה (יחד עם היוצרת ליהי גיאת) ואף נמנת בין מפיקיה.

אם חיפשתם עוד ריגוש ורצון לצפות לסדרה - מי שיביים את "שליליים" הוא לא אחר מהבמאי המוערך רובי דואניאס שאחראי על כמה מהיצירות הישראליות האהובות ביותר כמו "שמש", "הפיג'מות", "השמיניה" ועוד.

בהקראה הראשונית
בהקראה הראשונית © באדיבות הילה ערן הפקות

כבר השבוע התקיימה ההקראה הראשונית, וצילומי הסדרה יחלו בשבוע הבא. בנוסף לליהוקים שהזכרנו צפויים עוד כמה תפקידי אורח מפתיעים המתלהקים בימים אלו.

תגובות