מאחורי "סקיי 2": מי הזוג שנשאר לישון על הסט?. חגי דקל

מאחורי "סקיי 2": מי הזוג שנשאר לישון על הסט?

הצילומים לעונה החדשה של סקיי החלו וזו הזדמנות מצויינת לבקר באמצע יום צילומים • מי הכי מצחיק על הסט? האם היו התאהבויות מאחורי הקלעים? מה הולך להיות בעונה החדשה? ומי הזוג שנשאר לישון על הסט מבלי להגיד לאחרים? צפו!

בעונה הראשונה פגשנו את סקי, נערה חייזרית מכוכב מרוחק ומתקדם טכנולוגית בשם "וגה", שמתרסקת בטעות בעיר קטנה בכדור הארץ. בזמן שהיא ממתינה לחילוץ, היא משנה את צורתה ומתחזה לתלמידת תיכון בשם מילי, נערה מקובלת ופופולארית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה חוזרת לעונה חדשה (בערוץ טין ניק לצופי yes וHot) שמתחילה בדיוק שבוע לאחר אירועי העונה הראשונה. לאחר שסקיי, עזבה וחזרה לכוכב שלה וחבורת הגיבורים שלנו מנסה לחזור לשגרה. בעוד הם מנסים להסתגל לחיים רגילים, מגלה סקיי שחבריה בכדור הארץ בסכנה ממשית וכדי להציל אותם, היא תצטרך למצוא דרך לנחות שוב בכדור הארץ ולסכן את עצמה. בעונה החדשה יסחפו הגיבורים לשלל הרפתקאות חדשות, אהבות, הפתעות וסכנות עוצרות נשימה.

פגשנו את השחקנים רביד רונן (מילי), אופק פסח (יוני), מעיין רחימה (ליאור), דולב סלע (מקס), עידו טאקו (אריק) שחר טבוך (ברוש) והבימאית החדשה עומר גולדמן על סט הצילומים ביישוב כרמי יוסף, בביתה של מילי ושמענו מהם מה הולך לקרות בעונה החדשה, האם היו התאהבויות על הסט ומי הזוג שנשאר לישון על הסט בלי להגיד לאחרים?

 
תגובות