שני אביב: "לא שוללת לחזור לסדרות נוער". עומר שטיין, באדיבות הסוכנות רינת ואילן

שני אביב: "לא שוללת לחזור לסדרות נוער"

לכבוד עליית העונה השלישית של "כפולים" (קשת 12), תפסנו את כוכבת הסדרה שני אביב לריאיון מיוחד בו שיתפה על העונה החדשה, על הפרידה מ"להיות איתה" וגם על סדרת הנוער האהובה "אליפים" בה שיחקה בצעירותה.

השחקנית שני אביב מככבת על המסך שלנו כבר יותר מעשור. היא התחילה בסדרת הנוער  "אליפים" כשהייתה בת 17 וחצי והמשיכה לסדרות ענק כמו "להיות איתה", "חברות" ואפילו השתתפה בסרט ענק של נטפליקס "משימה חשאית בדמשק".

בשבועות האחרונים היא מככבת בתפקיד ראשי בעונתה השלישית של סדרת הלהיט של קשת 12, "כפולים". בראיון מיוחד לפרוגי, שני מספרת לנו העונה החדשה והמסקרנת, על הפרידה מהסדרה האהובה "להיות איתה" בשנה שעברה ועל הזכרונות בעקבות ההשתתפות ב"אליפים".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© עומר שטיין

- איך זה להצטרף לסדרה מצליחה כמו "כפולים"?

"וואו, זה כבוד גדול. זו סדרה שצפיתי בה בעונה הראשונה והשנייה ובאמת שזה כבוד גדול להצטרף. הרגשתי באמת ברת מזל, ושהמון חובת ההוכחה כמו שנקרא".

- כל עונה ב"כפולים" מספרת בעצם סיפור אחר לגמרי. מה את חושבת שמייחד את העונה הזו?

"היא באמת הרבה יותר אקטואלית ממה שאנשים חושבים. אני חושבת שבאופן כללי זה מה שמייחד את הקו עלילה ב'כפולים', שזו תמיד עלילה שאתה יכול לדמיין אותה קורית לאנשים רגילים לחלוטין. זה היופי, זה המסתורין שבה. אתה יכול לדמיין אותה גם מהצד של הצופה, שזה נורא מותח וגם מהצד של האנשים הרגילים שמרכיבים את החברה הישראלית שמרכיבים כל עלילה ועלילה מחדש".

- מה את יכולה לספר לנו על הדמות שלך, קורין?

"קורין היא עולה די ישנה מצרפת, היא ישראלית לכל דבר. היא יחסית בחורה שקטה, בחורה משפחתית, לא כזו שאוהבת להיות במוקד צומת הלב בדרך כלל, אבל מכורח הנסיבות היא נמצאת ב'פרונט'".

"עלילה שאתה יכול לדמיין אותה קורית לאנשים רגילים לחלוטין" © מתוך "כפולים", קשת 12

- קורין היא בעצם מסתירה המון סודות במהלך הסדרה. איך זה באמת לשחק מלכתחילה דמות שמסתירה הרבה דברים?

"זה באמת קונפליקט של שחקן 'האם אתה מגלה שאתה מסתיר?'. בדרך כלל אדם שמסתיר דברים מראה כמה שפחות שהוא מסתיר. זה הקונפליקט הנצחי של שחקן. במילה אחת זה 'מורכב' ובשתי מילים 'מורכב מאוד'. יש איזון מאוד דק כשאתה משחק בן אדם שיש לו המון סודות - בין ההסתרה, בין הגילוי של ההסתרה ובין ההסתרה בפועל".

 - בשנה שעברה הגיעה לסיומה סדרה נוספת בהשתתפותך- "להיות איתה", איך את מסכמת את החוויה?

"ממש סגירת מעגל. זו הייתה חוויה מעצבת, מדהימה, חוויה מאוד מקצועית שהייתה לי. אני מאוד אסירת תודה על ההזדמנויות שהחוויה הזו פתחה לי. אני חושבת שזו הייתה סגירת מעגל מאוד הולמת לכולנו, גם ליוצרים וגם לשחקנים".

- איך זה היה לחזור אחרי חמש שנים?

"היו כל הזמן דיבורים על 'יש עונה שלישית, אין עונה שלישית', החיים נמשכו... זה היה מאוד מוזר שזה קורה אחרי חמש שנים, אבל אני חושבת שברגע שכל הקאסט נפגש מחדש זה כאילו כמו לרכוב על אופניים. אף אחד לא שכח את הדמות שלו, כולם זכרו את הדינמיקה."

"כפולים" ו – "להיות איתה" הן שתי סדרות מאוד שונות. למה את יותר מתחברת?

"זו שאלה מעניינת כי אני חושבת שכל אחת מהדמויות הגיעו לי בשלב מאוד שונה בחיים. אני שומרת חסד נעורים למירב ואני גם מעריצה את הדמות של קורין שקיבלתי ב'כפולים', אז אני לא יודעת, זה רגשות שונים. זה קצת כמו לשאול איזה ילד אתה מעדיף, אתה לא מעדיף אף ילד, אבל אתה מתייחס אליהם אחרת ורואה אותם אחרת".

רבים מהקוראים שלנו זוכרים אותך מהדמות של ניצה ב"אליפים". היית רוצה לחזור לשחק בסדרות נוער?

"אני לא שוללת, יש סדרות נוער מצוינות. זה מאוד מצחיק אותי כי הדמות של אליפים זו דמות ששיחקתי לפני שהתגייסתי, הייתי בת 17 וחצי ולא הבנתי דבר וחצי דבר מה זה הולך להיות. לאורך השנים, תמיד ראיתי אותה כסדרת ילדים, 'אוקיי, ילדים מזהים אותי' כזה... ואני זוכרת שבאחת הפעמים כשאחותי הקטנה ממני בחמש שנים התגייסה, פתאום אני רואה חיילים בני 18-19 שלא מזהים אותי מ'להיות איתה' או מ'חברות' או מדברים אחרים, אלא מזהים אותי כ'ניצה מאליפים'. אמרתי לעצמי 'רגע זאת סדרה לילדים', אבל אז התחלתי לחשב את השנים ואמרתי 'יואו, יואו'. זה כל פעם תופס אותי בנסיבות מוזרות בחיים. אני מאוד אוהבת את 'אליפים', ואני אוהבת נוער וסדרות נוער."

"הייתי בת 17 וחצי ולא הבנתי דבר וחצי דבר מה זה הולך להיות" © צלם: יוסי צבקר

- את היית רוצה איחוד לאיזו סדרה שכיכבת בה?

"רוצה, אני תמיד רוצה. אני חושבת שאחת המתנות הכי גדולות בכל הסדרות ששיחקתי בהן זה כותבים מאוד מאוד מוכשרים שידעו גם מתי לפרוש בשיא. אני חושבת שליטל שוורץ, כל העונות של 'חברות' שהיא כתבה היו מדויקות ומעולות לא משנה כמה זמן עבר בין העונות. אותו דבר עם 'להיות איתה'. אני חושבת שיש משהו מאוד חשוב בדיוק ואני לא הפרמטר כדי לקבוע אם צריך או לא צריך איחוד. אם לכותב יש מה לכתוב, הוא יפנה אליי".

- את באמת שיחקת בהמון סדרות גדולות. איזה חלום עוד לא הגשמת?

"יש לי חלומות, אני פשוט אוהבת לשמור אותם לעצמי. עד שדברים לא קורים אני לא אוהבת לפתוח פה".

© עומר שטיין, באדיבות הסוכנות רינת ואילן
תגובות