עברו צד: השחקנים שעברו בין DC למארוול והפוך. באדיבות yes

עברו צד: השחקנים שעברו בין DC למארוול והפוך

מג'ארד לטו ועד בן אפלק: הקהל אולי מתחלק בין מעריצי מארוול לבין מעריצי DC, אבל יש לא מעט שחקנים שדווקא נהנו משני העולמות!

מי אמר שאי אפשר ליהנות גם ממארוול וגם מ-DC? קבלו כמה מהשחקנים שכיכבו גם בסרטי הקומיקס של שתי החברות הגדולות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בן אפלק - ממארוול ל-DC

אם צפיתם בבאטמן של השנים האחרונות (לא כולל החדש של 2022) אתם בוודאי יודעים שבן אפלק הוא השחקן שמגלם את גיבור העל הפופולרי, אך אולי תופתעו לשמוע שלפני שעטה את חליפתו של האביר האפל, שיחק אפלק דווקא אצל היריבים ממארוול. בשנת 2003, עוד לפני שהחל היקום הקולנועי של מארוול יצא הסרט "דרדוויל" בכיכובו של אפלק, שם גילם את גיבור העל העיוור.

© באדיבות yes
 

מייקל קיטון - מ-DC למארוול

עוד שחקן שזכה לגלם את באטמן הוא מייקל קיטון שגילם את הדמות האייקונית בסרטים "באטמן" ו"באטמן חוזר" כמעט 20 שנה לפני שאפלק עשה זאת. את המעבר למארוול עשה בשנת 2017 כששיחק בסרט של גיבור על אחר פופולרי לא פחות, ספיידרמן. הפעם גילם קיטון את "הנשר", הנבל בסרט "השיבה הביתה", לא שדבר זה מנע ממנו לשחק היטב ולהראות לנו שהוא שחקן מצוין הן כגיבור והן כנבל! אגב, הוא צפוי לשוב לגלם את באטמן בסרט הסולו של "הפלאש".

© באדיבות yes

ראיין ריינולדס - מ-DC למארוול

עוד לפני שגילם ריינולדס את דמותו האהובה של גיבור העל השנוי במחלוקת, "דדפול" וזכה לשלל שבחים, גילם בשנת 2011 את "גרין לנטרן", גיבור על של DC. בניגוד לסרטיו של דדפול הסרט "גרין לנטרן" זכה לביקורות לא כל כך נעימות בלשון המעטה. לא שהיינו מרחמים כל כך על ראיין ריינולדס, בהתחשב בהצלחתו של דדפול.

© Warner Bros. Pictures. TM & © DC | באדיבות yes
 

זואי קרביץ - ממארוול ל-DC

אם חשבתם שרק גברים עשו מעבר בין מארוול ל-DC - תחשבו שוב! זואי קרביץ שכיום ידועה בעיקר בתפקידה כ'קאטוומן' בת זוגו של באטמן מהסרט של 2022, בכלל החלה בסרטי ה'אקס מן', שם שיחקה בסרט הרביעי את אנג'ל סלבדור. אמנם היא לא מהדמויות הראשיות ב'אקס מן', אבל בהחלט אפשר לציין כי זואי קרביץ זכתה לסמן וי על שני האולפנים.

© Warner Bros. Pictures , X MEN

האלי ברי - ממארוול ל-DC

ומקאטוומן אחת לאחרת: השחקנית האהובה היא דוגמא לכך שאפשר לשלב במהירות בין שתי החברות. ברי הצטרפה ל"אקס מן" בתחילת המילניום בתור "סטרום", וב-2004 הפכה לקאטוומן בסרט סולו משלה. כל זה לא הפריע לה לחזור לתפקיד ב"אקס מן" של מארוול בסרט השלישי שיצא ב-2006.

© Diyah Pera, באדיבות yes

מישל פייפר - מ-DC למארוול

אם לחתולות יש תשע נשמות, כנראה שלכוכבות קאטוומן יש הרבה יותר! גם השחקנית מישל פייפר, שגילמה את קאטוומן ב"באטמן חוזר", עברה אל יקום גיבורי העל של מארוול כשנבחרה לגלם את אמה של "הצרעה" בסרטי "אנטמן".

ג'ארד לטו- מ-DC למארוול

ג'ארד לטו הופיע רשמית בסרטי היקום הקולונועי של DC בתור הג'וקר (ב"יחידת המתאבדים" וב"ליגת הצדק: גרסת סניידר"), אויבו המפורסם ביותר של באטמן, אבל ממש בימים אלו הוא מככב בתור דמות מהקומיקס של מארוול, הפעם בסרט סולו משלו בתור 'מורביוס' שהוא אויבו של ספיידרמן (על פי הקומיקס). לנו רק נשאר לתהות איזה מין נבל הוא יהיה והאם יהיה לו דמיון מסוים לג'וקר?

© באדיבות פורום פילם ו-yes

טום הארדי - מ-DC למארוול

ג'ארד לטו הוא לא השחקן היחיד שמגלם נבל גם של באטמן וגם של ספיידרמן, זאת כי טום הארדי זכה לעשות את זה עוד לפניו. בסרט השלישי בסדרת סרטי 'האביר האפל' גילם הארדי את ביין, אויבו של באטמן ומספר שנים אחר כך לוהק לגלם את "ונום", אויבו האייקוני של ספיידרמן. מעניין איך מרגיש לגלם את אויבם של שניים מגיבורי העל המצליחים ביותר...

© באדיבות yes
תגובות