טהרן 2: ניב סולטן מהפנטת, גלן קלוז היא מתנה. באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11

טהרן 2: ניב סולטן מהפנטת, גלן קלוז היא מתנה

צפינו בפרקים הראשונים של "טהרן 2" (כאן 11 ואפל TV) וחזרנו עם מסקנות חד משמעיות לגבי העונה החדשה • ביקורת פתיחה

העונה החדשה של "טהרן" (כאן 11 ואפל TV) הושקה בסוף השבוע האחרון, והאמת? לא יכולנו להישאר אדישים אליה. בעונה השנייה, תמר רביניאן (סולטן) עומדת, יחד עם מי שהפך לבן זוגה, מתנגד המשטר מילאד כאהני (שרבין אלנבי), בלב מבצע מסוכן ומסובך במיוחד.

עוד ערוץ הבידור של פרוגי:

אין מה לומר, העונה הזו רק החלה והיא כבר טובה בהרבה יותר, עמוסה ביותר אקשן, יותר מתח, יותר דרמה ויותר איכות של הדמויות והעלילה. ניב סולטן מצליחה להתעלות על עצמה (מי חשב שזה אפשרי בכלל?) ולכבוש את כולם בכל פריים. עניין של זמן עד שהיא הופכת ל"גל גדות הבאה" (כפי שתמיד אוהבים להכריז). משהו בה כל כך פשוט וכל כך מהפנט.

 

הדינמיקה בין הדמויות מעמיקה אף יותר, מרגישים הרבה יותר נפח בסיפור מאשר סתם עלילה לצורך העלילה. כן יש רגעים בהם התזמונים מופרכים מדי, אבל אלו מתגמדים לנוכח שאר הסצינות בפרקים שנשלחו לביקורת. 

"טהרן" החדשה מצויידת בתותחים כבדים, ואנו סבורים כי גם לשותפות של אפל TV בעונה הזאת יש חלק משמעותי בדבר. זה מרגיש הרבה יותר בינלאומי, הרבה יותר טוב והרבה יותר אמין.

מהפנטת
מהפנטת © באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11

ולדובדבן שבקצפת - גלן קלוז. אמאל'ה. וואו. כפיים. אין מילנו בפינו לתאר את השחקנית המופלאה הזאת שרק הוסיפה לסדרה. אנחנו רוצים להיות החברים הכי טובים שלה, אך מצד שני מפחדים שהיא באמת מרגלת מרוב יכולות משחק מופלאות, איכותיות ולא מהעולם הזה. היא המתנה של העונה הזאת, וסחטיין על הליהוק המרשים. 

© באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11

החיבור הקוסמי הזה בין ישראל לבין הבינלאומיות של גלן הופכים את הכל לטוב מדי, עד כדי כך באמת חיפשנו את ה'קאצ'", כמו כל ישראלים טובים. עד כה לא מצאנו, ובתקווה שגם לא נמצא - כי העונה השנייה היא בהחלט הוכחה להסקת מסקנות מעונה ראשונה (שגם היא הייתה מוצלחת). מחכים לפרקים הבאים בשקיקה.

© באדיבות כאן 11
תגובות