מ-א' עד ת': המלצות צפייה לפי סדר האותיות. באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11, מיכה לובטון, רונן פדידה

מ-א' עד ת': המלצות צפייה לפי סדר האותיות

מחפשים סדרה מעניינת לצלול לתוכה? עשינו לכם רשימה ענקית של כל הסדרות המומלצות ממיטב הז'אנרים והכל כמובן מסודר מ-א ועד ת'!

אומנם העונה המוצלחת של תכנית האירוח שלנו "א' עד ת'" הסתיימה, אך אם אתם כבר באווירת אותיות וסדרות, החלטנו להכין לכם רשימה ענקית של המלצות צפייה על פי סדר ה-א"ב. מוכנים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליפים

סדרת דרמה לנוער על חבורת נערים מכל רחבי הארץ שמכירים בפנימיה חקלאית, ביחד הם מתרגשים, צוחקים, מתאהבים ובעיקר מנסים להתמודד מול ה"דלידים" השכבה הבוגרת.

© צלם: יוסי צבקר באדיבות yes

בת השוטר

זוכת תואר "סדרת הנוער של השנה" בקרב גולשי פרוגי לשנת 2020: סדרת מתח המספרת על דנה (ליאנה עיון), תלמידת תיכון חילונית שעדה לרצח בלילה בבית ספרה וכתוצאה מכך מועברת בספונטניות לבני ברק בזהות חדשה כחלק מהתוכנית להגנת עדים. סדרה מרתקת שעוסקת בהבדלים הקיצוניים בין העולם החילוני והחרדי. בימים אלו משודרת העונה השנייה והמותחת לא פחות.

© רונן פדידה, באדיבות yes

גאליס

סדרת הנוער האהובה שלא משנה כמה נצפה בה, אף פעם לא נסרב לבינג' נוסף. שלושה נערים (תובל שפיר, דניאל מורשת ואליאנה תדהר) שהצטרפו למחנה גאליס היישר מבית האומנה, מנסים להשתלב עם החבורה הקיימת ועל הדרך מגלים על אוצרות חדשים ביער גאליס.

© יחסי ציבור

דני הוליווד

דרמה מוזיקלית בשילוב מדע בדיוני בכיכובו של האחד והיחיד רן דנקר. הסדרה מספרת על חבורה שנשאבה דרך מזוודה היישר אל שנות ה-60 שם הם פוגשים את דני הוליווד (רן דנקר) וחבורתו ומנסים לחקות אחר מותו המסתורי של הכוכב הגדול. החבורות מתחברות אך עוברות לא מעט קשיים בדרך ויוצרים שלל פרדוקסים בזמן!

© יוסי צבקר, באדיבות yes

השמיניה // החממה // האי

אי אפשר לדבר על סדרות מומלצות ולא להזכיר את ה-יצירות המצליחות של גיורא חמיצר באות ה'. השמיניה: איה וניני תאומים בני 11 שבעזרת מכונה מיוחדת הופכים לבני 15 בין לילה. הם מצטרפים אל חבורת מחוננים ומעבר לבעיות של כל נער מתבגר, הם נדרשים להציל את העולם | החממה: בית ספר למנהיגים אשר מחולק לשתי קבוצות: ספורטאים ומחוננים, הם נאלצים להסתדר יחד, לריב יחד ואף להציל את העולם לא מעט פעמים | האי: אמרתם להציל את העולם? אמרתם האי! סדרת הנוער שגרמה לכולנו לצייר על היד את סמל הטיימרים ולרצות לנסוע בזמן מספרת על אסטרואיד שהשמיד את כדור הארץ והשורדים הם חבורת נערים שמקום מבטחם הוא על אי בודד. הם יתמודדו עם הקשיים בלחיות לבד וינסו להציל את העולם על ידי דילן שהיה אמור למנוע את האסון.

© ערוץ הילדים, yes, פרוגי
 
 
 
 

וסטוורלד

סדרה אמריקאית מז'אנר המדע הבדיוני. העלילה מספרת על "ווסטוורלד", פארק שעשועים בדיוני וטכנולוגי בסגנון המערב הפרוע. ה"מארחים" הם רובוטים דמויי אדם ו"האורחים" הם בעלי שכר גבוה אשר מבקשים להתפנק ולממש את הפנטזיות הפראיות ביותר שלהם בתוך הפארק. שימו לב - מומלץ מ-16 ומעלה!

זאת וזאתי

אם אתם מחפשים סדרה קלילה ולשעה רצופה של צחוק, "זאת וזאתי" זאת הסדרה המושלמת עבורכם! תותית ומילעל זוג זמרות כושלות עם אמרגן בינוני. בכל פרק הן עוברות מסע כדי להצליח ולמוזיקאיות מפורסמות. אך הן מגלות שהדרך להצלחה רצופה כישלונות ובעיקר צחוקים.

© רשת 13

חברים

אחת הסדרות האייקוניות והמליחות ביותר עד היום. קומדיה על שישה חברים קרובים שמנסים להתגבר ביחד על הבעיות שמציבים להם החיים הבוגרים. תאמינו לנו שאחרי שתתחילו לצפות לא תצליחו להפסיק!

© Gettyimages.IL

טהרן

הסדרה הישראלית זוכת האמי שאף נמכרה לאפל TV! העלילה עוקבת אחר תמר (ניב סולטן), סוכנת ישראלית באיראן. אנו מגלים את יכולותיה ואת המורכבות שלהסתיר את זהותה תחת משימות חשאיות מלחיצות ומיוחדות - מה שגורם ללא מעט סיבוכים ולסכנה לה ולמדינת ישראל.

© באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11

יש לה את זה

ואם כבר ניב סולטן: סדרת דרמה קומית על נטלי סטייליסטית מתחילה מהדרום שעוברת לעיר הגדולה כדי להצליח ומוצמדת לכוכבים הגדולים של הרגע. היא מגלה בדרך הקשה שעולם הזוהר ממש לא זוהר כפי שחשבה.

© מתוך הסדרה, קשת 12

כדברא

סדרת דרמה ופנטזיה ישראלית לנוער וזוכת פרס האקדמיה. קירקי היא נערה לא רגילה שמדי פעם יש לה חזיונות וכך היא מונעת כל מיני אסונות. בקיץ אחד היא נסעה ביחד עם אחותה לקיבוץ, שם היא גילתה את אמא שלה ושהיא חלק משושלת של מכשפות. היא נאלצת להתמודד מול אויבים חדשים בכל פעם תוך כדי שהיא מסתירה את זהותה משאר אנשי הקיבוץ.

© צילום: דודי חסון
 

להיות איתה

סיפור אהבה מרגש בין נועה (רותם סלע) דוגמנית העל הנחשקת,  לבין עמוס (אביב אלוש) עובד מאפייה פשוט מבת ים. הם מכירים בצירוף מקרים ומתאהבים זה בזה ממבט ראשון, האם למרות הכל האהבה תנצח?

להיות איתה
להיות איתה © משה נחומוביץ', קשת 12
 

מקיף מילאנו

סדרת נוער של כאן חינוכית. בעקבות תאונת עבודה, מגמת האופנה נאלצת להתארח בתיכון מקיף מילאנו אך תלמידי מגמת מכונאות רכב לא מקבלים אותם כל כך יפה. יחד, חבורת הנערים חווה את כל מה שנערים יכולים לחוות, מהפרעות אכילה והטרדות ועד התאהבות וחברות אמת, פייר? התרגשנו והחכמנו.

© משה נחומוביץ' | כאן חינוכית
 

נעלמים

כשאמה ואלון, תאומים בני 17, עוברית לעיירה קטנה בשם אשמורת, הם מגלים שלפני חצי שנה נעלמו שם שלושה מבני גילם, ושהמים באשמורת רעילים לשתייה. הם מצטרפים לחבריהם החדשים וביחד מגלים שלכל אחת בעיירה הזו יש מה להסתיר.

© צילום: גיא פיטשון

סקיי

סדרת פנטזיה מצליחה של גיורא חמיצר ונועה פניני. בלילה רגיל מתרסקת חללית במושב "עוצמה" ובתוכה "סקיי", חייזרית צעירה ומבולבלת. במקרה מוצאים אותה אריק וחבורתו הלא כל כך מקובלת, ויחד הם מחליטים להסתיר את החייזרית שבינתיים "לבשה" את דמותה של מילי, הנערה שהשחצנית של המושב ובת הזוג של אחיו של אריק.

© צילום פרטי
 

עושות כותרות

אוהבים אופנה? בטוחים שתתחברו לסדרה הזאת! מדובר על חייהן המקצועיים והפרטים של שלוש מתמחות צעירות ואופנתיות במגזין נשים נחשב, יחד הן מתגברות על הקשיים שמציבים להן החיים ומגלות שלא הכל זוהר בעולם האופנה והעיתונות.

 

פוראבר

מה הייתם עושים אם ביום בהיר אחד ההורים שלכם היו הופכים לתיכוניסטים? זה בדיוק מה שקרה למשפחת גילמן. בעקבות תאונת עבודה בתיה ודודו (אליאנה תדהר ולי בירן) הופכים לבני 17 ובתם בת ה-12 הופכת לאישה בוגרת (נלי תגר). ההורים נאלצים לחזור לתיכון של ילדיהם ולפתור כמה שיותר מהר את הבעיה.

© גיא צראף
 

צפוף

סדרה קומית מצחיקה במיוחד של ערוץ ZOOM. הסדרה עוקבת אחר משפחת חי-בר, המספרת על חיבור בין שתי משפחות בפרק ב' - מיקי ונירית. כל אחד מגיע עם ילדיו מהנישואים הקודמים - מה שמוביל ללא מעט רגעים קומיים משפחתיים שלא הותירו בנו עין יבשה מצחוק.

© באדיבות ערוץ Zoom ב-HOT

קופה ראשית

ה-סדרה הקומית של השנים האחרונות (ואולי בכלל!. הסדרה מספרת על סניף של סופרמרקט דמיוני בשם "שפע יששכר", על העובדים ההזויים בו והלקוחות המעצבנים. בכל פרק צצה בעיה אחרת ואיתה שלל רגעים אייקונים ומצחיקים שהפכו את הסדרה הזאת לדבר הכי חם שיש.

 

ראש גדול

סדרת הנוער הנוסטלגית ואהובה, המבוססת על חברות נערים בבית ספר שחווים את חוויות החטיבה. ביחד הם מתרגשים, מתאהבים, צוחקים ופילו מפגיזים טילים על משרד המנהל. בקיצור - כל מה שסדרת נוער טובה צריכה להכיל.

© יוסי צבקר, באדיבות yes

שכונה

דרמת נוער מצליחה ומרגשת מבית היוצר גיורא חמיצר. הסדרה נותנת הצצה לחבורת נערים משכונת עוני הנקלעים לבעיות כספיות ומסכנות להם את הבית. יחד הם מזייפים את המוות של אחד מבני המשפחה בשכונה, כדי להינצל לחובות. אך על הדרך מגלים על אוצרות עתיקות וקשיים שמערימים עליהם הצד העשיר ביישוב נרקיס.

© מתוך שכונה, טין ניק
 

תאג"ד

ברוכים הבאים לתאג"ד הכי מעניין בצה"ל! כאשר ביום אחד פוטר הרופא האהוב של המחלקה מסיבה לא ברור, חבורת החובשים (ביניהם תומר קאפון, דניאל גל ושירה נאור) מתגבשת ומנסה לפתור ביחד את התעלומה, אך על הדרך גילו על סוד גדול ומסוכן שהצבא דואג להסתיר מחייליו. החבורה מוכיחה לנו שכמו במשפחה אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.

תאגד 2
תאגד 2 © צילום: באדיבות yes
תגובות