אווירה בינלאומית: הסדרות הישראליות שהתרחשו בחו"ל. באדיבות כאן 11

אווירה בינלאומית: הסדרות הישראליות שהתרחשו בחו"ל

כשהעלילות המקומיות מתרחשות בכלל מעבר לים - זה נותן בוסט בינלאומי לסדרות הישראליות ולכן, החלטנו לאסוף כמה מהיצירות הישראליות שעלילתן התרחשה בחו"ל

קבלו כמה מהסדרות הישראליות הכי אהובות שהעלילה שלהן התקיימה אי שם מעבר לים. איזו סדרה אתם הכי אוהבים? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טהרן

הסדרה זוכת ה"אמי" עוקבת אחר סוכנת מוסד באיראן, מתרחשת במדינה אחרת שלא רק שהיא לא ישראל - אלא היא עוינת ולא כדאי לבקר בה (בלשון המעטה). הסדרה מותחת ומלאת אקשן, סוחפת ומכניסה אותנו למוד. אגב, אתם בטח לא תופתעו לגלות שהיא לא באמת צולמה באיראן...

© באדיבות Apple TV+ ו- כאן 11

פאודה

אמנם רוב עלילת הסדרה מתרחשת פה בארץ, אך בעונתה השלישית של הסדרה חלק גדול ממנה מתרחש בכלל בתוך עזה (אך גם היא לא באמת צולמה שם, כן?). בעונתה הרביעית של הסדרה (שתעלה רק בקיץ) חבורת המסתערבים נוסעת לחו"ל באמת ומתחילה בהרפתקאה שלא ראינו עד היום.

© צילום: אוהד רומנו / באדיבות yes

האי

אמנם במקרה הזה לא מדובר על חו"ל במובן הקלאסי של המילה, כי הסדרה לא מתרחשת באף מקום שאנחנו מכירים... אבל אין ספק שהסדרה הזו לא מתרחשת בארץ. 'האי'  מתרחשת על אי בודד במקום לא ידוע, שכן מדובר במקום היחיד שנותר על כדור הארץ לאחר נפילת אסטרואיד.

© דביר כחלון, יחסי ציבור

בשבילה גיבורים עפים

סדרה נוספת שהתרחשה (ולשם שינוי גם צולמה) בחו"ל היא "בשבילה גיבורים עפים", שאף זכתה במספר פרסים בינלאומיים. הסדרה עוקבת אחר שלישיית חברים מהצבא אשר הולכת לחפש אחר יעלי, בת הזוג של הגיבור הראשי שטסה לדרום אמריקה ושם נעלמו עקבותיה. ליעלי  קשר מיוחד ושונה עם כל אחד מהם - ולכן לכל אחד חשוב למצוא אותה. החבורה טסה לדרום אמריקה כדי לחפש אחריה, ואנחנו מקבלים סדרה מותחת במיוחד.

© באדיבות יחסי ציבור קשת 12

 

תגובות