משפחות הסלבס שחייבות לקבל תכנית ריאליטי. עתנ מוסברג, פרוגי

משפחות הסלבס שחייבות לקבל תכנית ריאליטי

לא הספיקו לכם כל תכניות הריאליטי המשפחתיות? בדיוק כשחשבנו שכולן כבר נמאסו עלינו, הצלחנו לחשוב על עוד כמה משפחות סלבס שהיינו רוצים לראות על המרקע!

השנה 2022 ונראה כי מגוון סוגי התוכניות בטלוויזיה מעולם לא היה גדול יותר. הספקטרום רחב, מפנטזיה בדיונית ועד דוקו ריאלטי מציאותי וכנה. אבל סוג אחד של תוכניות שבה את לבבות הקהל בכל העולם, שגרם לאנשים להרגיש שהם מכירים קבוצת אנשים הכי מקרוב שאפשר, ונתן הזדמנות חד פעמית להכנס לבתים של האנשים האהובים עלינו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנחנו מדברים על סדרות דוקו הריאלטי המתעדות את חיי היומיום של משפחות מפורסמות, או של משפחותיהם של סלבס. הפורמט הטלוויזיוני הזה הגיע לשיאו בעולם כמובן בזכות הסדרה של משפחת קרדשיאנס-ג׳נר. התוכנית שעלתה לראשונה למסך הטלוויזיה ב-2007, תוכננה בכלל להיערך כעונה אחת בלבד, אך משהו בקסם של המשפחה (ובין היתר הדרמות והריבים), גרם למיליוני צופים מהעולם להתאהב. אמנם עשור לאחר מכן, אך גם בארץ הקונספט השתלט על המסך. הראשונים שבלטו הם ״הבוזגלוס״ ואחריהם הצטרפו לטרנד רבים נוספים כמו ״קוקה בע״מ״, ״אחותי ג׳קי״, ״הרפאליז״, ״משפחת שדה״ והרשימה הולכת וגדלה. אין ספק שהיינו רוצים לראות משפחות מפורסמות נוספות מכניסות הביתה לחיי היום-יום שלהם מצלמה, לכן אספנו עבורכם רשימה של משפחות מפורסמות שאנחנו לא יכולים לחכות לראות תכנית עליהם!

קוקה בעמ
קוקה בעמ © רונן פדידה

משפחת קירל

אם יש לכם זכרון טוב ואתם בקיעים בעולם הבידור, בטח אתם יודעים שאת נועה קירל ראינו על המסך פעם ראשונה דווקא עם המשפחה שלה בתכנית ׳פושרז׳. כבר מאז היה אפשר לראות כמה ההורים של הזמרת הצעירה מעורבים בקריירה שלה ואיזה חלק משמעותי הם מחייה. בנוסף, קירל היא לא הכשרון היחידי במשפחה. גם אחיה הוא זמר ראפ מוכשר, שבעקובתיו היא בכלל נכנסה למוזיק, ובל נשכח את האח הבכור - ניב קירל, שהוא גם האקס של שי מיקה... אין ספק שיהיה מרתק לצפות בחייהם היומיום שלהם, ולראות שגם הכוכבת הגדולה ביותר במדינה עוברת עליות וירידות!

© עתנ מוסברג, פרוגי

משפחת זמיר - ורטהיימר

ככל שהשנים עוברות חלק גדול ומשמעותי של התוכן והבידור עבר דווקא לרשתות החברתיות, ונראה כי כבר אין יותר מדי צורך בהפקה גדולה בשביל הצצה לחיים של סלב. דוגמה מושלמת לכך הם מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. ורטהיימר מעבירה באותנטיות וחינניות מושלמת לקהל של מאות אלפי עוקבים את חיי היום יום שלה יחד עם בעלה הפוליטיקאי ובתה אסיה שנראת כמו שכפול של השניים. מאיה מתעדת את משפחתה בטוב וברע, ברגעים שהם קורנים מאושר וגם כשהכי קשה להם, מה שגרם לכמות כזו גדולה של אנשים להתחבר אליהם. נראה כי יש להם את החבילה השלמה בשביל לגרום לנו להתאהב גם דרך המסך הגדול. בנוסף המשפחה עברה בשנה האחרונה לחיות על קו ארצות הברית ישראל, לכן מתבקש לקרוא לתכנית ״עושים את אמריקה״.

© mayawertheimer@ מתוך אינסטגרם

משפחת גרינר-צברי

אי אפשר לדבר על ריאלטי בלי להזכיר את מלכת הטראש, ליהיא גרינר. במהלך הקריירה שלה הכוכבת הספיקה להיות חלק כמעט כל סכסוך או שערוריה אפשרית, ואין ספק שהיא יודעת לייצר דרמה . השאלה היא: האם ילדיה ירשו את הגנים שמתאימים לתוכנית ריאלטי? אולי עכשיו הם עוד צעירים, אבל כשיגיעו להיות בני נוער, אין ספק שהיינו רוצים לראות את חיי המשפחה בטלוויזיה הכי מקרוב שאפשר. אם זה יקרה, כנראה שיהיה מאוד קשה להפסיק לצחוק!

© שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

משפחת סמית׳

וויל סמית׳ ידוע כשחקן וקומיקאי מוכשר ופנומנלי, אך בשנה האחרונה הדבר שהביא אותו לכותרות היה דווקא התקרית בה סתר סמית׳ לכריס רוק בטקס האוסקר. הסיבה למעשה האלים הייתה בדיחה שסיפר רוק על חשבונה של אישתו של וויל, ג׳יידה. על אף שאנחנו מגנים את המעשה האלים מכל בחינה שהיא, התקרית עוררה בנו רצון לראות עוד על חיי היומיום של המשפחה והיחסים בניהם. גם ההתמודדות של ג׳יידה עם המחלה שלה, ותופעות הלוואי שהיא חווה בעקבותיה, יכול להיות משהו מרתק לצפות בו על המסך. לזוג שני בנים ובת, כאשר הגדול ביותר בן 29 והקטנה ביותר בת 21. לאחרונה, הבן הצעיר ג׳יידן סמית׳ מככב ברשתות החברתיות ובפודקאסטים שונים ונראה כי יש לו לא מעט מה להגיד. יכול להיות שמדובר במשפחת קרדשיאן הבאה?

© Gettyimages.IL/Frazer Harrison

משפחת בנאי

אם יש משפחה בישראל שהאהבה כלפיה חצתה דורות, זו משפחת בנאי. חלק גדול ומשמעותי מבני המשפחה הם אמנים בתחומים שונים, מתאטרון וקולנוע ועד כתיבה הלחנה ושירה. במהלך השנים יצא לנו לצפות בבנאים בעיקר בפרויקטים האומנותיים שלהם, לעיתים רחוקות הם עסקו ברכילות. מעניין יהיה לראות, איך מתנהלת משפחה עמוסה באנשים כל כך מוכשרים. איך מרגישים בני המשפחה שלא עוסקים בתחום? האם יש מלחמות אגו או קנאה? בנינו, למשפחת בנאי יש יותר כשרון ממשפחות רבות אחרות שהצליחו בעולם, לכן אנחנו סבורים שמגיעה להם תוכנית משלהם, אולי זה יעשה לנו קצת סדר...

משפחת ברקר

טרוויס ברקר המתופף כיכב בשנה האחרונה באחת מתוכניות הריאלטי המשפחתיות המוכרות ביותר, משפחת קרדשיאן. זאת בזכות הזוגיות שלו עם האחות הבכורה במשפחה, קורטני קרדשיאן. בעקבות הקשר הצמוד וההדוק של הזוג היה בלתי נמנע לאחד את המשפחות, ועם הזמן יצא לנו לראות את ברקר וילדיו ביותר ויותר פרקים של ״הקרדשיאנס״. למעשה, כבר ב-2005 הייתה תוכנית ריאלטי קצרה על משפחת ברקר, אך באותה תקופה ילדי המשפחה היו עוד צעירים, ולא באמת באו לביטוי כפי שאנחנו חושבים שהם יכולים לבוא לידי ביטוי עכשיו כאשר הם בוגרים. אם זה לא מספיק, ממש לאחרונה לנדון ברקר, הבן הבכור של המשפחה, התחיל לצאת עם כוכבת הטיקטוק הגדולה בעולם צ׳ארלי דמיליו, הבת הקטנה אלבמה שחררה את הסינגל הראשון שלה כבר בגיל 12 והתפרסמה ברשתות החברתיות. לנו זה כבר ברור, שמקומה של משפחת ברקר הוא באור הזרקורים – או ספציפי יותר, בתוכנית ריאליטי.

© Gettyimages.IL/Frazer Harrison
תגובות