ברק בוארון בראיון בכורה: "כל שחקן צריך להעלות תכנים לרשת". באדיבות סרטי יונייטד קינג. צילום דיויד סקורי

ברק בוארון בראיון בכורה: "כל שחקן צריך להעלות תכנים לרשת"

השחקן והקומיקאי ברק בוארון מסתמן כדבר הבא! הוא אומנם לא מגדיר את עצמו כוכב רשת, אך בתור שחקן לא שוכח לטפח גם יצירות תוכן מקוריות משלו לפלטפורמות, זאת במקביל לכיכובו בתיאטרון ובסרט הקולנוע הראשון של "ערוץ הכיבוד" • תפסנו אותו לראיון בכורה!

תזכרו את השם - ברק בוארון. מדובר בשחקן, קומיקאי, יוצר תוכן ומוזיקאי שלא מתכוון לעזוב אותנו בקרוב. בימים אלו הוא מככב ב"עולה לראש", סרט הבכורה של "ערוץ הכיבוד". רגע לפני שהוא פורץ בענק, תפסנו אותו להיכרות בראיון בכורה מיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הסרט הוא על שלישיית ׳ערוץ הכיבוד׳, שהם מטורללים בפני עצמם ומביאים את זה למסך בצורה קלאסית עם בדיחות קורעות", מספר לנו בוארון על ׳עולה לראש׳ ומפרט, "כשצפיתי בסרט בסוף התהליך, נהנתי והופתעתי מרמת העלילה וזה באמת היה טוב. הסרט מספר על אחד מהשלישייה שאומר אמרה לא טובה על הצבא. בעקבות כך מחרימים אותם ומבטלים להם הופעות. כדי לתקן את זה הם מתגייסים לצבא ותוך כדי יש מלא בלאגנים ופרטים מעניינים שאני לא יכול לספר. הדמות שלי היא חופש שנהב, חבר של החבורה שמנסה לעזור להם ולהיות גם סוג של סוכן שלהם. הוא שם בשביל תמיד להרים את האווירה ולעשות שמח".

 

זאת הפעם הראשונה שחבורת יוצרי תוכן מעלים סרט לקולנוע, אתה חושב שזה יצליח?

"הלוואי שזה יצליח והביקורות מאוד טובות. אני מאמין שמי שיוצא מהסרט מרוצה יפיץ את הבשורה לעוד. ׳ערוץ הכיבוד׳ הראו לנו שזה אפשרי וזה מה שגרם לזה להיות כל כך מרגש. חבורה שהתחילה משירים וכתיבת מערכונים, במשך כמה שנים הם עבדו על סרט לקולנוע ועשו את זה טוב".

אתה מוצא נקודות דמיון בינך לבין הדמות?

"כמובן, מאוד חשוב לי לשנות אווירה בחדר ולעשות שכולם יהיו שמחים. שנינו באים מאותו העולם של להרים את האווירה ולהיות חבר טוב".

איך התחלת בתחום המשחק?

"בתור ילד תמיד הייתי ׳המצחיק׳ של הכיתה. בנוסף הייתי הולך למלא חוגים, שיחקתי טניס, שחמט, רקדתי מחול קלאסי, קראטה ועוד... עד שאחרי הצבא נרשמתי לבית ספר למשחק ופה הרגשתי שאני מנצל בזה את כל הפוטנציאל שלי, מהיצירתיות והחשיבה עד הפיזיות והדיבור שלי".

© באדיבות סרטי יונייטד קינג. צילום דיויד סקורי

הרצון ליצור תוכן בא בעקבות הרצון להצליח בתחום המשחק?

"לא, הרצון בא פשוט כדי להצחיק את חברים שלי. משם זה התחיל, תמיד הייתי עושה סרטונים לרשת לחברים, אחרי זה התקדמתי לסנאפצ'אט ולאינסטגרם. כל פעם הרגשתי שעליתי ברמה עד שהתחלתי לצלם מערכונים".

אתה רואה את עצמך בשנים הקרובות מצליח לשלב בין היצירת תוכן למשחק? או שאתה חושב שתבחר באחד מהתחומים?

"ברור שאצליח לשלב! אני לא רואה את זה מתנגד, להפך. גם בעולם המשחק יש יוצרי תוכן, כמו יוצרי סדרות, צלמים, תסריטאים, ושחקנים הם חלק מהעובדים של כל הדבר הזה. באופן אישי, אני שואף להגיע ליצירות משלי, אז כרגע אני מתחיל בקטן ומצלם מערכונים. אני מאמין שבהמשך אצור את הדברים הגדולים יותר כמו סרט או סדרה".

כמה חשוב לך ללמוד משחק?

"למדתי בהמון קורסים, אבל בסופו של דבר העשייה זה הדבר הכי מלמד בעולם. כשהתחלתי להשתתף בהצגות, באתי כל יום לחזרות בנמשך שלושה חודשים, הבנתי שזה הכי מלמד שיש".

© barak_boaron@ מתוך האינסטגרם

מה אתה חושב על כוכבי רשת שמתחילים לקבל תפקידים בעולם המשחק מבלי ללמוד את התחום בבית ספר לתחום?

"האמת שכל הכבוד להם, זה מה שעובד כרגע בעולם, כיום אנשים צופים יותר בטיקטוק מאשר בטלוויזיה. כדי למשוך צופים לטלוויזיה, צריך להביא כוכבי רשת לסדרות. אני גם חושב שהיום כל שחקן גם צריך להעלות תכנים לרשת. זה הוגן אבל גם לא הוגן, זאת אומנות ואין לה חוקיות".

מהו הדבר הכי קשה בלהיות שחקן?

"להתחיל להיות שחקן! אתה כל החיים חולם והדבר הכי קשה זה להתחיל. אתה מתחיל וזה לאט לאט משתחרר. לדעתי הצעד הראשון הוא תמיד הכי קשה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by בוריק burik (@barak_boaron)

יש מישהו מיוחד בתעשייה שמהווה לך השראה והיית רוצה להגיע לאן שהוא הגיע?

"אסי כהן זאת אחת הדוגמאות וגם אייל קיציס. בכללי אני מכוון לז׳אנר של ׳ארץ נהדרת׳, אבל יש לי עוד עבודה בדרך".

בנוסף, אתה בן דוד של השחקן והדוגמן דוד בוארון (״אילת״), זה עודד אותך להיכנס לתחום בצורה רצינית יותר?

"האמת שדוד התחיל בתחום הדוגמנות ואני התחלתי ממשחק. זה תמיד מעודד כשבן דוד שלי שהוא משפחה שלי, משתתף בסדרה. אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשני, ורוצים שכל אחד יצליח בדרכו. אנחנו גם עוזרים אחד לשני לפני אודישנים".

איך אתם מסתדרים עם זה ששניכם עובדים באותו התחום?

"למרות שזה תחום לא קל, יש מקום לכולם. אנחנו אפילו לא באותו סגנון וגם אם היינו דומים, זה לא היה משנה. חשוב לנו להשתמש אחד בני לא בשביל להוריד, אלא לדחוף זה את זה". 

אתה מרגיש את ההבדל בין קולנוע לתיאטרון?

"כן, זה שני דברים שונים לגמרי. לכל אחד מהם יש שיטת משחק אחרת. כדי לשחק טוב מול מצלמה צריך לא להתייחס אליה. זה מטורף וזאת הגשמת חלום לא נורמלית להיות על המסך הגדול".

אז מה מהם אתה מעדיף?

"אני לא חושב שזה צריך להיות מנוגד, מעדיף את שניהם. יש משהו בקולנוע שאפשר לצלם שם דברים לא אמיתיים בצורה היא מציאותית שיש. מה שכתוב בתסריט, זה מה שקיים ביום צילום עצמו וזה מטורף. בתיאטרון אפשר לבנות במה מיוחדת אבל בקולנוע זה פשוט אמיתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by בוריק burik (@barak_boaron)

ממה שהכרת עד כה את התעשייה, מה למדת עליה?

"האמת שהופתעתי ממנה, כי יש המון סטיגמות על האנשים שבה. פתאום כשנכנסתי אליה ופגשתי המון מהתחום, ראיתי כמה צניעות וכמה נחמד לעבוד איתם. אלה סטיגמות שהחברה לימדה אותך, אבל כשנכנסתי פנימה ראיתי עולם אחר של אנשים טובים ופשוטים. בסופו של דבר כולנו בני אדם".

תגובות