כוכבי הסדרה "היי סקול מיוזיקל" בראיון מיוחד!. דיסני+ ישראל

כוכבי הסדרה "היי סקול מיוזיקל" בראיון מיוחד!

העונה השלישית של "היי סקול מיוזיקל - המחזמר: הסדרה" (דיסני+) כבר כאן! ורגע לפני שאתם צוללים לפרקים החדשים, תפסנו לראיון בינלאומי את הכוכבים הגדולים של הסדרה ואת היוצר • מי מהכוכבים הבטיח לבקר בישראל?

העונה השלישית של "היי סקול מיוזיקל - המחזמר: הסדרה" עלתה היום בדיסני+, ולכבוד המאורע החגיגי בקרב המעריצים, תפסנו לראיונות מיוחדים ובינלאומיים את יוצר הסדרה - טים פדרלה וכן את הכוכבים בה - ג'ושוע באסט (ריקי), מאט קורנט (EJ) קורבין בלו (שהשתתף בסרטים המקוריים), ג׳וליה לסטר (אשלין), פרנקי רודריגז (קרלוס), דארה רני (קורטני), וכן את המצטרפים החדשים - אדריאן ליילס (ג'ט), ג'ייסון ארלס (דיואי) וסיילור בל (מדוקס). שאלנו אותם על מה שעבר עליהם מאז הסדרה עלתה לאוויר, על הקטנת התפקיד של אוליביה רודריגו וגם - מה הם היו כותבים בעונה הבאה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

סיילור ואדריאן, איך היה לכם להצטרף לצוות שחקנים כל כך קרובים שעבדו ביחד במהלך שתי העונות האחרונות? 

סיילור: "עבורי זה היה באמת בקלות. כל השחקנים מהעונה הראשונה הם האנשים הכי חמים ומקבלי פנים שפגשתי בחיים. אז זה היה כל כך קל לשלב אותנו והם היו כל כך פתוחים ללבלות ביחד איתנו, כך שזה הרגיש באמת כל כך קל".

אדריאן: "לגמרי! אני מרגיש שזה כאילו לנסות למצוא דרך להיכנס לתוך קבוצת חברים בתיכון ואתה לא רוצה להפריע, אבל באותו הזמן אתה רוצה להשתלב בקבוצה. ציפיתי שזה ירגיש כך אבל זה בכלל לא היה ככה, זה הרגיש כאילו הם הזמינו אותנו וכאילו אמרו לנו 'בואו תנסו להבין איך אנחנו עושים דברים, אתם חלק מהמשפחה שלנו עכשיו, אז אנחנו נהיה מאוד מסבירי פנים ומקבלים את מה שאתם עושים ומי שאתם'".

© Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל

סיילור, בטריילר ראינו אותך ליד מדיסון שאותה משחקת ג'וג'ו סיווה, מה את יכולה לספר לנו על מערכת היחסים ביניהן?

סיילור: "אני חושבת שזה הולך להתפתח הרבה במהלך העונה, אז בכללי אני לא רוצה לעשות ספוילרים כי זה אחד מקווי העלילה הכי מסקרנים לדעתי. היה לי מאוד כיף לעבוד עם ג'וג'ו, היא כל כך מגניבה ואני מאוד מתרגשת עבור כולם שיראו אותה זוהרת בתור הדמות שלה בסדרה".

סיילור וג'וג'ו
סיילור וג'וג'ו © gettyimges.IL\ Momodu Mansaray

ג'ושוע, בשנה האחרונה הפכת לכוכב פופ ענקי עם ה-EP החדש שלך "Crisis", והוא הגיע לראש הטבלאות. כבר התרגלת לחיי התהילה?

ג'ושוע: "אני לא יודע אם אפשר להתרגל לזה, אני חושב שזה עולם מעניין אבל לא. אין לי איזה תשובה חכמה חוץ מזה שזה כל כך מוזר ואני לא מעכל את זה. עבורי זה לא נראה הגיוני, אני אראה את עצמי על שלט חוצות ואני לא מבין. המוח שלי לא מבין את זה. אז כן אני יודע שזה די בעיות מוזרות שיהיו לך אבל כן זה מעניין, אני לא יודע אם אתה אי פעם מתרגל לזה. זה בטוח שינוי בחיים שלי, כאילו בכל מקום שאני הולך אני בן אדם אחר בגלל שאני חייב להיות מודע לדברים שונים".

מאט: "אני בקהל בתור אחד מהמעריצים הצורחים, אני חייב להגיד".

© Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל

ג'ושוע: "רגע, אפשר לספר על הפעם הזאת שהלכנו לדיסנילנד? שנה שעברה הלכנו לדיסנילנד ומישהו בא אליי וביקש תמונה או משהו, אנחנו הולכים ומאט אמר איזה משהו לגבי זה ואז האיש אמר בנונשלנטיות: 'או.. גם אתה תצליח יום אחד חבר'".

גו'שוע © Disney/Sheryl Nields, באדיבות דיסני+ ישראל

אוליביה רודריגו הפכה לכוכבת ענקית שנה שעברה ועכשיו היא לא תככב בסדרה יותר, אלא רק בתוך כוכבת אורחת. איך זה השפיע עליכם והאם הבנתם את הבחירה הזאת?

פרנקי: "אנחנו כמובן כל כך גאים בה ולראות אותה מצליחה ובאמת כובשת את העולם. היה מאוד מעורר השראה, אז כן אנחנו שולחים לה הרבה אהבה ותמיכה כמיטב יכולתנו".

ג'וליה: "זה באמת היה מדהים לראות אותה בתור הדמות שלה ניני ואת ההתפתחות שלה כדמות בעונות האחרונות, וכאילו בסוף העונה השנייה ניני בדרך לדברים ענקיים אז זה באמת היה מאוד כיף לראות את זה קורה גם בחיים האמיתיים של אוליביה, היא פשוט כוכבת ואנחנו מאוד גאים בה!".

© gettyimges.IL\ Momodu Mansaray

מאט, אתה שיחקת לצד מג דונלי ב 'זומבים 3' שיוצא ממש עכשיו, ובעונה הזאת אתם משחקים חברי ילדות. איך היה לעבוד איתה?

"מג כל כך כיפית ואני מאוד אוהב אותה, זה היה מדהים לצלם את 'זומבים' איתה במשך ארבעה חודשים ואז כמעט ישר אחרי זה לקפוץ לעונה השלישית של 'היי סקול מיוזיקל' יחד איתה לעוד שלושה וחצי חודשים. זו הייתה כמעט שנה שלמה של עבודה איתה והתקרבתי אליה עוד יותר ממה שהייתי לפני. היא פראית ומטורפת בכל הדרכים הנכונות ואני אוהב אותה, היא שטותניקית וזה היה מאוד כיף. יכולנו לשחק לתוך זה והיו לנו בדיחות פנימיות משלנו בתור ואל ואי-ג'יי".

© Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל

קורבין וג'ייסון, שניכם גילמתם דמויות אייקוניות בערוץ דיסני כשהייתם הרבה יותר צעירים. איך היה לחזור ל'זירת הפשע'?

קורבין: "אני לא יודע לגבי ה"הרבה יותר צעירים" שהיה שם.."

ג'ייסון: "עבר בערך אותו זמן בשבילי ובשביל קורבין, אבל מרגיש כאילו זה היה לפני הרבה מאוד זמן בשבילי אבל ממש אתמול בשבילו. אני כנראה צחקתי הרבה יותר על הסט כשצילמנו על איך אנחנו הפכנו להיות הזקנים על הסט… זה היה כל כך מטורף לראות את האנרגיה של הצעירים ואת ההתלהבות שלהם. אנחנו סוג של סופגים את זה וצופים בכל זה קורה, וזו הייתה דרך ממש כיפית לחוות את הכל מחדש".

קורבין: "עבורי אחד הרגעים שממש המחישו את השאלה שלך הייתה כשקיבלתי לעשות קטע ריקוד מדהים. יש קטע מוזיקלי מעולה בהמשך העונה והוא כנראה הקטע המוזיקלי האהוב עליי - וכשהיינו בתהליך החזרות אני הרגשתי ממש טוב, הייתי כזה בחזרה בקצב ואני רקדן וזה הקטע שלי. כולנו עובדים ביחד מול המראה ואני עובד עם כל הרקדנים המדהימים האלה שכולם בשנות העשרים המוקדמות שלהם או בקושי נערים, ואנחנו עושים צעדי ריקוד מסוימים ואני כזה, למה הם יורדים הרבה יותר ממני? זה בגלל שהם מכופפים את הברכיים שלהם הרבה יותר ממני? אז בראש שלי אני כזה 'אוקיי ילדים, אני הולך לעמוד בקצב שלכם, תצפו לזה!".

© Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל

ג'וליה, בעונה האחרונה את גילמת את בל במחזמר ואשלין, הדמות שלך, הרגישה כאילו היא לא התאימה לתיאור המקורי שלה. העובדה שהיא התגברה על כל הרגשות השליליים האלו וצברה ביטחון עצמי נתנה השראה לבנות ברחבי העולם. איך הרגשת כשראית את כל התגובות?

ג'וליה: "תודה רבה. זה היה באמת מאוד נוגע ללב לשמוע את המשוב מהקהל ואת התגובות של הצופים על קו העלילה הספציפי הזה. הרבה אנשים באו אליי ואמרו לי שהחלק הזה בסיפור של אשלין היווה השראה גדולה עבורם. אני חושבת שזה משהו שאנחנו בתור שחקנים שואפים אליו, זאת המטרה שלנו בכללי, לעורר משהו באנשים ולגרום להם להרגיש מלאי השראה, אהובים ומובנים. העובדה שהייתי יכולה לעשות קו עלילה שהדהד עבור כל כך הרבה אנשים, זו הגשמת המטרה שעבורה אנחנו עושים את הסדרה".

© Disney/Sheryl Nields, באדיבות דיסני+ ישראל

בספיישל חג המולד שהיה אז אנחנו מאוד התרגשנו לראות אותך מייצגת בגאווה את הקהילה היהודית מסביב לעולם ושרה שיר חנוכה, ואני בטוחה שהרבה ילדים ונערים יהודיים היו מלאי השראה והתחברו לסיפור שלך. כמו קרובה את מרגישה ליהדות והאם תבואי לבקר אותנו בישראל?

ג'וליה: "אני בהחלט אבוא לבקר! שתי האחיות שלי כבר ביקרו בישראל וזאת באמת הייתה חוויה משנת חיים עבורן. אני מרגישה שזה משהו שאני, כאישה צעירה ויהודייה, בטוח צריכה לחוות אז אני בהחלט אבוא לבקר בקרוב, תודה על ההזמנה. הייתי מאוד אסירת תודה שהייתה לי הזדמנות בספיישל חג המולד לשיר שיר חנוכה ובאמת להראות קצת ייצוג יהודי בשביל הקהילה היהודית. אני לא ממש זכיתי לגדול עם הרבה ייצוג יהודי או אנשים שמדברים בגאווה על המסורות המשפחתיות שלהם בחנוכה, ובכללי על אורח החיים היהודי, אז אני מאוד אסירת תודה על ההזדמנות להיות סוג של קול בשביל זה. תודה רבה שהעלית את הנושא הזה, זה היה באמת מדהים".

פרנקי, אתה מייצג את הקהילה הלהט"בית בתוכנית הטלוויזיה ולנו כאן בישראל אין ממש הרבה דמויות להט"ביות בסדרות ילדים ונוער, איך זה היה עבורך לייצג את הקהילה הזאת?

"זה מאוד מיוחד, זה באמת משהו שלא זכיתי לראות כשהייתי צעיר יותר. כל הסוג הזה של הייצוג על המסך אז לעשות את הדבר הזה עם הדור החדש וכזה להביע את עצמך בדרך כזאת זה באמת מאוד מיוחד".

© Disney/Sheryl Nields, באדיבות דיסני+ ישראל

מה הייתה החוויה הכי מטורפת שהייתה לכם בתיכון?

אדריאן: "הלכתי לבית ספר לאומנויות הבמה בדאלאס שבטקסס, אז אני לא לגמרי בטוח מה זה חווית תיכון נורמלית, אז כל יום היה מאוד מוזר אבל מאוד מאוד מגניב. היו לנו ימים רנדומליים שבהם אחד מהמורים היה רץ לתוך כיתה וגורם לנו לרקוד סלסה במסדרון, זה היה הזוי, הם היו עושים מסיבות מוזרות באמצע יום הלימודים וילדים היו רוקדים על השולחנות, דברים כאלה. כשמגיעים לבית ספר באמת לא יודעים למה לצפות. אז אני חושב שאחת החוויות הכי מטורפות הייתה שביום האחרון של הלימודים השמיניסטים הגיעו לבית ספר ממש מוקדם עם מלא רובי מים, הם עשו 'מתיחת שמיניסטים' וכיסו את כל בית הספר במים, הפכו שולחנות וכיתות, חיכו בשער לבית הספר והשפריצו מים על כל ילד שהגיע שלא היה שמיניסט".

אדריאן © Disney/Sheryl Nields, באדיבות דיסני+ ישראל

דארה: "היו לי כמה חוויות. לא הייתי הכי פופולרית, אני אגיד את זה, לא בצורה רעה אלא פשוט הייתי קצת ביישנית בהתחלה, אבל גם עשיתי מחזות זמר ומקהלה חיה אז זה היה מצחיק. בית הספר שלי היה גורד שחקים, אז היינו צריכים לעלות במדרגות כי הם היו כזה 'אתם לא יכולים להשתמש במעלית'. בערך פעם בשנה נפלתי במדרגות מול כולם, מול כל הבית ספר. כן, 300 ילדים צופים בי נופלת על הפרצוף. האם הם צחקו? כמובן שהם צחקו. האם זה פגע בהערכה העצמית שלי? כמובן שכן. אבל החזרתי אותה אז אני בסדר!".

דארה © Disney/Sheryl Nields, באדיבות דיסני+ ישראל

איזה מחזמר הייתם רוצים להעלות בעונה הבאה?

סיילור: "אני אישית חושבת ש'פיטר פן' יהיה ממש כיף. יש כמות יחסית גדולה של דמויות כמו ילדים אבודים ודברים כאלה אז אני חושבת שזה יהיה דבר מאוד כיף לעשות. יש לי כזה רעיונות לליהוקים בראש שלי אבל אני לא רוצה להגיד אותם, כי אני לא רוצה לגלות את זה ליקום".

ג'וליה: "לפעמים אני סוג של נלחצת לענות על השאלה הזאת כי אם נדבר על זה יותר מדי אז זה בטוח לא ייכתב לעונה הבאה… אבל משהו כיף של דיסני כמו לדוגמה 'מרי פופינס' או 'הרקולס'".

סופיה: "זה ממש רע מצידי, אבל אני לא ילדת תיאטרון. אני… אני יודעת, הלם! כאילו, כולם מניחים שאני כן בגלל שאנחנו משחקים בתוכנית ילדי תיאטרון אבל כשגדלתי לא עשיתי תיאטרון, ראיתי מחזות ברודווי אבל רק בזמן האחרון. אבל אני חושבת שיכול להיות כיף לעשות משהו כמו 'בת הים הקטנה' או את 'המילטון', ואני חושבת שזה יכול להיות כל כך מגניב שיהיה לנו רגע של האחיות סקיילר. אני ממש בעד ואני חושבת ששניהם יכולים להיות ממש כיפיים".

פרנקי: "זה קשה כי אני מנסה לחשוב על כל מיני דברים של דיסני ואני מנסה לחשוב על משהו כיף ומלהיב, אבל באמת כל דבר של דיסני אני חושב שיהיה מאוד כיף, כמו לדוגמה 'בת הים הקטנה'".

ג'ושוע ופרנקי
ג'ושוע ופרנקי © Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל

דארה: "ליטרלי כן להמילטון. אני ממש אובססיבית ל'Six' שיצא לא מזמן וזה יהיה מדהים כל כך אם נעשה את זה, נתלבש כולנו בשמלות מגניבות ונשיר מכל הלב, או אולי 'Heathers' שיכול להיות ממש מגניב".

טים (יוצר הסדרה): "זאת שאלת ספויילרים מאוד טובה שאני לא יכול לענות עליה, אבל יש מחזות זמר מסוימים שאני אוהב שלא נוכל לעשות אף פעם, כן? נגיד זה יהיה ממש קשה להשיג את הזכויות ל'המילטון', אבל זה יהיה גם ממש מגניב".

בתור יוצר הסדרה - טרילוגיית 'היי סקול מיוזיקל' הייתה הצלחה מסחררת, כמו שאתה בטח יודע. פחדת שסדרת הטלוויזיה אולי לא תעמוד בציפיות של המעריצים הותיקים?

"כן. כשהסדרה רק הוכרזה כולם היו בגישה של 'אל תיגע בהיי סקול מיוזיקל שלי', ועכשיו אחרי שהסדרה יצאה הם: 'תחזיר את האווירה של העונה הראשונה', ואני לגמרי מבין את זה. אני חושב שכולנו יכולים להיות נוסטלגיים לדברים חדשים אם רק נותנים להם סיכוי ואת יודעת, מה שאנחנו תמיד רוצים לעשות זה לחלוק כבוד לטרילוגיה הזאת בזמן שאנחנו משיקים כוכבים חדשים. אני חושב שעם ג'וש, סופיה, דארה, ג'וליה, פרנקי, אוליביה, ומאט קורנט… אני חושב שעשינו את זה וזה מאוד מרגש לראות".

© gettyimges.IL\Momodu Mansaray

אתה בא מעולם של מחזות זמר וברודווי, האם יש סיכוי שנזכה לשמוע שירים ממחזות זמר אחרים גם בסדרה?

"אני אענה על זה בצורה אחרת. בעונה הזאת, במחזמר 'לשבור את הקרח', יצא לנו לעשות גם חלק מהשירים של ברודווי שנוספו בהפקת ברודווי שקצת פחות מוכרים לצופים, אז זה היה ממש מגניב. עכשיו אנחנו בדיוק באמצע של לבחור את המחזמר לעונה הרביעית וזה דיי להסתכל רחוק לעתיד, אבל אנחנו מתחילים להיפתח לרעיונות, אז נהייה חייבים לספר לך את זה ספציפית בעונה הבאה".

טים, היוצר
טים, היוצר © gettyimges.IL\ Momodu Mansaray

גם בסרט "Better Nate Than Ever" וגם בסדרה אתה כותב בשביל ועל ילדים ובני נוער. למה החלטת להתמקד בקהל צעיר ולא במבוגרים?

טים: "אני אוהב לכתוב לקהל נרחב, ואני הייתי מופתע וגם זה נגע לי בלב לראות את המספר של הצופים המבוגרים שיש לנו ב'היי סקול מיוזיקל' שצופים או בגלל שהם חשים נוסטלגיה למקור או שבעונה הזאת, את יודעת, הם אוהבים את המוזיקה של אוליביה, הם אוהבים את ג'סי טיילר פרגוסון או הם גדלו עם קורבין בלו. אז אני אוהב לכתוב לקהל רחב אבל כן.. יש משהו מלא משמעות לגבי כתיבה לאנשים צעירים, בגלל כל הפרויקטים שהשפיעו עליי כאדם צעיר כמו 'פוטלוס', 'גריז' ו'אי-טי', אז כל הדברים האלה כשאתה ילד וצופה בהם הם מהדהדים בך רגשית. הרעיון שאולי הסדרה שלנו יכולה להיות חלק מזה עבור מישהו הוא ממש מגניב. אני חושב שזה קהל נהדר לכתוב עבורו ואני אוהב לכתוב עבור משפחות". 

משהו שמאוד אהבתי בסדרה זה שהפורמט הוא סוג של סדרה מוקומנטרית, הדמויות מדברות למצלמה וזה משהו שלא היה בטרילוגייה המקורית של 'היי סקול מיוזיקל'. למה החלטת לעשות את זה?

טים: "הסוג הזה של סיפור סיפורים כמו ב'המשרד' הוא כל כך מצחיק ואתה גם סוג של יכול להיכנס לתוך הראש של הדמויות דיי במהירות. בנוסף לכך, גם רצינו שהסדרה תיראה ותרגיש שונה מהסרטים המקוריים בגלל שרצינו לחלוק כבוד לסרטים אבל לא ליצור אותם מחדש, אז זה דיי היווה סוג של טכניקת סיפור סיפורים עם המצלמה ואני מאוד שמח שעשינו את זה. בגלל שאנחנו ממש נשענים על זה בעונה השלישית, שהיא עונה ממש כיפית, אני חושב שזה חזרה אמיתית לאנרגיה של העונה הראשונה, ואני פשוט מאוד שמח שעשינו את המוקומנטרי".

© Disney/Anne Marie Fox, באדיבות דיסני+ ישראל
תגובות