פסטיגל על פסטיגל: האם זה הפסטיגל האחרון של אליאנה?. מתן טורקיה

פסטיגל על פסטיגל: האם זה הפסטיגל האחרון של אליאנה?

הצטרפנו אל צילומי הפוסטר של פסטיגל 2022, הלוא הוא "פסטיגל על פסטיגל", ושמענו מהכוכבים על הקונספט השנתי, החזרה לפסטיגל פנטזיה, על התפקיד של אליאנה כבמאית בעלילה והאם זה הפסטיגל האחרון שלה? • צפו

אחרי שהוכרזו כל הפרטים של "פסטיגל על פסטיגל", חברי הקאסט כבר החלו בהכנות לקראת חנוכה 2022 והשבוע הם התייצבו לצילומי הפוסטר הרשמי. גם אנחנו היינו שם ושמענו על ההתרגשות, מה שמצפה לנו וגם - על הקאמבק של "פנטזיה" והתפקיד המפתיע של אליאנה תדהר בתור חנוך רוזן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה תעסוק בהצצה אל העולם שמאחורי הפקת הפסטיגל. על פי קו העלילה חנוך רוזן נקרא לביים את טקס פתיחת האולימפיאדה - ולכן הוא בוחר בשיאנית הפסטיגלים, אליאנה תדהר, להחליף אותו בתפקיד הבמאית השנתית של המופע. הפסטיגל יעקוב אחר המסע של אליאנה ליצירת הפסטיגל המושלם, יחד עם נבחרת הכוכבים הגדולה בישראל (חסון, זק, בוחבוט, אשרם, חזן, סאול, ארנסון ותלם).

"פסטיגל על פסטיגל"
כל התשובות לשאלות שלכם!
משה אבוטבול
זה רשמי: אחרי שקראתם אצלנו לראשונה - הפסטיגל השנה יעסוק ביצירת פסטיגל! אליאנה תגלם את במאית המופע ויהיה הקשר עלילתי ל"פסטיגל פנטזיה". בנוסף, צפויים יותר שירים מקוריים באלבום EP מיוחד והפתעות נוספות! • כל התשובות לשאלות שלכם!

זו תצטרך להתמודד עם קשיים בדרך כמו למשל עם זינה (הדמות האייקונית של שלום מיכאלשווילי) שנבחרה להיות הכוריאוגרפית של המופע, להתמודד עם מנכ״לית הפסטיגל הקשוחה (סנדרה) ועם כתבת חטטנית בשם אדווה סקופ (יעל אלקנה). תדהר תאלץ לבקש עזרה מעוזרת הבמאי המיתולוגית (פאפורה) וממוכרני המרצ׳נדייז הוותיקים של הפסטיגל (ציון ברוך ואסי ישראלוף).

© ירדן בר, עבור סולן הפקות

לטובת חובבי הנוסטלגיה - במהלך מסעה של אליאנה לפסטיגל המושלם, היא תישאב אל עולם הפנטזיה - הממלכה האבודה, הידוע והמוכר מפסטיגל 2006. שם היא תפגוש כמה מהדמויות המוכרות של אותו הפסטיגל רק שהפעם מלכת הקור היא סנדרה שדה, לצד גיבורים חדשים כמו הנסיך עומר, האביר עידן תלם, הנסיכה אנה, זמר הממלכה עדן חסון ועוד.

© ירדן בר, עבור סולן הפקות
תגובות