בא לשכונה כוכב חדש? הכירו את אופיר גלילי. יקיר שוקרון

בא לשכונה כוכב חדש? הכירו את אופיר גלילי

אופיר גלילי, בן ה - 18 מאשקלון כבר שנים חולם להיות שחקן, לדבריו - הוא חי ונושם את העולם הזה. רגע אחרי שכיכב בבת השוטר בתפקיד משחק ראשון, הוא מגיע אלינו לראיון בכורה • עצה שלנו - תזכרו איפה שמעתם עליו לראשונה!

מדי שנה נכנסים לתעשיית הבידור אנשים חדשים, בשנים האחרונות נראה כי דווקא הצעירים הם אלו שמשתלטים על המסך, אופיר גלילי בן ה-18 מאשקלון הוא אחד מהם. לאחרונה, כיכב על מסך הטלוויזיה בתפקיד משחק ראשון בסדרה "בת השוטר" ששודרה בערוץ "טין ניק" שם זכה לשבחים רבים והבין חד משמעית - זה המקום שלו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את דרכו בעולם המשחק התחיל בגיל 12, לאחר שצפה בהצגה מטעם הבית ספר. "הייתי מרוכז מאוד בהצגה וחשבתי שאולי זה מגניב להתעסק בזה אז הלכתי למורה שלי ושאלתי אותו אם הוא מכיר חוג שעוסק בתאטרון הוא אמר לי שיש את התיאטרון העירוני הלכתי לשם ופשוט נהנתי מכל רגע התחלנו להעלות הצגות ומופעים. הבנתי שאני רוצה להתקדם בזה אז ובגיל 15 נרשמתי לסוכנות והתחלתי לעשות אודישנים".

תפקיד משחק ראשון - ספר על התחושות שהיו.

"זה צעד ראשון שלי בתחום הטלווזיה ובחלום המשוכלל אצלי בראש הרגשה מטורפת. ברגע שקיבלתי את הטלפון מהסוכנת שלי והיא בישרה לי שקיבלתי את התפקיד הייתי בהתרגשות מטורפת. צעקתי בכל הבית, לא האמנתי שזה קרה. אני זוכר שבדקתי כמה פעמים אם זו לא טעות ובאמת קיבלתי את התפקיד. יום צילומים הראשון היה מטורף. קמתי בארבע לפנות בוקר בהתרגשות שיא בדרך לרכבת והייתי עם המון חששות - איך מתנהלים? איך יקבלו אותי? היו איתי אנשים שתמיד ראיתי אותם בטלוויזיה ועכשיו אני משחק לצידם וזה היה מטורף. יאמר לזכותם שמהרגע שהגעתי לסט ישר קיבלו אותי בידיים פתוחות והלך לי שם פשוט הכי טבעי וכיף".

© יקיר שוקרון

הרגשת שאתה צריך להוכיח את עצמך יותר בתור החדש בסט?

"כן. הרגשתי שאני צריך להוכיח להפקה בשביל מה הם הביאו אותי לפה ולהראות מה אני יודע. השחקנים ממש עזרו לי ודיברו איתי בגובה העניים, הרגשתי תחושה של משפחה" .

את התפקיד בבת השוטר עשה בשיאה של כיתה י"ב, כשאר לחץ הבגרויות מאסיבי ביותר. איך שילבת בין הלימודים לעבודה על הסט?

"האמת שהמורה שלי התרגש מאוד שקיבלתי את התפקיד ותמך מהרגע הראשון. הוא ביקש ממני להגיד לו ימי צילום שאני אעדר והוא אמר שזה יהיה מאושר כל עוד אני אבוא בימים האחרים ובימי צילום שנעדרתי בעקבותיהם, הוא דאג לי לחומר שאותו הייתי משלים בערב ובימים שהייתי פנוי נשארתי לתגבורים ושעות השלמה".

אילו תגובות אתה מקבל מהסביבה הקרובה של החברים והמשפחה?

"וואו. המשפחה והחברים תמכו ברמה מטורפת ממש הם דאגו להתקשר אליי לשאול איך עובר עליי ביום בסט ואם אני צריך עזרה בללמוד טקסט או כל דבר אחר ותמיד דאגו לעודד אותי ולפרגן בלי סוף".

© צילום מאינסטגרם

איך זה מרגיש פתאום לצפות בעצמך משחק בטלוויזיה?

"את הפרק הראשון ראיתי עם המשפחה שלי ובזמן שהם התלהבו ופרגנו הרגשתי מבוכה מסויימת שאני רואה את עצמי על המסך. בהמשך הפרקים הסתכלתי על זה בצורה מקצועית. הבנתי מה יכולתי לשפר, איפה הייתי יכול לעשות אחרת וככל שהיו יותר פרקים שהופעתי ככה המבוכה ירדה".

מאיפה הביטחון להופיע על המסך? זה משהו מולד או שנרכש עם השנים?

"הביטחון להופיע על מסך או בטחון עצמי בכללי זה אחד הדברים הקשים שהייתי צריך להילחם בזה כל יום, אם בן אדם הולך לחדר כושר בשביל לאמן את הגוף שלו אז אני הייתי מאמן את עצמי מנטלית, אם זה מבחינת דימוי גוף שאחרי אלפי דיאטות אמרתי לעצמי אז אולי אני לא צריך להיות האחד הזה שעם הקוביות והשרירים -אני מיוחד כמו שאני. קבלת מחמאות למשל זה משהו שעד היום קשה לי לקבל אבל אני מתאמן על זה על לא לפחד ולהתחיל להתגאות בעצמי , ואני רוצה להגיע למצב שאני אוכל להשפיע על הנוער של היום שלא יתביישו במי שהם וירימו את הראש למעלה כי אני יודע מה זה להיות במקום הזה של חוסר הביטחון."

 

מה היעדים להמשך?
"היעדים שלי להמשיך ולעשות את מה שאני אוהב להמשיך לעשות אודישנים ולא לוותר ולעשות כמה שיותר תפקידים ולחוות כמה שיותר ולהגיע כמה רחוק שאני יכול".

תגובות