היישר מהמסך: בתי הספר שהיינו רוצים ללמוד בהם. שי בן אפרים, © 2002 Warner Bros. Entertainment Inc. באדיבות yes

היישר מהמסך: בתי הספר שהיינו רוצים ללמוד בהם

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים (בתקווה שלא תהיה שביתה), אספנו כמה בתי ספר מהסדרות שהכי היינו רוצים ללמוד בהם!

שנת הלימודים נפתחת עוד רגע, ושנייה לפני שזה קורה, הרכבנו את רשימת בתי הספר מהסדרות שהכי היינו רוצים ללמוד בהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החממה

אין כמעט ילד שצפה בסדרה ולא קיווה ללמוד שם! לא חסרות סיבות ללמוד ב"חממה", החל מהעובדה שהשיעורים ממה שנראה בסדרה מעניינים מאוד ולא מועברים בצורה אליה אנו רגילים, דרך מכשיר ה"לואי" הבית ספרי, הלמידה למנהיגות, הלוקיישן המטורף וכלה בכך שהיינו מאוד רוצים להיות באחד מהבתים, עורבים, נשרים או דרורים!

© צילום מסך מהסדרה, ניק ב-yes

בית הספר ע"ש יצחק רבין, תל אביב - השמיניה

אם יש כיתה מסוימת בה היינו מאוד רוצים לבקר זו הכיתה בבית הספר על שם יצחק רבין בה לומדים חברי השמיניה! אמנם אין לנו למדא, אבל מאוד היינו רוצים שתהיה לנו כזו רק כדי שנוכל ללמוד עם החבורה האהובה ועם כל אמצעי הטכנולוגיה הנחשקים!

© מתוך השמיניה, ערוץ הילדים

אלפיה - ווינקס

מי לא היה רוצה ללמוד בבית הספר לפיות? אם אתם נמנים ברשימה הזאת אז 'אלפיה' היא בדיוק המקום עבורכם! ללמוד להיות פיות, להוציא את המיטב מעצמך ולעשות קסמים מגניבים.

© באדיבות Netflix

הוגוורטס - הארי פוטר

ואם כבר מדברים על קסמים מגניבים, הרי רק ראוי שנציין כמובן גם את בית הספר שכל מומחיותו היא בלימוד קסמים - הוגוורטס. אם גם אתם קראתם או ראיתם הארי פוטר, בטח פינטזתם לא פעם להניף את השרבטים בכיתה, לשחק קווידיץ' על מטאטא, להצטייד בינשוף מחמד והכי חשוב - לעבור ברציף תשע ושלושה רבעים.

© 2002 Warner Bros. Entertainment Inc. באדיבות yes

הוליווד ארטס - ויקטוריוס

האם אתם אוהבים לרקוד, לשיר ולשחק? אם התשובה חיובית - זה בדיוק בית הספר עבורכם! 'ויקטוריוס' היא סיטקום אמריקאי מוזיקלי לילדים ולנוער אשר מציג חבורת נערים שלומדים בבית הספר וחלומם הוא לעבוד בתעשיית האומנות בעתידם. בקיצור, אם כזה הוא גם חלומכם בטח תשמחו ללמוד במקום.

 

מקינלי היי - Glee

מקינלי היי הוא לכאורה בית ספר רגיל ביותר שייחודו העיקרי הוא בדמות מקהלת בית הספר ("גליי קלאב") שבו נמצאים חבריה, מספר בני נוער מעניינים במיוחד שגם שרים יפה מאוד. אנחנו היינו שמחים ללמוד בבית הספר הזה, ולו רק כדי להצטרף ל-"גליי קלאב" ולבלות ולשיר עם חברי הלהקה.

© באדיבות yes

ברטה לוין - Oboy

עוד תיכון מוזיקלי שהיינו מאוד רוצים ללמוד בו הוא "ברטה לוין". נתחיל מכך שזה תיכון לאומנויות הבמה - וזה הכי מגניב שיש! סיבה נוספת היא שבואו נודה, זה גם קצת מגניב ללמוד עם "סלב" בבית ספר...

© שי בן אפרים, באדיבות yes

חבצלות - בצפר

אם גם אתם ראיתם את הסדרה 'בצפר' והבנתם שמדובר בסדרה מצחיקה במיוחד הודות לתלמידים והמורים המוזרים למדי שהיו בה, בטח גם אתם רציתם פעם להיות שם. ללמוד באותו בית הספר או לפחות לבקר שם פעם אחת רק כדי להבין איך הסיטאוציות המוזרות האלה בכלל קרו... כי בואו, זה הכי מצחיק שיש!

 

 

תגובות