"גולדה ומאיר" סוגרים עונה: קורעת ואי אפשר לדמיין אותה אחרת. מתוך גולדה ומאיר, טין ניק

"גולדה ומאיר" סוגרים עונה: קורעת ואי אפשר לדמיין אותה אחרת

הסדרה הקומית החדשה והמפתיעה בכיכובם של קווין רובין ואוראל צברי חתמה עונה ראשונה • האם היא עברה בהצלחה? ביקורת סיום חגיגית!

העונה הראשונה של "גולדה ומאיר" (טין ניק) הגיעה היום לסיומה כשהיא מותירה טעם של עוד. הסדרה הקומית מבית היוצר של ״אלישע״ ו״אבא מטפלת״ - הצליחה להצחיק אותנו מהשטויות הכי כייפיות שיש, ילדים ובוגרים כאחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אי אפשר היה לדמיין מישהו אחר בדמויות של גולדה ומאיר מאשר את אוראל צברי וקווין רובין. צברי שבשנתיים האחרונות נותן פוש רציני בעולם המשחק, עושה זאת בגדול גם הפעם ומוכיח שהוא מחזיק בתפקיד הראשי והכריזמטי. רובין, שבשנה האחרונה זכה אצלנו כ״שחקן השנה״ על ידי הקהל, עושה עבודה מעולה בתפקיד קומי שנתפר אליו. בכלל, השילוב של שניהם מצויין, מדוייק והכרחי כדי שכל מפעל הסדרה יעבוד. למעשה זוהי גם סגירת מעגל עבור שניהם, שכן הכירו לראשונה על סט של סדרה אחרת בכיכובם (״תעשה לי סאב״) ומשם המשיכו לדרך משותפת שהולידה רגעים ויראלים מעולים וחיזקה את שניהם.

 

אם ניתן להשוות אותם למשהו, אז גולדה ומאיר הם הכי "טיפשים ללא הפסקה" הישראלי. שני הנערים שהם לא העיפרון הכי חד בקלמר יוצאים למשימות מדיניות - זה כבר מצחיק לכשעצמו וכל המוסיף - הרי זה משובח.

העלילה כתובה היטב, הפאנצ׳ים במקומות הנכונים ועם כמה שההומור לפעמים דבילי יתר על המידה - הכל איכשהו מתחבר. זאתה סדרה שכיף להעביר איתה את הזמן. נכון, אפשר למצוא כמה חסרונות קלים (כמו מוטיבים שחוזרים על עצמם, סצינות שלפעמים קצת נמרחות מדי אחרי שהבדיחה הובנה וכו׳). אך בסך הכל, מדובר בסדרה קומית טובה שסביר להניח שנראה ממנה עוד עונות.

 

נציין כמובן את יתר הקאסט המעולה - בר ברימר ונאיה בינשטוק הם עוד שילוב מפתיע לעלילה, אמיר זרד עושה זאת שוב, גל מלכה ממשיכה להפנט את המסך, אורי לייזרוביץ׳ פשוט גאון קומי, ריף נאמן כובשת וחיננית וגם שגיא פרץ מתגלה כשחקן מפתיע.

כל השילוב של אלו ביחד, לצד עלילה עם הומור לא הכי גבוה -  אבל כזה שעושה את העבודה, זה דבר שאהבנו. רואים את הקו הברור של היוצרים, והלוואי שנזכה לעוד מנה של גולדה ומאיר.

© ירון שרון
תגובות