עלילת חייהם: הסלבס שבהשראתם נוצרו סדרות טלוויזיה   . מתוך האינסטגרם @noakirel, @milleradir, @yuda29

עלילת חייהם: הסלבס שבהשראתם נוצרו סדרות טלוויזיה

כמה אנחנו אוהבים סדרות שמתבססות על חייהם של מפורסמים שאנחנו אוהבים. בכל זאת, הזדמנות לקבל הצצה לתוך החיים הפרטיים שלהם • ריכזנו לפניכם רשימה של סלבס מהארץ ומהעולם שזכו לגרסה טלוויזיונית, שמספרת לנו את הסיפור (הכמעט) אמיתי עליהם!

בארץ ובעולם, נכתבו מגוון סדרות שהעלילות שלהן מבוססות על אנשים מפורסמים שונים, בין אם הם זמרים, שחקנים, סטנדאפיסטים כמו הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד, הזמרת מיילי סיירוס והשחקן הישראלי יהודה לוי. בחלק גדול מהסדרות, התסריטאים מוסיפים כמה תבלינים פנטזיוניים לעלילה, בין אם מדובר בדמויות שאינן באמת קשורות לחייהם של אותם האנשים, או בין אם מדובר בתקריות שלא באמת קרו בחייהם כדי להוסיף עניין לסיפור ובואו נודה, גם להשפיע על הרייטינג. אז קבלו את הסלבס שבהשראתם נוצרו סדרות, שאנחנו לגמרי ממליצים לכם לצפות!

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אדיר מילר / "צומת מילר"

אחד הסטנדאפיסטיים שתמיד יגרמו לנו להתפוצץ מצחוק, הביא למסך הטלוויזיה את "צומת מילר", סיטקום המצליח שכולו מבוסס על אדיר עצמו. מלבד זה שיצר וכתב אותה, מ ילרגם כיכב בה בתפקיד הראשי ועל הדרך עוד ביים את הסדרה. הפרק הראשון שודר לפני 6 שנים והתוכנית ירדה לפני חצי שנה מהמסך, אחרי ארבע עונה מצליחות. 

"צומת מילר" הראתה לנו באופן מרתק והומוריסטי את חייו של אדיר כסטנדאפיסט- כסטנדאפיסט, כולל הפגישות המקצועיות עם הסוכן המוזר שלו עופר, את שאיפותיו המקצועיות וכאיש משפחה, חייו כבעלה של מאיה הפסיכולוגית וכאבא לשתי ילדות, רוני ויהלי. השילוב בין העבודה לחיים הפרטיים יצרו סצנות סופר מצחיקות, שגורמות לנו להזדהות עם הסיטואציות ובעיקר לחכות בקוצר רוח לפרק הבא. יאללה בינג'! 

 

מיילי סיירוס / "האנה מונטנה לנצח"

זמרת הפופ המצליחה מיילי סיירוס, כיכבה על המסך לראשונה בסיטקום הנעשה בהשראתה "האנה מונטנה" ששונה לשם "האנה מונטנה לנצח" עם עליית העונה הרביעית. את הסדרה יצרו מייקל פרייס, ריצ'רד קורל וברי או'בריין. 

עלילת הסדרה התגלגלה במשך 4 עונות שבהן מיילי גילמה דמות כפולה, כאשר מצד אחד עמדה מיילי ריי סטיוארט, תלמידת בית ספר רגילה שמתמודדת עם קשיים כמו כל תלמידה מהשורה ומצד שני, כוכבת הפופ המצליחה והמפורסמת האנה מונטנה, שהיא 180 מעלות ממיילי. בעלילה נחשפנו גם לדמויות נוספות כמו רובי ריי סיטוראט, אביה (גם במציאות!) של מיילי שגם שימש כאמרגן של האנה, אחיה של מיילי ג'קסון סטיוארט, חברתה הטובה לילי.

כל פרק בסדרה דאג להצחיק, להראות את המתיחות בין שני העולמות ובעיקר סיקרן לגלות איך מיילי תצליח לשמור על הזהות הכפולה. אין ספק שהיינו שמחים לעונה נוספת. 

אביב גפן / "שנות הירח"

הזמר הישראלי יצר וכתב את הסדרה המבוססת על חייו "שנות הירח", שהגיעה למסך לפני כחצי שנה. 4 שנים לפני שהסדרה עלתה לאוויר, אביב כבר החל בחיפושיו אחר השחקן המתאים שייכנס לנעליו, יצא למסע אודישנים ובסופו של דבר, מצא את השחקן נח אנגלהרד שגילם את אביב בצורה מדויקת להפליא. 

הסדרה למעשה מציגה את סיפורו של אביב שעבר חיים לא פשוטים בצעירותו, את מערכת היחסים הידועה שניהל בעבר עם אילנה בת זוגתו, את הקשיים שעבר עם הוריו וכמובן התמקדות בסלילת דרכו המוזיקלית.  

מפרק לפרק, אי אפשר שלא להיות מרותקים למסך הטלוויזיה כשנחשפנו לנקודות מורכבות בסיפורו של אביב, כאשר לא מעט מהם עוררו בנו צמרמורת והעונה הראשונה, השאירה בנו את הרצון לראות מה התחולל בחייו של גפן, גם מבחינת חייו האישיים וגם מבחינת חייו המוזיקליים.

 

נועה קירל / "כפולה"

אומנם עברו כבר 6 שנים מאז שנועה קירל פרצה לחיינו בסערה והפכה לאחת הזמרות הכי מצליחות במדינה. בהשראתה גם נוצרה הסדרה "כפולה" שעלתה למסך לפני 4 שנים ואותה יצרו רוברטו בן שושן הסוכן של נועה קירל, רועי עידן, אלעד חן ורז יובן-בן ארי. הסדרה ירדה מהמסך לפני שנתיים אחרי חמש עונות מוצלחות. 

עלילת הסדרה התמקדה כמובן בסיפורה של קירל וכמו בסדרה "האנה מונטנה", גם שם היא ניהלה חיים כפולים, כאשר אל מול כוכבת הפופ המצליחה עמדה התלמידה ליבי עומר. את ההחלטה ליצור לעצמה זהות נוספת נבעה מהעובדה שנועה מיצתה את העובדה שהצוות המקצועי מחליט עבורה ורצתה חיים עצמאיים. בעזרת הסדרה, הצלחנו להבין כיצד באמת נראים חייה של זמרת מצליחה, את התמודדותה עם מכשולים בדרך, גם במובן האישי וגם במובן המקצועי. 

אל עלילת הסדרה נוספו מגוון דמויות מרתקות שלנעליהן נכנסו שחקנים מרשימים, כדוגמת תובל שפיר, ריף נאמן, אלעד אטרקצ'י, עומר דרור, איאן פינקוביץ', דין הפנר, אורי לייזרוביץ' ועוד רבים. "כפולה" תמיד תהיה מבין הסדרות האהובות עלינו ואם אי פעם היא תחזור, אנחנו נהיה הראשונים ללחוץ על השלט. 

 

יהודה לוי / "איש חשוב מאד"

אחד השחקנים הבולטים בישראל כיכב בסדרה המבוססת על עצמו "איש חשוב מאוד" אשר אותו יצרה, כתבה וגם ביימה שירלי מושיוף. בפעם הראשונה דרך הסדרה, נחשפנו לסיפורו של לוי מעבר למצלמות, על סיטואציות דיי מלחיצות בחייו, גם כשחקן וגם בחייו הפרטיים, על מערכות היחסים שלו ובאופן כללי כמה זה לא באמת קל להיות יהודה לוי.

בעונה השנייה של התוכנית, שמתמקדת בניסיון של יהודה מנסה לממש את חלומו בהוליווד, הציגה בפנינו תמונה דיי עצובה לכך שבתעשייה ההוליוודית לאף גורם מקצועי לא אכפת מי הבן אדם שעומד מולו גם אם הוא מפורסם במדינה שלו. ההרגשה הייתה שבהוליווד לא עושים הנחות לאף אחד אלא פשוט מצפים שכל אומן ייתן את כולו ויראה מה הוא שווה בכל הכוח. הסדרה ללא ספק הציגה לנו היטב את יהודה משחק את יהודה באופן יפה לעין, עם הרבה מאוד רגש ולא מעט הומור. 

 מי שעתידה להצטרף לרשימה היא לא אחרת מאשר הזמרת אנה זק, עליה מבוססת הסדרה "לעוף על אנה" שסיימה את צילומיה בימים האחרונים ועתידה להיות משודרת בעוד כחצי שנה. 
תגובות