"המפקדת" סוגרת עונה בפרק עם התחלה עייפה וסיום אנרגטי. מתוך המפקדת, כאן 11

"המפקדת" סוגרת עונה בפרק עם התחלה עייפה וסיום אנרגטי

לאחר שהפרק הקודם ב"המפקדת" (כאן 11) הסתיים בסערה די דרמטית, אמש (א׳), שודר פרק סיום העונה השנייה של הסדרה שדי החזירה אותנו אחורה לטירונות. זהירות, מכיל ספוילרים!

עונתה השנייה של "המפקדת" הביאה איתה כמה דברים שדי השאירו מלאי ציפיות לפרקים הבאים וגם פעורי פה, בין אם זה נועה המבולבלת שלא יודעת אם היא אוהבת בנים או בנות, הניסיון של נועה וכפיר להפיל את טולי בפח, ההתנגדות של צימר לתוכנית טירונות 2025, השינוי של צליל שהרשתה לעצמה לעשות דברים שהיא לא עושה וההתאהבות בין צימר לטולי.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

השתלשלות האירועים באמצע הפרק האחרון, הרגישה כמו בכל פרק רגיל, כמעט ולא הרגשנו את אווירת פרק הסיום, עם כמה שיחות רגילות ללא משמעות אבל הכל השתנה, עד הרגע שצליל ביקשה מצימר שבכל זאת יוציאו את תוכנית ההילטונים לפועל, מאחר ונמאס לה לישון במגורים הנוכחים. הפרק התחיל קצת יותר להתחמם ולקבל עניין, כשהמב''סית יצאה על טולי שהתחצפה אליה, מאחר שהיא לא עוזרת לה למצוא את הנאשמים שצילמו אותה ודי שתלה אותה.  

 

בתום הפרק הגענו לסוף הפתוח שבו נועם וכפיר מתקשרות למצ''ח ולא ברור מה יהיו ההשלכות שלהם, האם יורידו להם דרגות והאם ישעו אותם מתפקידם.

לסיכום, סוף הפרק התחיל בצורה מעט מעייפת, אך בסופו של דבר דאג להשאיר אותנו מתוחים, אבל מעבר לכך נתייחס לכך שמשתקף שהקאסט נכנס היטב לדמויות, בין אם זו נועם לוגסי המצויינת, אלונה סער המבריקה, נועה אסטנג׳לוב המדוייקת וכמובן גם דור הררי, מיה דגן ועוד רבים נוספים שבלעדיהם אי אפשר לדעת אם הדמויות היו מתעוררות מדפי הטקסטים לתחייה באופן מרשים שכזה. 

© מתוך המפקדת, כאן 11

האם עונה שלישית לסדרה מוצדקת? התשובה היא כן ולגמרי נרשמה התלהבות מצידנו כשבישרו על כך רשמית. מה יקרה עם מצ״ח? האם צליל תחזור חסרה למסלול שלה כמכ''ית נורמטיבית שרוצה את הקצונה? האם סיפור האהבה בין צימר לטולי ימשיך להתפתח, או שמא לא יחזיק מעמד? אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

 
תגיות
תגובות