סדרת נוער של זגורי ופארודיה על הז׳אנר: זה מה שמצפה לכם השנה בכאן חינוכית. פרוגי, אינסטגרם, רפי דלויה

סדרת נוער של זגורי ופארודיה על הז׳אנר: זה מה שמצפה לכם השנה בכאן חינוכית

מוכנים ל-2023? בכאן חינוכית חשפו באירוע מיוחד את התכניות והסדרות שלהם לשנה הקרובה • זה מה שמצפה לכם שם

כמדי שנה, כאן חינוכית חושפים את התכניות החדשות שלהם לשנת 2023 על המסך. לצד עונות חדשות - "מקיף מילאנו 4", "מיוחדת 2", "השמרטפים 2", "האחיין שלי בנץ 2", "לבד בבית 3", "כראמל 2", "שקשוקה 3" ו"סליחה על השאלה: ילדים". בנוסף, יעלו תכנים שכבר צולמו בשנה החולפת כמו "מדרסה".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אך מה הן הסדרות החדשות שהוכרזו? סדרת נוער ראשונה של מאור זגורי, דוקו VIP על המסע לפולין וסדרת פארודיה על סדרות נוער ועוד... הנה מה שמצפה לכם!

מסע לפולין 

דוקו: חמישה שחקנים ושחקניות מוכרים ואהודים מהסדרות של כאן חינוכית, יוצאים למסע משותף בפולין, כדי להתחקות אחר ההיסטוריה של מי שהיו בני נוער בגילם (בערך)  כשפרצה מלחמת העולם השנייה.  המסע של צעירים ישראלים אל לב העבר העשיר של קהילה יהודית שנכחדה ברובה, יתרחש מתוך סקרנות והזדהות עם עולם הנעורים ועם חיבור אל הדמויות המיוחדות שעמם יפגשו. משתתפים: אמיר בנאי, רומי אבירם, אלעד תורג׳מן, תום אמסלם ואופק בן מאיר.

© צילום מסך מהאינסטגרם של הכוכבים

מלון "HOTEL"

משפחת כספי (אבא גורי, אמא אורלי, הילדים: אורי, איתן ונאיה) חיו להם חיים רגילים בפתח תקווה, עד שיום אחד בישרו להם שדוד של אורלי נפטר והוריש להם מלון בנהריה. הם מקפלים את החיים הקודמים שלהם ועוברים לביתם החדש "מלון הוטל". רק שאז הם מגלים שהם ירשו מלון מוזנח עם אין סוף קלקולים מוזרים ובלתי אפשריים, אורחים דוברי אנגלית ופקיד קבלה אנטיפת. ׳מלון HOTEL׳ הוא סיטקום מוטרף שגם חושף את הצופים לאנגלית מדוברת. 

© adobestock (אילוסטרציה)

סטודיו אמציה

סדרה קומית המשלבת שחקנים עם אנימציה עשירה ומביאה בכל פרק סיפור היסטורי מרתק, בתוספת רובד חדש, מקורי וביקורתי שבוחן את ההיסטוריה דרך עיניהם של ילדים היום.  אלכס ושלומצי הם הבעלים של סטודיו אנימציה המשפחתי ויש להם משימה גדולה -  לעורר לחיים את האנשים והסיפורים הגדולים מההיסטוריה הישראלית והעולמית באנימציית אנימה מרהיבה! 

בני מצווה 

זוהי שנת המצוות של טוהר ולביא. הם נולדו באותו החודש בהפרש של שנה, ובקרוב יחגגו בר ובת מצווה יחד. לא כי הם רוצים, אלא כי להורים שלהם אין את האפשרות לקיים שני אירועים באותה השנה. התחרות והעוינות בין האחים הולכת וגוברת לקראת האירוע המתקרב, עד שמגיעה ההזדמנות שלהם לפעול למען מטרה משותפת. כשמתגלה שספר התורה של בית הכנסת השכונתי נגנב, והרב מציע פרס כספי גדול למי שיעזור במציאתו, טוהר ולביא חוברים יחד כדי לחקור את הגניבה בעצמם ולהשיג את הכסף שיעזור להם לפצל את אירוע המצווה שלהם. 

אלוהים שלי 

קומדית נעורים מוסיקלית מזרחית מאת מאור זגורי - העשירה בשירים ישראלים מקוריים לצד כאלו מחודשים.  חייו של בּיתר בן ה-12 משתנים לחלוטין כשזוגתו החדשה של אביו, נשיא מועדון האוהדים של בית"ר ירושלים, עוברת לגור איתם יחד עם בתה ירדנה בת כיתתו השנואה. מבחינתו זה הכי גרוע שיכול להיות. זמן האיכות שלו ושל אביו ביציע המזרחי מתחיל להתערער, ואיתו כל היציבות הגברית בבית. שני הילדים כותבים בכּותל שני פתקים לאלוהים ולכל אחד מתגשמת משאלתו של השני.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

הסדרתיים 

סדרת נוער שהיא פארודיה על סדרות נוער: "מלכת הכיתה". ה"ספורטאי". "המצחיק". "החרשנית". האם לכל אחד מאיתנו יש "תפקיד" בחיים? משבצת? ומה אם אירוע אחד משמעותי בחיים היה נותן לכם את ההזדמנות לשנות את מי שאתם? רון וגאיה קיבלו את ההזדמנות הזאת. כשהם נשאבו לתוך הטלוויזיה, לתוך סדרת נוער מוסיקלית. למה הם נשאבו פנימה? האם הם ישתלבו בסדרה? האם הם ישתנו בעקבות הכניסה לסדרה? או שהכניסה שלהם תגרום לעולם הבדיוני לקרוס ותסכן את כולם?

תמר ואליעזר

את הגינה הקהילתית של תמר ואליעזר כולם מכירים: היא ממש באמצע השכונה והיא יפה ומטופחת, ויש בה הכל- עצים עם פירות עסיסיים שאפשר לקטוף, ירקות טריים שאפשר ממש לאכול, פרחים יפהפיים עם ריח נהדר, צמחי מרפא, תבלינים, מקום למשחקים, מחסן מלא כלים, נדנדה ובעיקר- החוג לגינון של תמר ואליעזר! תמר המדריכה החכמה ואליעזר הצעיר (רק ברוחו) הם בת ואב, שמארחים כל יום אחרי הצהריים חבורת ילדים חכמים ומצחיקים בגילאי 4-6 שיעברו יחד הרפתקאות מעניינות ומרגשות ויאפשרו לנו להיחשף לעולמם הרגשי של הילדים.

תגובות