"זה הותיר בי טראומה": טניה לאורן מדברת על הכל. תמונה: מיכה לובטון

"זה הותיר בי טראומה": טניה לאורן מדברת על הכל

רגע לפני שנראה אותה על האי ב-"הישרדות" (שבת, רשת 13), תפסנו את טניה לאורן, מהמתמודדות המוכרות העונה, לראיון מיוחד בו סיפרה לנו על ההחלטה ללכת לריאליטי, החשש מאיך היא תצא על המסך, התאונה ששינתה אותה וגם - האם מתוכננת חתונה עם בן הזוג? • צפו

את טניה לאורן (22), זמרת, שחקנית ודוגמנית, אנחנו מכירים כבר שנים, עוד בימיה בחטיבת הביניים והתיכון. הדרך שהיא עברה בעולם הבידור עמוסת חוויות וכוללת נגיעה במגוון תחומים וכיכוב גם במדורי הרכילות עם זוגיות יציבה ופוטוגנית. היא הייתה חלק מלהקת הבנות האהובה "פורמולה" שהחליטה להתפרק לפני שנה וחצי, ולאורן מצאה את עצמה מפתחת שוב קריירת סולו משלה. כעת, אור הזרקורים לגמרי יהיה עליה בעונה החדשה של "הישרדות" (רשת 13) שתעלה בשבת הקרובה ותשודר בימים רביעי ושבת. רגע לפני שהטירוף מתחיל, תפסנו אותה לראיון מיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

"יש התרגשות גדולה, זאת חוויה של פעם בחיים", מספרת לנו לאורן לקראת עליית העונה. "אני יכולה להגיד שמלא זמן רציתי, רציתי לראות איפה זה יבחן אותי, איפה אני אמצא את עצמי בכל הסיטואציה הזו. והנה זה קרה!".

היו כמה הצעות לכל מיני תכניות, למה דווקא הישרדות מבין כל הריאליטי?

"בגלל שזה המקום הכי לא צפוי שאמצא את עצמי בו. מהבית יגידו שאני ׳מפונקת׳… אני כן מפונקת, אבל אני יכולה להסתדר בלי הפינוק, פשוט אוהבת... אין מה לעשות, כולנו.  ורציתי למצוא את עצמי מחדש, להתנתק רגע לחודשיים ולהבין מי אני ומה אני - אז הלכתי על זה".

איזו טניה טסה לשם ואיזו טניה חזרה משם?

"אני חושבת שהטניה שטסה לשם באמת חשבה שהיא מפונקת  שהיא חלשה אולי מנטלית, אולי גם בפיזית, חזרתי הרבה יותר מחוברת לעצמי, חזקה יותר וגיליתי את עצמי".

מתמודדי העונה
מתמודדי העונה © מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

היית בין המתמודדות המפורסמות העונה.

"זה לא היה מוזר, אני לא חושבת שהייתה העדפה. גם האנונימיים לא לקחו אותנו בתור ׳אלו המוכרות׳ או משהו. לא הרגשתי שונה".

באת יותר בשביל לנצח או איזשהו מקום בשביל חשיפה שהיא מעבר לקהל הילדים והנוער שהתמקדת בו עד עכשיו?

"אם אני אגיד שזה לא בשביל חשיפה אני אשקר. כמובן שזה גם כן חלק מזה, אבל באמת רציתי גם לזכות ולעבור את החוויה הזאת".

© נוי עינב, באדיבות יחסי ציבור

לאורן, כאמור, הייתה חלק מלהקת הבנות הפופולרית לנוער, "פורמולה". לאחר סינגלים מצליחים, הופעות, תחפושות ואהדת הקהל ברחבי הארץ. אנג׳ל ברנס, מהבולטות בלהקה, החליטה לפרוש. היה ניסיון להחליף אותה בכוכבת נוער אחרת - אלא שזה לא צלח ואחרי סינגל אחד וזמן המתנה ריק - הבנות החליטו לפרק את הלהקה. טניה הייתה צריכה להמציא את עצמה מחדש, הפעם כשהיא הפרונט לבדה.

"זה באמת להתחיל את זה סוג של מחדש, למרות שגם לפני הלהקה לכל אחת הייתה את הקריירה שלה וכל אחת התפתחה לבד. אחרי שהתפרקנו כולנו, הלכתי לחפש את עצמי וזה מטורף, זה באמת לצאת לליגה של הגדולים, בוא נגיד את זה ככה".

את סיבת הפירוק טניה לא מפרטת, אך מספרת כי זו הייתה החלטה משותפת לאחר שלוש שנות פעילות. "עשינו המון! הופענו ברחבי הארץ, עשינו בת מצוות, הוצאנו להיטים...  אבל, הגיע הזמן שכל אחת תלך לסולו שלה, לדרך שלה. אני גם בחרתי בדרך המוזיקה, עכשיו עובדת על שיר שכתבתי והולך לצאת בקרוב מאוד, אז זה סופר מרגש".

ביוני 2020, בנות אותה הלהקה עברו תאונה בעת שנסעו בצומת בדרום, רכבן ורכב נוסף התנגשו והבנות נכנסו להיסטריה. למזלן של הלהקה המקרה הסתיים בחבלות קלות בלבד, אלא שלטניה לקח קצת יותר זמן להתאושש מהמקרה.

"זה היה לפני איזה שנתיים ומשהו, אני זוכרת די מעורפל, אבל בגדול יצאנו לצומת ורכב פגע בנו מהצד. ברוך השם, גם מהרכב השני וגם ברכב שלנו יצאו עם חבלות על הגוף בלבד. זה יכל להיגמר אחרת. זאת חוסר זהירות בכביש, צריך להעלות לזה את המודעות. זה הותיר בי טראומה ללא ספק, אני זו שנהגה על הרכב ולקח לי המון זמן להתגבר על זה".

איך זה בא לידי ביטוי?

"הרעש של החבלה, של הרגע ששני הרכבים התנגשו, ה׳בום׳ הזה זה היה ממש תקוע לי במוח בריפטים", משתפת הכוכבת שרק בחודשים האחרונים חזרה לנהוג אחרי כשנתיים בהן לא עלתה על ההגה בעקבות המקרה. "לפחות אני יותר זהירה בכביש. אני כן יותר חרדתית עכשיו כשאני נוסעת, אבל זה לטובה".

© צילום פרטי

בילדותה לאורן עברה בריונות בבית הספר, בגלל שהיא מהעדה הרוסית. מחרמות ׳יצא טוב׳, הן הובילו את טניה להתגלגל לעולם הדוגמנות ולשנות את חייה. "התגלגלתי אל העולם הזה וזה התחבר לי טוב עם זה שתמיד רציתי לצאת עם מוזיקה וקריירה בעולם המשחק", משתפת.

אם כבר דוגמנות, את מרגישה שלפעמים מסתכלים וחושבים עלייך בצורה מסויימת?

"ללא ספק. אני מרגישה שחלק מהדברים שגם הלכתי לריאליטי, זה כדי שבאמת אנשים יכירו אותי כמו שאני, את האופי שלי. אני בצל עם מלא שכבות! עד עכשיו הרגשתי שבאמת מסתכלים עליי כמו פשוט פרצוף יפה, אולי באינסטגרם, דוגמנית, אולי ׳היא לא חכמה יותר מדי.׳ ובאמת יש לי המון מה להציע מעבר לחיצוניות שלי".

כבר ארבע וחצי שנים (מגיל 16) שטניה נמצאת במערכת יחסים יציבה ופוטוגנית במיוחד עם הדוגמן וכוכב הרשת קווין מיקומן (23). לאורן מספרת שהיא מבחינתה מוכנה לחתונה, אבל הם לוקחים את זה לאט לאט. "החלום שלי זה להתחתן עכשיו, אבל אנחנו לוקחים את זה באיזי. כרגע אנחנו, בעזרת השם, מחפשים מקום לגור בו ביחד בנפרד מההורים שלי. עדיין לא חתונה, אבל אני כבר יודעת את השמות של הילדים שלי!", מכריזה וצוחקת.

© אור גפן, יחסי ציבור

השניים הכירו באינסטגרם, כשטניה הייתה במערכת יחסים אחרת. קווין שלח לה הודעה, אך הוא ׳זכה׳ להתעלמות בצל העובדה שלאורן הייתה בזוגיות. לאחר שנתיים הם חזרו לדבר בדיירקט, ומשם הזוגיות פרחה לה. "הוא היה סטוציונר לפניי!", שיתפה. 

כמה פעמים שמעת ׳ברבי וקן׳?

"וואו! מלא! כל פורים גם מחדש: ׳תתחפשו לברבי וקן׳. הוא לא רוצה, הוא אומר שזו לא תחפושת, זה רק ללבוש חליפה, מה אני אעשה? הוא לא זורם!".

הראיון המלא בוידיאו שבתחילת הכתבה. 

תגובות