מרגש עד דמעות: הסצנות הטלוויזיוניות שגרמו לנו לבכות. מתוך גאליס (ערוץ הילדים) מתוך כמעט מלאכים, (Telefa)

מרגש עד דמעות: הסצנות הטלוויזיוניות שגרמו לנו לבכות

מכירים את זה שאתם מתחברים לסדרה ולשחקנים, ברמה כזו שכשלהם כואב, אז גם לכם? ושכשלהם עצוב, אז גם אתם עצובים? • אז הנה כמה מסצנות הטלוויזיונית שריגשו את כולנו וגרמו לנו לבכות!

בעולם הטלוויזיה לאורך השנים, ישנן סדרות שנכנסו לכולנו ללב. סדרות שקרעו אותנו מצחוק,  סדרות שהשאירו אותנו במתח וסדרות שהצליחו לרגש אותנו, עד כדי הזלת דמעה מרוב התרגשות. אז קבלו את הסצנות שהכי ריגשו אותנו:

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 הצעת הנישואין של יונתן לדני

אחת הסדרות שתמיד נאהב "גאליס" ירדה מהמסכים שלנו לפני 6 שנים, כשאחד מהסיפורים המרכזיים שבעקבותיהם לא הורדנו את העיניים מהמסך, הוא סיפור האהבה של דני ויונתן.

בסיומה של הסדרה, יונתן הציע לדני נישואין בדרך מאוד מקורית, עם טבעת בייגלה ואמר לה "דני אני אעשה עוד מיליון טעויות בחיים שלי, אבל בחיים לא את הטעות של להיות רחוק ממך אפילו לשנייה" וכזכור, דני ויונתן נפרדו לא מעט פעמים עד שבסופו של דבר, הוא שם קץ לכל הפרידות והחזרות ביניהם ואמר לה "אני רוצה אותך ביחד איתי לנצח ושלא ניפרד יותר לעולם". דני אכן הסכימה להצעת הנישואין של יונתן וכך השניים הצליחו לרגש אותנו והעלו על פנינו חיוך רחב. 

 

"כמעט מלאכים" חוזרים הביתה אל העבר

בתום העונה השנייה של הטלנובלה הארגנטינאית "כמעט מלאכים", נשלחו הדמויות הצעירות לעתיד 22 שנה קדימה מטרת הנסיעה אל העתיד הייתה לשנות אותו כדי שיהיה טוב יותר לאנושות ובעיקר לטהר אותו מכל הנבלים למיניהם. 

החברים אכן מילאו את משימתם ובתום הסדרה, הם חזרו הביתה אל ההווה (2009) והתרחש מפגש מרגש ביותר, בינם לבין הדמויות שנשארו בעבר כדוגמת ניקו, סיילו, מלווינה והילדים. סצנה שלעולם לא נשכח!

בדקות: 12:55 עד 19:41 

 

דריה משתפת את נועם ברגשות שלה

עונתה הרביעית של "נעלמים" הייתה עשירה בכל כך הרבה סצנות מלאות מתח, אך בין כל האקשן הייתה נקודה מרגשת בעלילה והיא הרגע שבו דריה התאהבה בנועם ובעצם יצאה מהארון. אחת מהסצנות המרגשות, הייתה השיחה בין דריה לנועם לאחר שהתנשקו בפעם הראשונה, כאשר הנשיקה הגיעה באופן לא צפוי מצד נועם ודריה די הופתעה.

שני פרקים לאחר מכן, השתיים שוחחו על כך ודריה אמרה לנועם "אני מצטערת שברחתי, פשוט נבהלתי, אני בעצמי לא יודעת מה זה אומר. את יודעת מי את, את שלמה עם עצמך ואני מקנאה בך שזה כל כך פשוט לך." גם נועם שיתפה את דריה, שלא היה לה פשוט בהתחלה להרגיש טוב עם מי שהיא ללא רגשות אשם ואמרה משפט שמאוד נגע לליבנו "אני חושבת שאת מרגישה משהו לבן אדם שהוא במקרה אני ואני במקרה בת". אחרי סצנה כזו שמלווה בדמעות של דריה ובמשפטים כה מרגשים משני הצדדים, קשה שלא להזיל דמעה וזאת בזכות ספיר בן רובי ואביה מלכה, כאשר כל אחת הכניסה לדמות שלה את מלוא רגישותה. סצנה שהיא בעלת מסר חשוב שאומר "תרגישו שלמים עם מי שאתם".

 

ברוש ומקס מגלים שאריק לא זוכר את סקיי

בפרק הראשון של העונה החדשה של "סקיי", אריק, ברוש ומקס פוגשים שוב את סקיי ומשאירים את אריק לשוחח עם סקיי כדי לשכנע אותה לא לחזור לכוכב שלה. כשברוש ומקס חזרו לנקודת המפגש אחרי ששמעו רעש, אריק על הרצפה, מתעורר והשניים מגלים שהוא לא זוכר דבר מאז הפגישה האחרונה עם סקיי משום שנמחק לו הזיכרון. 

העובדה שעכשיו אריק לא זוכר שהיה מאוהב בסקיי גרמה לנו להזיל דמעה, כי בכל זאת אריק וסקיי היו זוג והיא הייתה האהבה הכי גדולה בשבילו, אז איך אפשר לא לבכות כשמישהו שוכח את מושא האהבה שלו כאילו לא שמע עליה מעולם. 

בדקות: 36:11-38:07 

 

ניני ורוני נפרדים לפני מחיקת הזיכרון

אחת הסצנות שתמיד יגרמו לנו לבכות גם אם נראה אותה מאתיים פעם היא אחת מסצנות הסיום של העונה השלישית, בה ניני ורוני נפרדים לפני שנמחק לשניהם ולשאר חברי השמינייה הזיכרון, מהפחד שהלמדא מסכנת אותם.

איך ששמענו את רוני שואלת את ניני 'איך אוכל לחיות בלעדיך?' כבר התחלנו להזיל דמעה, במיוחד אחרי שניני אמר 'אני יודע שאיפשהו בפנים אני תמיד תמיד אזכור אותך' ופשוט לא יכולנו להפסיק לבכות. עצם המחשבה שהשניים לא יזכרו אחד את השנייה ובאופן כללי שגם שאר החברים לא יזכרו אחד את השני. אנחנו לגמרי מודים שזו אחת הסצנות שבגללן כמעט גמרנו חבילת טישו.

סצנת הסיום של "זיגי" 4

עונתה הרביעית של סדרת הנוער "זיגי" הגיעה לסיומה כאשר שקמה עולה למונית עם אורקה, המורה למחול או במילים אחרות מנהיגת כת שמנצלת את בנות הסטודיו לרעה, לאחר שהיא הציעה לשקמה לסוע איתה לחו"ל.

ניתאי ואחיה של שקמה, נדיר, הצילו אותה ברגע האחרון אך היו צריכים להפעיל שכנועים רבים בכדי שהיא תישאר בארץ. המשפט ששבר אותנו בסצנה, הוא המשפט של נדיר לשקמה "אני מבטיח שאני אהיה יותר עצמאי, אני יכול" ולאחר מכן שקמה, נדיר וניתאי התחבקו כשברקע מתנגן השיר המרגש של דורי וניב "זה הבית שלנו". ללא ספק, בכינו!

 

ההופעה המפתיעה של רייצ'ל בדירה של רוס

 אחד הזוגות הטלוויזיונים שעברו שפע של עליות ומורדות, הוא כמובן הפאוור קאפל הידוע מסדרת הקאלט "חברים" רוס ורייצ'ל. כולנו התבלבלנו מכמויות הפעמים שנפרדו, חזרו ואז שוב נפרדו והשיא במערכת היחסים שלהם הגיע בפרק סיום הסדרה, כאשר רייצ'ל התכוונה לטוס לפריז ורוס הגיע עם פיבי עד לשדה התעופה של ניו יורק במטרה לשכנע אותה להישאר אך השכנוע שלו לא צלח. חשבנו שכאן זה נגמר והכל אבוד בין השניים, עד הסצנה שבה רייצ'ל השאירה לרוס הודעה קולית שהיא מרגישה נורא עם עזיבתה וניסתה לרדת מהמטוס, מה שהשאיר את רוס במתח כאשר ההודעה נקטעה באמצע והיה במתח לדעת אם היא אכן הצליחה לעשות זאת. 

בסופו של דבר, רייצ'ל הופיעה במפתיע בכניסה לדירתו של רוס עם המשפט "ירדתי מהמטוס". הופעתה של רייצ'ל הכניסה את רוס לשוק מוחלט וההלם נשבר, כשרוס ניגש לנשק את רייצ'ל והשניים נסחפו לנשיקה מכל הלב, שמראה כמה הם באמת אוהבים אחד את השנייה. אין דרך יותר טובה מזה לסגור סדרה אגדית של 10 עונות באופן המרגש ביותר שיש. 

 

 

תגובות