הזוגות עם הכימיה הכי טובה על המסך. באדיבות yes, ערן כהן

הזוגות עם הכימיה הכי טובה על המסך

מדני ויונתן ועד צ'נדלר ומוניקה: קבלו את רשימת הזוגות מסדרות הטלוויזיה עם הכימיה שלא ניתן להתעלם ממנה!

מכירים את זה שאתם רואים זוג מסוים בסדרת טלוויזיה ותוהים לעצמכם בשקט: איך הם לא היו זוג במציאות? אנו מודים שלנו לפחות זה בהחלט קורה, בעיקר כי יש זוגות שמה לעשות, הכימיה ביניהם לא ניתנת להכחשה. אספנו בכתבה הבא מספר זוגות כאלה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמיל ושרה - פלמח

אמיל הוא נער יהודי שהתגייס לפלמ"ח ושרה היא ביתו של בכיר בריטי. לכאורה סיפור אהבה שכזה לא יכול להתממש, אך בפועל הם ביחד ומהווים את אחד הזוגות היותר חמודים שיש בסדרה. אי אפשר להתעלם מהכימיה שיש בין השניים ואין ספק שהם אחד הזוגות האהובים עלינו.

© שני רייך, באדיבות yes

צ'נדלר ומוניקה- חברים

אין כמו חברים טובים שהופכים לזוג, וצ'נדלר ומוניקה הדוגמה המושלמת לכך. בתחילת מערכת יחסיהם השניים היו חברים טובים בלבד, אך לאחר כמה עונות הם הפכו לאחד הזוגות היציבים והחמודים שראינו. צ'נדלר ומוניקה נראים כאילו נועדו אחד לשניה ואין ספק שהכימיה ביניהם מורגשת על המסך...

 

סטיילס ולידיה - זאב צעיר

אחד הזוגות הזכורים מהסדרה 'זאב צעיר' על אף שלא היה הזוג הראשי בה הוא סטיילס ולידיה. אמנם השניים הפכו לזוג רק בסוף הסדרה אבל עד שהפכו לכאלה היתה ביניהם מערכת יחסים חברית קרובה במיוחד שאי אפשר היה להשאר אדישים אליה. העובדה שבסוף מערכת יחסים זו הפכה לרומנטית רק מוכיחה את זה.

© באדיבות yes

בטי וג'אגהד - ריברדייל

כבר מתחילת הסדרה הכימיה הענקית בין השניים הייתה מאוד ברורה, כל כך ברורה עד שלא פלא שהפכו לזוג כל כך אהוב! מפליא עוד פחות שמערכת יחסיהם יצאה מהסדרה וגם הפכה לזוגיות בחיים האמיתיים.

© Katie Yu/Netflix

דני ויונתן - גאליס

אין ספק שאחד הזוגות האהובים והאייקוניים ביותר בסדרות הנוער הישראליות הוא דני ויונתן, וזה לא מפתיע! לזוג הזה יש לא רק מערכת יחסים סבוכה וארוכה, אלא גם כזו שמלאה בכימיה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה. ואנחנו מודים על האמת, גם לנו היה קשה להאמין שתובליאנה לא זוג במציאות...

© אוהד רומנו, באדיבות yes
 

דודו ובתיה גילמן - פוראבר

אחרי שהתאהבו ב"או בוי" - לי בירן ואליאנה תדהר הגיעו ל"פוראבר" (שנכתבה עבורם) כשהם זוג אוהב, יציב ואהוד במיוחד, וזה בדיוק מה שגם חווינו מהם על המסך בסדרה. השניים גילמו הורים לילדים וזה עבר בצורה אמינה, וזה נטו בגלל הכשרון והכימיה המטורפת בין לי ואליאנה. בתיה ודוד לא היו רחוקים מהם, ההומור שלהם היה משותף, ראו להם את הלבבות בעיניים ואנחנו הכי היינו רוצים לראות עוד מהם.

 

דניאל ואלה לי - החממה

אמנם בהתחלה לא היה שום דבר רומנטי במערכת יחסיהם של דניאל ואלה לי אלא אם בכלל ההפך מכך... עם זאת, הכימיה הברורה בין השניים לאורך העונה הראשונה גרמה לצופים רבים לתהות ולקוות האם בין השניים יש יותר מכך. המחשבה אכן התאמתה בעונה השנייה כאשר השניים הפכו לזוג.

© מתוך החממה, טין ניק ב-yes
תגובות