הבוסים הטלוויזיוניים הבלתי נשכחים. מתוך שמש (טדי וקשת), הפיגמות (ערוץ הילדים), פרוגי

הבוסים הטלוויזיוניים הבלתי נשכחים

איכשהו הבוסים שעל מסך הטלוויזיה תמיד הופכים לאהובים במיוחד - גם אם הם קשים, רעים או סתם לא יודעים להתנהל... • קבלו את רשימת המנהלים שהכי אהבנו לראות על המסך

ברובן של הסדרות המגוונות בארץ ובעולם, נכללים במהלך עלילותיהן בתי קפה, המבורגריות, מסעדות ומזנונים למיניהם. לכל עסק מהסוג הזה, יש את הבוס עם האישיות המיוחדת שלו, בין אם הוא ממורמר, בין אם הוא קשוח, בין אם הוא בעל חוש הומור מפותח וכך הבוסים הללו מקבלים משמעות בעלילה ומוסיפים לה יותר צבע. קבלו את הבוסים הטלוויזיוניים שכנראה אנו לא נשכח לעולם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נחום שמש

אחד הבוסים שלחלוטין אי אפשר שלא לציין, הינו האיש והאימפריה, אשר אותה ייסד על שם סרט הקולנוע "אימפריית השמש" והאיש שבלעדיו טנצר לא היה מצליח להעביר יום שגרתי ללא פסטרמה... מה שאהבנו לראות בדמותו של שמש, הוא שמצד אחד הייתה בו ציניות רבה כלפי הסביבה, בעיקר כלפי ששי וטנצר אבל מצד שני, היה בו את הצד הרך והשמח, בעיקר כלפי אתי ובר וכך הדמות קיבלה הרבה עניין. בכלליות הדמות הזו עשתה את העבודה, בעיקר בשל ההתאמה בין צביקה הדר לנחום שמש שהפכה את הדמות לבולטת ביותר. בהחלט היינו שמחים לעבוד עם בוס כזה שהוא מעט קשה להכלה אך מצחיק ביותר.

הלן אופליה דובואה

בסיטקום הזכור לכולנו, "דרייק וג'וש", ג'וש עבד בבית קולנוע בסן דייגו, אותו ניהלה בוסית אחת קשוחה ושמה הלן. הבוסית די שנאה את ג'וש, עד כדי כך שלא יכלה לשמוע אותו, אך כן העריצה בטירוף את אחיו דרייק.

 

כניסתה של הבוסית לסצנה מסוימת עוד לפני שאמרה משפט מסוים, כבר החלה לעורר בנו צחקוקים שהלכו והתגברו. ככל שהיא יותר התעצבנה, אותנו זה יותר הצחיק. אולי לא ראינו את הלן פעמים רבות במהלך כל עונה של התוכנית, אך עם נוכחות כמו של דמות כזו קשה מאוד לשכוח אותה.

מר קראב

לאנימציה האהובה על כולנו "בובספוג", נכנסו דמויות מעניינות כגון פטריק, סקווידוויד וסנדי.. בין הדמויות הללו, ישנה דמות משמעותית בעלילה והוא לא אחר מאשר הבוס של בובספוג במסעדה התת ימית "הסרטן הפריך", מר יוג'ין קראב (ששמו השני הוא כסף).

אומנם מר קראב הוא סרטן קמצן שאינו רואה אף אחד ממטר מלבד הכסף של הלקוחות הפוקדים את בית קציצות הסרטן בכל יום. אומנם מדי פעם כן רואים ממנו את ההערכה והחיבה כלפי העובד שלו בובספוג, אשר בלעדיו "הסרטן הפריך" לא הייתה הופכת להצלחה מסחררת, בטח שלא בזכות סקווידוויד הקופאי הזעפן. האישיות המוזרה של הבוס הזה, מעצבת עד היום לחלוטין את התוכנית וגם בגללו אנחנו יושבים מול המסך ונהנים מהצפייה.

© Paramount Pictures Animation באדיבות yes

אריק זיו

לפני שחברי "נעלמים" עברו מאשמורת לתל אביב, ליווה אותם אריק האח הגדול של עידו ומנהל המקום הכי לוהט בעיירה - "הטוסטר של אריק" בו הדמויות נהגו לשבת, ליהנות מטוסטים ולנהל את שיחותיהם. בתחילה המקום נוהל על ידי חדווה (בעונתה הראשונה של הסדרה), אך לאחר שנכנסה לכלא לאור פשעיה, אריק הפך מעובד של העסק למנהל שלו. אריק ניהל את "הטוסטר" ביד רמה ובמקביל הסתבך עם נבלים, בין אם זה פיזנטי שהכריח את אריק למלא עבורו משימות ובין אם זה ביאליק שחטף אותו בעונה השלישית של הסדרה.

 

דמותו של הבוס החינני קיבלה אור בעלילת הסדרה בעיקר בשל המסתוריות שלו, אשר לאט לאט גילתה לנו בכל פעם פרטים חדשים בסיפור שהכניסו אותנו לשוק וגם בשל טל מוסרי שנכנס היטב לנעלי הדמות, כמו בכל דמות שגילם עד כה ואותה הפך לבלתי נשכחת.

שירה שטיינבוך

בסיטקום המוצלח "קופה ראשית", לא חסרים דמויות שהופכות את הבטן, בין אם זה ראמזי, בין אם זו כוכבה הקופאית ובין אם זה ניסים הקצב. אך יש דמות אחת שמצליחה לעשות זאת בשנייה והיא כמובן שיירה שטיינבוך, המנהלת של "שפע ישככר" שמודל החיקוי שלה הוא סטיב ג'ובס.

 

שירה הרבה פעמים מנסה להיות בוסית רצינית וקשוחה, אבל בפועל היא לא ממש מצליחה, בעיקר בשל המעופפות שלה ולכן גם ברוב המקרים העובדים לא ממש סופרים אותה, אלא אם כן ממש עולה לה הסעיף. גם כשיוצא לשירה הצד העצבני והמעט קשוח, אנחנו צוחקים עוד יותר והצד הזה לא מצליח לגבור על הצד הקליל והדי קופצני שלה. קשה לדעת אם הדמות הזאת הייתה כזו זוהרת אם לא נועה קולר, אשר יחד עם היכולת שלה להצחיק בקלות, העניקה לנו בוסית מעניינת במיוחד שהתעלתה מעבר לציפיות שלנו. במילה אחת  - "שאפו".

 

גרי מנדלבאום

"הפיג'מות" הביאה אל מסיכנו את אילן, קובי ועודד שתמיד גרמו לנו להתפוצץ מצחוק, אבל לא יותר מהבוס האגדי גרי מנדלבאום, הלוא הוא גרי המבורגרי. למרות שההמבורגריה שאותה ניהל הייתה כושל לגמרי, גרי עדיין המשיך להחזיק איתה מעמד במשך תשע עונות ולהעסיק את עודד, כאשר מעבר ליחסי בוס ועובד קיבלנו צמד קורע בגלל הדינמיקה המשעשעת בין השניים.
נכון שגרי הוא בוס שלילי וממורמר שכל הזמן היה אומר: "ני, ני, ני, ני, ני", "למהההה?" ו-"נראה לך?!?!?"  - אך בזכות האופן בו יניב פולישוק גילם את גרי, הטמיע בתוכו את הכריזמה שלו והכניס בו גם לא מעט ילדותיות, הדמות שלובשת רק חולצה אפורה קיבלה צבעוניות רבה. כנראה שלא בכדי, הבוס הזה קיבל גם סדרה משלו "גרי מנדלבאום בלש פרטי" אשר גם בה נהנינו לצפות. בלי שום ספק, גם בגלל גרי אנחנו אומרים "רוצים עונה עשירית!".

 
תגובות