שוק, הלם תדהמה: הניסים שקרו בסדרות הטלוויזיה. מתוך שומקום (טין ניק, yes), מתוך גאליס (ערוץ הילדים)

שוק, הלם תדהמה: הניסים שקרו בסדרות הטלוויזיה

אנו רגילים לעלילות מופרכו תבסדרות הטלוויזיה השונות, אך בכל זאת יש כמה רגעים שהיינו מגדירים כניסים עלילתיים אי אפשר לשכוח! • קבלו את הרשימה שלנו

אוהבים ניסים? הכתבה הבאה היא בדיוק עבורכם! קבלו את רשימת הניסים הטלוויזיונים שאי אפשר לשכוח!

החזרה של יונתן לחיים

בסוף עונתה השניה של "גאליס" התרחש אחד המאורעות העצובים בסדרה, ויונתן הגיבור, קפא בעיר גאליסיה במטרה להציל את העיר, מה שגרם לדני ולשאר חבריו לבכות ולהתאבל. שבתחילת העונה השלישית גילינו שיונתן בעצם חי ונמצא בחווה לא רחוק ממחנה גאליס!

 

ההצלה של שומקום

"שומקום" הסתיימה לא מזמן עם סוף שכולו נס אחד גדול - ריקי התעוררה, שומקום ניצלה, וללי, שכמעט הפסידה במשפט ונשלחה לכלא - ניצלה וניצחה בגדול. אם זה לא נס אנחנו לא יודעים מה כן...

 

כשטד פגש את האמא

"איך פגשתי את אמא" עוקבת אחר טד ומרדפו אחר אהבת אמת, בסוף הסדרה אנחנו מגיעים לאחר הרבה זמן לרגע אליו ציפינו כל הסדרה וטד סוף כל סוף פוגש את אם ילדיו. שרשרת האירועים הכמעט מקרית שמובילה לאירוע זה לבסוף היא בהחלט ניסית (לפחות בעינינו).

 

כשהגיבורים נשארו בחיים

מי מכם שראה את הסדרה "מניפסט" יודע שהסדרה כולה מבוססת בעצם על נס אחד - הגיבורים עלו על טיסה וחמש שנים אחר כך, למרות שנחשבו למתים, הם חזרו ומתברר שמבחינתם לא חלפו כל אותם שנים. לאורך הסדרה הגיבורים מנסים לפענח את הנס שקרה להם ואף תוהים לעצמם אם בכלל היה מדובר בנס.

 

כשמקס חזרה לחיים

אחד הקטעים היותר דרמטיים ומפחידים הזכורים לנו מהעונה האחרונה של 'דברים מוזרים' הוא הרגע בו מקס מותקפת וכמעט נרצחת על ידי וקנה, הנבל באותה עונה. בסוף הסדרה וקנה כמעט מצליח לחסלה והעונה מסתיימת כשמקס שוכבת פצועה ומחוסרת הכרה, אמנם זהו לא מצב נעים אך עצם זה שמקס הצליחה להשאר בחיים הוא די נס.

© באדיבות netflix

 

תגובות