הדמויות שלא היה ברור אם הן בצד של הטובים או הרעים. Disney ו-ABC באדיבות yes

הדמויות שלא היה ברור אם הן בצד של הטובים או הרעים

טובות? רעות? בסרטים ובסדרות שהכי אהבנו, יש לא מעט דמויות שלא הצלחנו להבין בזמן אמת לאיזה צד הן משתייכות, בעיקר כי הן הצליחו לבלבל את כולנו! • קבלו את הרשימה שלנו!

מכירים את זה שאתם צופים בסדרה, סרט או קוראים ספר ועדיין לא סגורים אם הדמות שנחשפתם אליה היא בצד של הטובים או הרעים? לפעמים היא עוזרת לצד האחד אבל מיד אחר כך משנה את פניה ועוברת לשני. קבלו את הרשימה שעוסקת בדיוק באותן הדמויות!

עוץ לי גוץ לי - עד עצם היום הזה

עוץ לי גוץ לי הוא אחת הדמויות המעניינות ביותר שיצאו מהסדרה "עד עצם היום הזה" ואנו מודים שלמרות שצפינו בכל העונות גם לנו קשה להגיד לאיזה צד הוא משתייך. במקרים מסוימים נראה שהוא בצד הטוב אך לאחר מכן אנחנו מגלים שהוא עשה את מעשיו מסיבות אנוכיות ואף לא מוסריות כך שקשה להגיד שהוא טוב באמת. עם זאת, אין להתעלם מכך שגיבורינו היו תקועים פעמים רבות ועזרתו היא שהושיעה אותם, כך שעד היום אנו לא כל כך יודעים לאיזה צד לשייך את היצור והמשאלות...

© ABC באדיבות yes

וונדה - וונדה ויז'ן

מעריצי מארוול שביניכם בוודאי מכירים את וואנדה, "מכשפת השני", שהצטרפה אל "הנוקמים" בסרט השני של החבורה. וואנדה חוותה רבות במהלך הסרטים, היא איבדה את כל משפחתה, כולל אחיה התאום, וגם את ויז'ן אהובה. בדיוק בגלל האבל הרב, יצרה וונדה מעין מציאות מקבילה בתוך עולמנו, בה ויז'ן מתקיים ובה עשרות אנשים אחרים נאלצו להיכלא במציאות שיצרה. זה הוביל למצב מורכב בו וונדה שלנו, שלכאורה הייתה טובה, מבצעת מעשים לא מוסריים במיוחד מה שגורם גם לאנשים כביכול בצד "שלה" להילחם בה.

© Disney באדיבות yes

סנייפ - הארי פוטר

אם ישנה דמות ספרותית שלאף אחד לא היה מושג באיזה צד היא - די ברור שסנייפ הוא אחת הדוגמאות הבולטות. סנייפ החל כמורה השנוא על הארי שאמנם לא היה רע רשמית, אך בהחלט התנהג ברשעות כלפי הארי וחבריו לא מעט. הוא נכנס רשמית לצד של הרעים כאשר רצח את דמבלדור בספר השישי - אך בספר השביעי הכל השתנה כאשר התגלה שסנייפ בעצם היה לצידו של דמבלדור כל הזמן והוא הרג אותו רק כי דמבלדור ביקש ממנו לעשות זאת. אין ספק שהטוויסט היה מפתיע.

© 2004 Warner Bros. Ent. Harry Potter characters | באדיבות yes

איתן - שכונה

עוד מתחילת הסדרה, איתן היה המאמי של כולנו, דמות שכולם אוהבים. נסיך מקסים שכולו טוב. כל זה עד שבאמצע העונה קרה מהפך וכולנו גילינו שאיתן בעצם משתף פעולה עם הרעים, אך שם לא נגמר הסיפור כי לקראת סוף העונה גילינו שאיתן בעצם היה טוב ושימש כסוכן כפול כל הזמן הזה. אין ספק שדמותו של איתן עברה תהפוכות רבות - וזה מקרה קלאסי שמתאים לרשימה הזאת!

 

דיימון - יומני הערפד

אמנם דיימון הוא אחת הדמויות האהובות ביותר ב'יומני הערפד', אך זה לא מונע ממנו להיות דמות שנויה במחלוקת כשזה נוגע למוסריות שלו. דיימון אולי משתייך לצד של הטובים (לפחות רשמית), אך עדיין במקרים רבים נראה שהוא מבצע החלטות לא מוסריות במיוחד - כמו פגיעה בחפים מפשע. לפעמים לשם טובתו האישית ולפעמים למען מטרה נעלה יותר, שלדעתו מקדשת את האמצעים.

תגובות