החבר'ה הטובים: החבורות שהכי אהבנו על המסך . באדיבות Netflix, yes

החבר'ה הטובים: החבורות שהכי אהבנו על המסך

לכבוד יום החברות הבינלאומי שחל היום (א'), אספנו עבורכם כמה חבורות שאהבנו מסדרות שונות ושבכל פעם מחדש, עושות לנו חשק להיות חלק מהן • בואו לראות את הרשימה שלנו!

חברות וחברים יקרים, היום הזה הוא שלנו! ב-30 ביולי חוגגים ברחבי העולם את יום הידידות/החברות הבינלאומי, שנועד לציין את היחסים הקרובים שנרקמים בין חברים ולעודד אותם. אז לרגל היום הסופר ידידותי, זה הזמן להיזכר בכמה חבורות מעולם הטלוויזיה, שהציגו בפנינו קשר כל כך אוהב וחברי, שאי אפשר היה לא לקנא ולרצות להיות חלק. קבלו אותן!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 חבורת "ילדי בית העץ" 

"ילדי בית העץ" הביאה איתה למסך קבוצת ילדים רעננה, שאומנם התחלפה אחרי שתי עונות, אבל שתיהן היו מרתקות לחלוטין. מדובר באחת החבורות שאנחנו די מקנאים בהן, כי רוב הזמן הם ביחסים טובים אחד עם השני. בנוסף לכל הם גם צוות מנצח, במיוחד אחרי שהצליחו להקים את תנועת הנוער "יב''ה" ומנעו את הריסת בית העץ. בני החבורה גם יודעים איך להעסיק את עצמם בדרכים מעניינות, דאגה שלחניכי יב''ה תהיה תעסוקה ואפילו מצאו פתרון חלופי לטיול בשבת, כדי להתחשב בחניכה אחינועם ששומרת שבת ולא יכולה לסוע. חבורה שעושה הכל כדי שיהיה כיף לכולם, זו חבורה חלומית!.

 

 חבורת  "בית הנייר"

הסדרה הספרדית של "נטפליקס" שהפכה לקאלט, השאירה בנו געגועים לדמויות כמו טוקיו, דנוור, ניירובי ועוד רבים, שהפכו יחד לחבורה של שמונה שודדים קשוחה במיוחד. נכון שהחבורה הזו עשתה פשעים וניסתה לגנוב כסף (והצליחה), אבל ביחסים בין השודדים התגלו אנשים רגישים, שהסתתרו מתחת למסכות של סלבדור דאלי. מה שאהבנו בכל הסיפור של השודדים, הוא שהפרופסור שגייס אותם בעצם גרם להם להיות נאמנים אחד לשני ובעיקר בגלל הסיבה הזו, החבורה הייתה מאוד מאוחדת ומוצלחת.  

 

חבורת "עממיות" 

הקומיקאי נאור ציון, לקח פרק אחד מ"החברים של נאור" ויצר ממנו סדרה, עם חבורה של ארבע בנות שלקחו קדימה את המילון וההתנהגות "העממיים" בצורה הכי מצחיקה שיש. מה שבעיקר אהבנו בחבורת "העממיות", הוא שלמרות הניסיון של הבנות להסיר בפני אחרים את אישיותן השכונתית, הן הלכו איתה הסוף, לא היה להן איכפת מה אחרים יחשבו עליהן ותמיד אמרו את האמת בפנים בלי מעצורים. באופן כללי, מדובר בחברות קלילות ועם וייב חיובי שאוהבת לחגוג את החיים, אז אין סיבה שלא היינו רוצים להיות חברים שלהן!

 

 

חבורת "איך פגשתי את אמא" 

הסיטקום מעוטר פרס האמי אומנם לא הפך לאייקוני כמו "חברים", אבל בהחלט הכניס לליבנו את טד, רובין, לילי, מרשל ובארני שהתגבשו לחבורה קומית במיוחד. לכל דמות  יש את חייה המורכבים, בין אם זה טד ומערכת היחסים המסובכת שלו עם רובין, בין אם זה בארני שמחפש את עצמו בחיים ולכל אחד יש את הצרות שלו. יחד עם זאת, גם כשבני החבורה התעסקו בעצמם ועברו ימים לא פשוטים, עדיין הם לא ויתרו על שום ערב ביחד, נהנו אחד עם השני כמה שאפשר וזהו מתכון מדויק לחבורה מנצחת. 

 

חבורת "רמזור" 

איך אפשר שלא לציין את אמיר, חפר ואיצקו או במילים אחרות "חבורת גיסנו", שבכל פרק מחדש גרמו לנו לצחוק עד כדי דמעות. כל אחד מבני החבורה היה חלק מפאזל קומי, שמייצג באופן מושלם את הפסיפס הישראלי. חפר, דמות "הגבר גבר" שחי ממסיבה למסיבה, איצקו הקמצן והפראייר, שגרושתו ואפילו הבת הקטנה שלו מסובבות אותו על האצבע הקטנה ואמיר, הישראלי הממוצע שמנסה לפתור את כל הבעיות דרך ההומור ו-"באהלן אהלן". החבורה הזו השרתה אווירה טובה על המסך וגם בזכות ההתאמה בין אדיר מילר, לבין נירו לוי וליאור כלפון, הורגשה חבורה אותנטית שפשוט התאהבנו בה!

© עידו נחניאלי, באדיבות קשת 12
תגובות