המורים הטלוויזיונים שהיינו רוצים שילמדו אותנו. מתוך מקיף מילאנו (כאן חינוכית), המלאך השומר שלי (טין ניק,HOT), ארתור (PBS KIDS)

המורים הטלוויזיונים שהיינו רוצים שילמדו אותנו

לכבוד שנת הלימודים המתקרבת, אספנו עבורכם כמה מורים מסדרות טלוויזיה שלמרות שהם יכולים להיות קשים ורציניים מדי, בסופו של דבר הם עושים חשק ללמוד אצלם • קבלו את הרשימה שלנו!

ממש עוד רגע יגיע לסיומו החופש הגדול, ייפתחו שערי בית הספר ושם יחכו לנו המורים, הלימודים והשיעורים שנצטרך לעשות. גם עולם הטלוויזיה, שופע במורות ומורים שאומנם מתייחסים ברצינות מדי למקצוע שלהם, אבל חלקם יכולים להיות כמו חברים של התלמידים, להתנהג בצורה ילדותית ובאופן כללי, בואו נודה על האמת - לא מדובר במורים שפוגשים כל יום. אז רגע לפני שיישמע הצלצול הראשון, זה הזמן לציין כמה מורים טלוויזיונים שנכנסו לנו ללב ולגמרי היינו רוצים שילמדו אותנו!

עוד במדור בידור של פרוגי:

רפאל אוזן / "מקיף מילאנו" 

מורה מגמת האופנה שיש לה הכי הרבה סטייל בתיכון "מקיף מילאנו", השקיע בה את נשמתו כדי שהמגמה תזכה בטיסה למילאנו ולהביא כבוד לבית הספר. רפאל לא עשה הנחות לאף תלמיד במגמה ולעתים היה מאוד ציניקן בצורה מרגיזה אך קצת מצחיקה. מצד שני, לתלמידים מסוימים הוא התנהג ממש כמו אבא, כמו למשל כשדאג לזיו כשהבחין בהפרעות האכילה שלה, כשהתייחס ברגישות לקושי של עומר לצאת מהארון ואפילו בעצמו, פתח בפניו את הלב שלו וסיפר על יציאתו מהארון בגיל 30. למגמה של מורה כזה לבבי, היינו רוצים להיות חלק ואנחנו לגמרי רוצים שגם יהיה המחנך שלנו!

 

יונה / "המלאך השומר שלי" 

אם יש מורה טלוויזיוני שתמיד עשה אותנו שמחים, הוא המורה לתנ''ך עם הדיבור הכי מצחיק שנראה על המסך והמעריץ מספר אחד של לפיד. יונה התייחס ללפיד כתלמיד מועדף, כשלדוגמה התבאס שביטל את השתתפותו במחזה ולא ויתר עליו, עד כדי כך שנתן לו לעלות לסצנה בשיחת וידאו. עם כל זה שיונה הוא אדם מבוגר הוא לפעמים התנהג כילד, כמו ברגעים שהתלהב מלשוחח עם אלוהים בטלפון ושפט בקרב המכות בין רועי ללפיד במקום להעניש אותם. מה שאהבנו בדמות של יונה, הוא החיוך שתמיד הסתובב איתו, טל מוסרי שמגלם אותו ולכן, היינו לגמרי מוכנים לקום מוקדם לשיעורים שלו.

 

אמורה בכר / "אחותי קפצה כיתה" 

המורה המוזר של בית ספר "אזובים" הוא לא עוד סתם מורה רגיל, אלא שהוא גם הדוד של נועה קירל! אמורה בדרך כלל מבטיח לתלמידים פרסים בעיקר מאכזבים, אבל בסוף הוא השקיע בענק כשהביא את נועה לשיר את השיר של רוני במסגרת מטלה שקיבלו לבית. אמורה הוא אדם שאוהב את עצמו לפעמים קצת בהגזמה, כמו למשל כשביקש מהתלמידים שלו לעשות לו לייקים בפייסבוק וביקש מזוהר וקובי, לעשות איתו קטע לסטורי כדי שאנשים ידברו עליו. בכלליות, אמורה הוא מורה קליל שדי זורם עם התלמידים שלו, אז חוץ מזה שהוא הדוד של קירל, היינו שמחים שיהיה גם המורה שלנו!

מר עכבר / "ארתור" 

בחני פתע ועשרות שאלות בספר מתמטיקה, אלו דברים שתמצאו רק אצל המורה הקשוח של ארתור וחבריו, שפעמים רבות מוצאים את עצמם מבלים חצי מהיום שלהם בהכנת שיעורי בית. גם בטיולים מחוץ לבית הספר, מר עכבר שואל את התלמידים שלו שאלות כמו במבחן, עושה להם ים בחני פתע ופשוט דואג שילמדו בלי הפסקה. נכון שעל פניו זה נשמע די מעצבן, אבל מר עכבר כן מקשיב לבעיות התלמידים, תמיד מחייך אליהם ואוהב אותם עד כדי כך שהוא גם הזמין אותם לחתונה שלו. אולי היינו מפוצצים במבחנים אם היינו לומדים אצל מר עכבר, אבל אם ארתור והחברים שלו התחברו אליו, לא היינו מתנגדים שילמד גם אותנו. 

© מתוך הסדרה, PBS KIDS

שני קלצ'ינסקי / "אלישע" 

בין הצוות המוזר של בית הספר "הרצל", שכולל את המנהלת אלה חולת הכסף ואת ציפי הסגנית הרגזנית, נמצאת המורה שני השלווה והחמימה. למרות שאלה וציפי לא ממש מסמפטות את שני, אבל רוב התלמידים ובמיוחד אלישע מאוד אוהבים אותה כי גם אם לפעמים הייתה עקשנית וקטנונית, היא תמיד נתנה את נשמתה כדי שיהיה להם טוב בבית הספר והתייחסה אליהם בשיא הרגישות. בנוסף לכך, שני גם לא מעט פעמים הצליחה להצחיק אותנו כמו בפעם שחיקתה את רומי וכששרה את "בדד", אז כשמחברים את שתי התכונות הללו ביחד, אין שום סיבה שלא נרצה ללמוד אצלה!

 

 

תגובות