הדמויות הכי עצלניות על המסך. באדיבות yes, מתוך טרנינג - HOT

הדמויות הכי עצלניות על המסך

מפטריק ועד גרי מנדלבאום: אספנו כמה מהדמויות העצלניות ביותר שראינו על המסך ולא התעצלנו להסביר למה בחרנו דווקא בהן...

מי מאיתנו לא מוצא את עצמו לפעמים, סתם ככה יושב מול הטלוויזיה במשך שעות ומריץ מרתונים של סדרות, עובר מהמיטה לספה ובעיקר נח בלי לעשות מאמץ מסוים? אצל כמה דמויות מסדרות שונות, זוהי השגרה היום-יומית שלהן וגם כשהן עובדות, הן מנצלות כל דקה למנוחה, כדי שחלילה לא יעבדו קשה מדי. קבלו את הדמויות הכי עצלניות שנראו על המסך! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דניאל שלו/"כאן גרים בכיף" 

הבן הבכור מבין האחים הבלגניסטים של משפחת שלו, ידוע כילד שמסוגל להעביר את כל היום שלו בשינה, כילד המצפה שאמו ענת תקנה בסופר את מה שצריך בלי שתשלח אותו לשם ואוהב לעשות קיצורי דרך, כמו למשל כשהכין לעומרי טוסט עם מגהץ ולא התאמץ אפילו להפעיל את הטוסטר. גם כשליח פיצה דניאל לא היה העובד הכי חרוץ שקיים ועושה טובה שמגיע לעבודה, אבל למסיבות תמיד יהיה לו כוח לצאת. אם הייתה לנו אפשרות להעביר יום שלם מול הטלוויזיה עם דמות מסדרה, דניאל הראשון שהיינו חושבים עליו!

דרייק פארקר/"דרייק וג'וש" 

האיש שמחליף בת זוג כל יומיים, אומנם כתב שירים וניגן בלהקה שזכתה למעריצים, אבל מחוץ למסגרת המוזיקה היה בן אדם אחר לחלוטין. דרייק לא למד למבחנים ונכשל כל הזמן, זייף אישורי רופא כדי להישאר בבית ואפילו לא היה מוכן לזוז מהחדר ולקחת משקה מהמקרר, אלא ביקש מג'וש שיעשה את זה. אולי העצלנות של דרייק הציקה לסובבים אותו ובעיקר לג'וש, כשמצד שני דרייק כן עזר לו כשנקלע לדוגמה למשבר עם בת זוגו מינדי. למרות שדרייק היה אדם די מפונק ואגואיסט, ראינו ממנו לא מעט צדדים רגישים כלפי ג'וש ובעיקר בגלל הסיבה הזו התחברנו אליו. 

© מתוך דרייק וג׳וש, ניקלודיאון

עלמה פריש/"טרנינג"

ויקי פריש, מנהלת הפנימייה של ספורטאי העתיד של ישראל חרוצה ונחושה במיוחד, אבל הבן שלה עלמה ההיפך הגמור ממנה. עלמה במשך כל היום לא עשה דבר חוץ מלישון על הספה, לא עשה אף פעילות ספורטיבית חוץ מלהפעיל את שרירי הלסת כשזלל ממתקים והיה מוכן לרוץ, רק כדי לא לפספס את האוטו גלידה. כמעט כל סצנה של עלמה קרעה אותנו מצחוק ולולא הסטנדאפיסט חן מזרחי שגילם אותו, קשה לדעת אם הדמות הייתה מצחיקה מעבר לאופי שהיוצרים העניקו לה. 

פטריק סטאר/"בובספוג" 

החבר המוזר של בובספוג, מעולם לא יתנגד לצאת לצוד מדוזות או ללכת איתו לחוף הים, אבל כשמדובר בלעבוד הוא יעדיף להישאר מתחת לסלע שלו, לישון במשך 24 שעות או לצפות בטלוויזיה שעשויה מחול ובקושי עובדת. מצד שני, פטריק למשל רצה לעבוד בגלידריה של "גופי גופר" רק כדי לאכול גלידה בחינם ללא הגבלה בין המשמרות, לעבוד ב"סרטן הפריך" כדי לקבל כובע עבודה משלו ופשוט מתאמץ, רק כשממתינות לו הצעות מפתות ובעיקר טעימות. לסיכום, מדובר בעצלן מקצועי, אבל בדמות שתמיד תרים לנו את המצב רוח ובאופן כללי, פטריק הוא סטאר אמיתי לא רק בגלל הצורה ושם המשפחה שלו. 

גרי מנדלבאום/"הפיג'מות" 

על ההמבורגרי של גרי אולי נכתב "ההמבורגר הכי טוב בעולם", אבל המציאות הייתה שונה ב-180 מעלות מהשיר שלא יוצא לנו מהראש. ההמבורגריה רוב היום הייתה ריקה, מכיוון שגרי לא עשה דבר כדי לשפר את האוכל או כדי לשווק נכון את העסק שלו, אלא שהתמקד בלהתלונן על כל דבר ונרדם על הדלפק מרוב ייאוש. כמובן שאת כל המשימות האפשריות וגם הבלתי אפשריות הטיל על עודד ואם לא הוא, גרי אפילו לא היה מנקה את העסק. נכון שמנדלבאום היה בוס מרגיז וקמצן שידע רק לחלק הוראות ולא לפעול לקידום "ההמבורגרי", אבל בגלל האופי הילדותי שגרם לנו להתפקע מצחוק, קשה שלא לאהוב אותו!.

© מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים וטדי הפקות
תגובות