מישל אנג בראיון לפרוגי: "אנשים צעירים יכולים לעשות דברים נפלאים". באדיבות דיסני+ ישראל, gettyimages.IL\Jesse Grant

מישל אנג בראיון לפרוגי: "אנשים צעירים יכולים לעשות דברים נפלאים"

העונה השלישית והאחרונה של "מלחמת הכוכבים: באד באצ׳" מגיעה השבוע לשירות הסטרימינג דיסני+. בראיון בלעדי ומיוחד לפרוגי סיפרה לנו מישל אנג, המדבבת של אומגה, על התחושות לקראת העונה האחרונה, מה מצפה לנו, מה היא למדה מהדמות אותה דיבבה ועל התחושות כמדבבת של דמות נשית ראשית ביקום ׳׳מלחמת הכוכבים׳

אין אחד שלא מכיר לפחות פיסת תוכן אחת מהיקום הקולנועי והטלוויזיוני של 'מלחמת הכוכבים', או לפחות דמות אחת. לאורך השנים, נוצרו תכני לייב-אקשן, אך גם סדרות מצוירות שהציגו לנו את המתרחש בגלקסיה הרחוקה, רחוקה.

אחת מאותן סדרות מונפשות נקראת "מלחמת הכוכבים: באד באצ'", המספרת את הסיפור מהצד של הרעים. הסדרה מתמקדת בכוח משובטים 99, הידוע גם בכינוי 'החבר'ה הרעים'-  יחידה של משובטים שהופכת לכנופיית שכירי חרב. אל אותה חבורה מצטרפת אומגה, משובטת צעירה, אותה מדבבת השחקנית מישל אנג. לרגל יציאת העונה השלישית והאחרונה בסדרה, שתעלה היום (ד') בדיסני+, תפסנו את אנג לראיון מיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כאמור, העונה השלישית היא האחרונה של "באד באצ'". איך הגבת כשנודע לך הדבר?

"אני תמיד אופטימית ומלאת תקווה שההרפתקה הזאת תוכל להמשיך לעוד הרבה מאוד זמן, אבל אני מאמינה שמה שכותבי הסדרה יצרו יגרום לאנשים להרגיש שבהחלט הספיקו שלוש עונות כדי לספר את הפרק הספציפי של הדמויות הללו. אז אני קצת עצובה, אבל חושבת שיש לפנינו עונה מדהימה מאוד!".

 

מה למדת מאומגה, הדמות אותה דיבבת לאורך שלוש עונות?

"אני מרגיש שאומגה מראה שאי אפשר לזלזל בפעולה שבאה מתוך הלב, בטוב ובמה שזה יכול לגרום לאנשים לעשות. אולי היא צעירה ותמימה, אבל מאוד אכפת לה מהאחים שלה, המשובטים, שזה עולם שהיא לא לגמרי מבינה. בכל זאת, יש לה סוג של שליחות טהורה ובעונה השלישית, היא בלתי פוסקת- מה שבולט דרך הניסיון של אומגה לחזור ולהבין מה עושים למשובטים הנותרים ולבסוף לשחרר אותם מהר טנטיס".

"בסופו של דבר, היא באמת מצליחה לעשות את הדברים שהיא מתכוננת לעשות. אבל היא כמו ילדה קטנה. אז אני חושבת שזה מסר די מגניב. אנשים צעירים, קטנים ותמימים עדיין יכולים לעשות דברים נפלאים- כל עוד יש להם לב טהור״.

© gettyimages.IL\Alberto E. Rodriguez

מה אנחנו יכולים לצפות מהעונה השלישית?

"העונה השלישית לא תהיה שמחה וצבעונית. אני מרגישה שהיא באמת אפלה ומפחידה. יש כמה דברים מבעיתים כמו הנושאים שהיא דנה בהם והדברים ש- 'החבר'ה הרעים' צריכים להתמודד מולם. יש הרבה שאלות אוניברסליות גדולות שהפרקים מנסים לענות עליהן והרבה מאוד סיכונים. אתה יודע, ד"ר המלוק (הנבל הראשי של הסדרה - ש.מ) הוא בחור די רשע ומגעיל, ולמה שהוא עושה שם יש השלכות גדולות על כל האנשים שאכפת להם מהחבורה. לכן זה מסוכן".

'מלחמת הכוכבים' ידוע גם בתור יקום קולנועי וטלוויזיוני שנותן במה לדמויות נשיות ראשיות. איך הרגשת עם כך שגילמת דמות צעירה ומעוררת השראה כמו אומגה?

"תודה, זה כל כך מקסים מצידך להגיד את זה! בכנות, אני פשוט מרגישה כל כך ברת מזל. זו העונה השלישית ואני עדיין לא מאמינה שניתנה לי ההזדמנות הזו. אני בעיקר שחקנית לייב-אקשן וזו עבודת הדיבוב הראשונה שלי, וזה היה כיף! זה אפשר לי לגלם דמות שהיא שונה מהאופן שבו אני מתבטאת באופן פיזי. בנוסף, עצם זה שלקחתי חלק בסיפור כזה בתור דמות מרכזית כזו, כמו שאמרת… זה כיף שיש דמות נשית בתוך קבוצה של דמויות גבריות גדולות וחסרונות, שעדיין עומדת על שלה".

© באדיבות דיסני+ ישראל
תגובות