סוף שבוע זוגי: הזוג שהפציע בהופעה פומבית ראשונה. אור גפן

סוף שבוע זוגי: הזוג שהפציע בהופעה פומבית ראשונה

בשישי האחרון נערכה יום הולדת של מי שקוראי ועוקבי פרוגי מכירים היטב לאורך השנים... • אווירת החגיגה עמוסת הכוכבים הוציאה גם כמה מהזוגות בתעשייה וביניהם זוג אחד שנתן את הופעתו הזוגית הראשונה לעיני מצלמות התקשורת

העורך הראשי שלנו, משה אבוטבול, כינס בסוף השבוע את חבריו, קולגות ולא מעט כוכבים כדי לציין את יום הולדתו ה-28 ב-“HIVE” ברוטשילד בתל אביב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"זו לא מסיבה כמו שזה מפגש ענק של כל החברים והאנשים שצברתי עד כה בדרך שלי", סיפר משה והוסיף, "את משאלת יום ההולדת שלי אנצל כדי לאחל שנהיה בבריאות ובבטחון, שהחטופים ישובו אלינו ושהחגיגה הבאה תהיה שלמה".

בין האורחים שהגיעו לחגוג עמו: קווין רובין מלווה באחותו השחקנית והחיילת קים בן שמעון, עידן תלם, יגל אושרי, אלה לי להב ובן הזוג - השחקן פיליפ שאולוב, הדוגמנית והשחקנית ליה שון בהופעה פומבית ראשונה עם בן הזוג החדש - אור וקנין (בעל משרד פרסום ומבעלי מקום האירוע) - לראשונה מאז הפרידה ממרגי, יוצר התוכן אור זוטי ואשתו דריה בחודש מתקדם להריון, השחקן והזמר עילי צ'פמן, יהודה בוחבוט, רן מושיוב, אורי ביטון, עדי טנא, איתי גרינברג, סהר כהן, כוכב הסדרה החדשה של אסי עזר - נבו קטן ללא בת הזוג שהכיר על הסט.

© אור גפן
הופעה ראשונה יחד
הופעה ראשונה יחד © אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

עוד נכחו: זוג השחקנים המתקמבק - דין הפנר וטל גרושקה, השחקן מיכאלי גבעתי שפגש שם את מור סרוסי, עמית הכטר ורועי רשף, המנטליסט שחר ליבנה, שירלי לוי, אלינה רבינוביץ', מקס בכמן, איתי מרשל, ירדן טויזר, נויה ויואב גבאי, לירז עוזרי, שרון ליברמן והארוס הנינג׳ה - עדי גווילי, אשריאל ואליס, יוצרי התוכן - דור עזמי, עידן שלו יוני אלמקייס, הנינג'ה, הדוגמן וכוכב הטיקטוק ערן פרקש, ועוד רבים נוספים.

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

האורחים נהנו משולחן עמוס בכל טוב ממקדונלד'ס ישראל, מעוגות טעימות במיוחד של מאפה נאמן (כולל גם חתיכות שנמרחו על החגוג, כמיטב המסורת) וממוזיקה של ה-DJ המצליח שלומי שרם.

© אור גפן
© אור גפן
© אור שיין פנחס
תגובות