הדמויות שהיינו רוצים שהן יהיו ראשי העיר שלנו. מתוך מתוקים (zoom ב-hot), גאליס (ערוץ הילדים), מקיף מילאנו (כאן חינוכית)

הדמויות שהיינו רוצים שהן יהיו ראשי העיר שלנו

מ-"גאליס ו"החממה"" ועד ל"מתוקים": יום הבחירות המקומיות הוא הזדמנויות מציינות לנסות לבחור ראש עיר מתוך הסדרות האהובות!

הבחירות המקומיות יצאו לדרך, בהן כל אחד שהגיע לגיל ההצבעה יוכל לממש את זכותו ולהצביע עבור ראש/ת העיר או ראש/ת המועצה שלו. לכבוד היום הדמוקרטי, אספנו כמה מהדמויות שלדעתנו היו עושים עבודה לא רעה בכלל בראשות העיר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אילן רוזנפלד- הפיג'מות

אחד הקמפיינים היותר זכורים לראשות כלשהי היא זו של אילן בפיג'מות. אמנם שם אילן רץ לראשות וועד הבניין ולא לראשות העירייה, אך אנו בטוחים שגם בראשות העירייה אילן יעשה רק טוב. אולי עם הטבות ללהקות עצמאיות שרוצות להצליח ואולי עם תמיכה לא אובייקטיבית בהמבורגריה אחת מסוימת... אבל עדיין אנו בטוחים שאילן יעשה רק טוב לעתידה של כל עיר, למרות שבתכל'ס, בשביל מה הוא צריך את זה?

ארי - גאליס

עוד מועמד שלדעתינו יכול להתאים להפליא לנעלי ראש העיר הוא ארי מ"גאליס". ארי שניהל את המחנה ביד רמה, ידע להעמיד במקום, היה כריזמטי, סוחף ואיש ישר (אחרי שחזר לו הזיכרון לפחות). נכון, קרו לו לא מעט דברים מאחורי הגב, אבל ארי בכל זאת היה אהוב, אהוד והדמות הזו שכולם רצו להקשיב לה.

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים

ארז - מתוקים

אומנם אנחנו לא מרגישים שאנחנו מספיק מכירים את ארז, אבל די סומכים על אסי עזר שיעשה זאת בעונה הבאה של "מתוקים". בארז, עוזר סוציאלי, יש משהו חם, מרגיע ומאוד קשוב. הוא יודע לעמוד על שלו, יודע להטיף, יודע להגיד את המילה האחרונה ולהיות הדמות הסמכותית הזאת שכדאי וכיף להקשיב לה. יש משהו בארז שהופך את הכל לנגיש יותר וכל אחד ירגיש שהוא יכול לנתב אותו למקום טוב יותר. ארז, אנחנו לא יודעים מה איתך אבל מקווים שבקריית ים מוכנים להנהגה שלך...

 

תותית ומילעל- זאת וזאתי

אז נכון, אין ספק שלצמד החברות יש איזו שריטה פנימית והן אולי לא הכי אחראיות בעולם, אבלאיזה מצחיק זה יהיה, אה? תארו לכם עיר שלמה תחת הנהגה של תותית ומילעל! הן יהפכו את העיר שלכם למקום מעניין ומופרע מאוד... אנחנו היינו נותנים לזה צ׳אנס.

© רשת 13

אלה לי רשף- החממה

גיבורת בית הספר למנהיגים עברה הרבה מאוד תלאות בחייה - כאלו שהקשיחו אותה, הפכו אותה לחזקה יותר וגם נתנו לה הרבה ניסיון. היא סוחפת, עקשנית, לוחמת צדק, סקרנית ותלמידה מצטיינת בחממה (עם ניסיון בבית עורבים וגם בבית בנשרים) - כל אלו הפכו אותה למנהיגה מן המניין, שתסב גאווה לכל עיר אשר תעמוד בראשה וגם תדע להנהיגה בכבוד! ובואו נודה על האמת, איפה עוד תמצאו ראש עיר שהוא בוגר של בית ספר למנהיגים צעירים?

© באדיבות yes


מנואל - מקיף מילאנו

מנהלת החלומות האייקונית של "מקיף מילאנו" הייתה יכולה להוביל את העיר שלנו למקום טוב יותר, להיות זו שלוקחת את כל החלומות, התקוות והופכת אותם למציאות! כאשת חינוך לשעבר היא הייתה דואגת להקשיב לכל תושב שרק יפנה, הייתה נותנת במה לדור הצעיר, מעודדת אותו ודואגת לו לעתיד טוב יותר. לא סתם גם בסדרה בחרו במנואל לראשות העיר - היא באמת הדוגמא לכמה אנושיות, אכפתיות ואהבת עשייה הם הכי חשובים שיש בתפקידי מפתח והיא הכי הוכחה שכולם שווים ויכולים!

© מתוך מקיף מילאנו, כאן חינוכית
תגובות